جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کاغذ کش پرینتر فوجیتسو

کاغذ کش پرینتر فوجیتسو بخشی از این دستگاه است که وظیفه ورود و خروج  کاغذ را برعهده دارد. به طور کلی سه نوع کاغذکش وجود دارد؛ کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی. کاغذکش، کاغذ را در دستگاه کنترل می کند. اگر هر یک از انواع کاغذکش ها  یا قطعات داخلی آنها خراب باشند، ورود و خروج کاغذ با مشکل مواجه خواهد شد.

در تعمیر پرینتر، توجه به کارکرد صحیح کاغذکش بسیار مهم است. در غیر این صورت حتی به شرط سالم بودن سایر اجزای دستگاه، عملا پرینتر از کار می افتد و نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.

کاغذ کش پرینتر فوجیتسو

 تعمیر کاغذ کش پرینتر فوجیتسو

با تعمیر کاغذکش پرینتر فوجیتسو، در نمایندگی فوجیتسو،  می توانیم دستگاه را از نو احیا کنیم و دوباره همچون قبل آن را مورد استفاده قرار دهیم. خرابی کاغذ کش یعنی ایست کامل دستگاه حتی به شرط سلامت باقی اجزای پرینتر. فرقی ندارد که کاغذ کش کاست باشد یا کاغذ کش دستی؛ در هر حال خرابی کاغذکش ، عملکرد کل پرینتر را زیر سوال می برد.

 وظیفه کاغذ کش پرینتر فوجیتسو چیست؟

این قطعه که عموما به دو شکل کاغذکش کاست و کاغذکش دستی موجود است، وظیفه ورود و خروج کاغذ در پرینتر را برعهده دارد و خرابی آن در واقع به معنی عدم عملکرد کلی دستگاه است. وجود این قطعه برای دریافت کاغذ و پس دادن مجدد آن در پرینتر لازم و ضروری است؛ به دلیل استفاده مکرر از پرینتر، کاغذ کش پرینتر فوجیتسو به تدریج و با استفاده بیشتر از دستگاه، مستهلک شده و نیاز به ترمیم و تعمیر دارد.

  اهمیت تعمیر کاغذ کش پرینتر فوجیتسو

  • گیر کردن کاغذ در دستگاه در نتیجه خرابی کاغذ کش پرینتر فوجیتسو است. پس تعمیر آن یک الزام است
  • شنیده شدن صدای ناهنجار از پرینتر فوجیتسو، در واقع اقرار دستگاه به خرابی کاغذ کش است.
  • وقتی دستگاه کند می شود، تعمیر کاغذ کش پرینتر فوجیتسو یکی از راه حل های موثر برای رفع این مشکل است.
  • چروک و کرکر شدن کاغذ با بررسی کاغذ کش حل خواهد شد.

چگونگی تعمیر کاغذ کش پرینتر fujitsu

توصیه اول ما این است که برای تعمیر کاغذکش fujitsu  حتما و قطعا از یک مرکز معتبر کمک بخواهید، زیرا ممکن است -البته درصد این احتمال هم کمک نیست- به دستگاه آسیب های جدی وارد کنید که خودتان از آنها بی خبر هستید.  با این حال مسیر زیر برای تعمیر و تعویض کاغذ کش پرینتر فوجیتسو عملیاتی است.

  • غلطک جدید را در جای غلطک قبلی قرار دهید و با یک چرخش کاملا ثابت کنید
  • تونر را در جای خود قرار دهید و درب تونر کارتریچ را ببندید
  • غلطک کاغذ کش را بیابید
  • با فشردن خارهای کوچک غلطک کاغذ کش به سمت بیرون، غلطک را بچرخانید و از جای خود خارج کنید
  • برق را قطع کنید و کمی صبر کنید که دستگاه خنک شود
  • تونر کارتریچ را خارج کنید

نمایندگی تعمیرات پرینتر

پرینتر یکی از محصولاتی است که امروزه بسیار کاربرد دارد. این محصول در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. رنگی، تک رنگ، لیزری، جوهر افشان، دیجیتالی و … . در نمایندگی تعمیرات پرینتر در زمینه فروش و خدمات پس از فروش اصل و شرکتی سرویس های بسیار ویژه ای را می توانید به دست آورید.

به کمک این نمایندگی می توانید با استفاده از انواع امکانات و تسهیلاتی که برای شما فراهم است، بهترین خرید را داشته باشید؛ از خدمات پس از فروش متنوع بهره مند شوید و هر لحظه که با مشکلاتی روبه رو شدید، با این مرکز تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه خود را تعمیر کنید. در این نمایندگی هر مدل از دستگاه کپی، متعلق به هر برندی، عیب یابی، ترمیم و تعمیر می شود.

نمایندگی مجاز فوجیتسو

نمایندگی مجاز فوجیتسو درگاهی امن و ایمن است که در زمینه تعمیرات فوجیتسو و ارائه خدمات پس از فروش فوجیتسو فعالیت دارد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار گسترده ای فراهم است. هر کاربر می تواند بنابر نیاز خود از این امکانات بهره مند شود. در نمایندگی فوجیتسو می توانید به کمک کارشناسان فروش و با شرکت در جلسات مشاوره ای قبل از خرید، درباره محصول مورد نظر اطلاعات جامعی به دست آورید و با دانش و آگاهی وارد مسیر خرید شوید. امکانات نمایندگی فوجیتسو بسیار متنوع است، برای آگاهی از هر یک از آنها تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی فوجیتسو و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته post