جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو

آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو یکی از دوره های تخصصی ارائه شده در نمایندگی مجاز فوجیتسو است که با حضور دو تن از اساتید برتر و با سابقه کشور برگزار می گردد. نمایندگی مجاز فوجیتسو یکی از مراکز پیشرو در حوزه تعمیر و سرویس ماشین های اداری است که در حال حاضر با دارا بودن پنج شعبه فعال در سطح شهر، خدمات مورد نیاز هموطنان، کاربران، شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌ها را در حوزه تعمیر و ترمیم ماشین‌های اداری و چاپ ارائه می‌دارد. کارآموزانی که در مرکز آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو موفق به اتمام دو دوره تخصصی و عمومی می گردند، مدرکی دال بر اتمام موفقیت آمیز دوره دریافت می‌دارند. حضور در این دوره ها هم برای کاربران عادی و هم برای افرادی که قصد فعالیت حرفه ای در حوزۀ تعمیر تجهیزات چاپ را دارند، توصیه می شود.

آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو

دوره آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو

دوره آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو در واقع یکی از زیرمجموعه های دوره‌های آموزش تعمیرات تجهیزات اداری و چاپ است که هر ماهه در این مرکز برگزار می گردد. (دوره های مذکور 45 روزه است). آموزش تعمیرات پرینتر فوجیتسو اعم از پرینترهای لیزری، جوهر افشان و سوزنی با شناسایی اصولی و علمی دستگاه شروع شده و کارآموزان به تدریج و در طول دوره با نحوه تعمیرات این دستگاه آشنا میشوند. در دوره آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو تمامی مکانیزم ها و یونیت های دستگاه تدریس شده و قطعات مورد استفاده در یونیت ها شناسایی می شوند. بعلاوه در کارگاه های آموزشی مجهز، همۀ قسمت های دستگاه به صورت کاملاً عملی توسط کارآموزان بررسی شده و برترین شیوه های عیب‌یابی و متدهای این حوزه آموزش داده می شود.

سرفصل های آموزش تعمیرات پرینتر فوجیتسو

تماس با مرکز آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو

متقاضیان حضور در دوره‌های آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و روند ثبت نام و حضور خود در این دوره‌ها را پیگیری نمایند. توصیه می‌شود در حین تماس، پرسش‌های احتمالی خویش در باب این دوره‌ها نظیر مدت زمان برگزاری دوره، هزینه ثبت نام در دوره مبتدی و پیشرفته، تعداد کاراموزان حاضر در هر کلاس و مواردی از این دست را با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در مرکز آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهند بود و شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.

آموزش تعمیر پرینتر فوجیتسو

نمایندگی مجاز فوجیتسو

نمایندگی مجاز فوجیتسو ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران محصولات این برند است؛ وجود پیشرفته ترین تجهیزات در مجموعه فوجیتسو این امکان را فراهم آورده است تا خدمات ارائه شده در آن پشتیبان تمامی کاربران و محصولات این کمپانی بزرگ باشد. نمایندگی fujitsu جهت ارائه هرچه تخصصی تر خدمات، ساختار درونی خویش را به واحدهای کوچکتر و مجزایی تقسیم نموده و در هر واحد متبحرترین متخصصان و کارشناسان تعمیرات را به همکاری فراخوانده است. خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو را، به طور کلی می‌توان در دو دسته جای داد.

دسته نخست خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات هر یک از دستگاه‌های فوجیتسو است که هم به صورت تعمیر در مرکز و هم به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. دسته دیگر، خدمات مرتبط با فروش محصولات نمایندگی مجاز فوجیتسو است که در نمایندگی فروش فوجیتسو، توسط کارشناسان خبره و با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات پس از فروش ارائه می‌گردد. متقاضیان هر یک از سرویس‌های مذکور می‌توانند پس از حضور در نمایندگی تعمیرات فوجیتسو و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

 

امتیاز شما به این نوشته post