جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو

امروزه بسیاری از امور اداری و ارتباطی دنیا با کمک تجهیزات شبکه و ارتباط اینترنت انجام می شود. شبکه موضوع مهم عصر تکنولوژی است. تجهیزات شبکه تنها باید به دست متخصصین این کار تعمیر شوند. هرگونه ناهماهنگی در تنظیمات و بخش های مجزای یک شبکه می تواند کارایی کلی سیستم را مختل کند. اگر بخواهیم تعمیرات تجهیزات شبکه فوجیتسو یا هر برند دیگر را تقسیم بندی کنیم، دو دسته ی مجزا خواهیم داشت:

  • تعمیر تجهیزات فعال یا اکتیو
  • تعمیر تجهیزات غیرفعال یا پسیو

تفاوت این دو نوع از تجهیزات شبکه ای به حضور فعالیت های الکترونیکی اختصاص می یابد. تعمیر مشکلات تمامی بخش های فعال یا غیرفعال شبکه به بهترین شکل ممکن در مرکز تخصصی تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو انجام می شوند. فرقی ندارد که کدام یک از اجزای یک شبکه درگیر اختلالات ساختاری هستند. کارشناسان ما کنار شما می باشند تا کوچک ترین ایرادات نیز در بالاترین سطح کیفی تعمیر شود.

ماهیت کلی تجهیزات شبکه فوجیتسو

تجهیزات شبکه، اصلاحی است برای یک شبکه کامپیوتری متشکل از تعدادی کامپیوتر، که البته تجهیزات جانبی از جمله پرینتر را شامل می شود. مجموعه دستگاه های این شبکه به یکدیگر متصل بوده و به صورت مرتبط با هم کار می کنند. از جمله مهم ترین قطعات مورد نیاز برای ساخت تجهیزات شبکه می توان به: کابل ها و اتصالات، سوییچ و روتر، یک نقطه ی دسترسی بی سیم، سرورها و کامپیوترهای مرکزی اشاره کرد. بدیهی است که بروز مشکل در هریک از این قطعات، نیاز به تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو  برای رفع اختلال دارد.

تعمیر سرور فوجیتسو

سرور یکی از تجهیزات اصلی شبکه است. این عنوان از شبکه برای کامپیوتری به کار می رود که همواره در دسترس است. محدوده ی دسترسی سرور می تواند یک شبکه ی داخلی باشد و تحت شبکه به فعالیت بپردازد. یک تعمیرکار برای تعمیرات سرور فوجیتسو نیازمند تخصص به روز و جامعی در دو زمینه ی سرور و کلاینت است. بازگردانی کارایی سرورهای معیوب نمی تواند کار هر کسی باشد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو با استفاده از دانش فنی خود و استفاده از ابزارالات مدرن و پیشرفته عملکرد اصلی سرور را بازیابی می کنند.

تعمیر سوئیچ فوجیتسو

نقاط مختلف شبکه از طریق سوئیچ به یکدیگر متصل می شوند. ارتباطاتی که از طریق سوئیچ ایجاد می شوند، بسیار حساس و آسیب پذیر هستند. در واقع این سوئیچ است که انتقال داده و پردازش های ریز و درشت رایانه های یک شبکه را ممکن می سازد. تعمیرات این بخش از شبکه باید متناسب با ساختار و قابلیت های آن انجام شود. با استفاده از سرویس های تعمیر در محل مرکز تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو طی مدت زمان کوتاهی می توانید از ایرادات و مشکلات درونی سوئیچ رهایی بیابید.

تعمیر روتر فوجیتسو

روتر نیز بخش دیگری از یک شبکه است که اتصالات سیمی یا بدون سیم را ایجاد می کند. انواع مختلفی از روتر را می توان در بازار یافت. تعمیر این روترها می بایست متناسب با نوع خرابی آن ها انجام شود. تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری روتر در مرکز تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو توسط ابزارآلات مدرنی انجام می گیرد که مخصوص این کار هستند. مراحل تخصصی این تعمیرات ممکن است با تعویض بخشی از شبکه همراه شود. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید که فرآیند تعویض با استفاده از مرغوب ترین اجناس شکل گیرد.

تعمیر مودم فوجیتسو

در یک شبکه مودم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. نوع آنتن دهی این قسمت از شبکه بحث مهمی است که در صورت اختلال نیازمند بررسی کارشناسان می باشد. سیستم داخلی یک مودم دارای ساختار حساسی است. این ساختار حساس می بایست با ظرافت کاری بالایی تعمیر گردد. این مسئله که دقیقا کدام بخش از مودم دارای اختلالات سخت افزاری است، می تواند برای تعمیرکاران مبتدی گیج کننده باشد. در این بین خرابی دوباره ی مودم تعمیر شده نیز اتفاقی غیر قابل انکار است که با تعمیرات ناشیانه ایجاد می شود. با خیالی آسوده تعمیر مودم را به نمایندگی تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو بسپارید تا شاهد بالاترین سطح خدمات در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی باشید.

تعمیر تخصصی تجهیزات شبکه فوجیتسو

در بخش سخت افزار، به بررسی و تعمیر قطعات سخت افزاری تجهیزات شبکه پرداخته می شود. قطعاتی همچون کامپیوترهای مرکزی و بخش های مختلف آنها، روتر، اتصالات و کابل ها و … در این روش به دقت بررسی شده و به صورت تخصصی ترمیم می شوند.

به عنوان مثال، اگر خرابی یکی از قطعات یکی از کامپیوترها در مجموعه، موجب بروز اختلال در کل مجموعه شده باشد، با تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب، می توان مشکل کل سیستم را حل کرد. لازم به ذکر است که مراحل تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو  در این مرحله باید حتما توسط کارشناسان متخصص در این حوزه انجام گردد.

واحد تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو  ، در راستای رفع مشکلات این سیستم فعالیت می کند. در این واحد، کارشناسان ارشد دو حوزه نرم افزار و سخت افزار حضور داشته و به شکل تخصصی، به بررسی و رفع انواع نقایص و ایرادات موجود در تجهیزات شبکه می پردازند.

وجود پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات لازم و نیز بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا، امر تجهیزات شبکه را در این مرکز سرعت بخشیده و بعد حرفه ای به آن داده است. در صورت بروز هرگونه مشکل در روند کار تجهیزات شبکه خود، می توانید از خدمات این واحد بهره مند شوید.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو را می توان یکی از مراکز پیشتاز در ارائه ی خدمات فروش و تعمیر این محصولات به شمار آورد. در این مرکز، بخش هایی راه اندازی شده که به صورت مجزا به ارائه خدمات به کاربران اقدام می کنند. کارشناسان خبره فروش و تعمیرات در این بخش ها حضور داشته و تخصصی بودن اقدامات را تضمین می کنند.

لازم به ذکر است که در نمایندگی فوجیتسو، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارائه می شود. از این رو می توان گفت که در این مرکز، به صورت عملی و نه شعاری، به مبانی مشتری مداری عمل می شود. کارکنان ما در نمایندگی فوجیتسو، در جهت کسب رضایت و اعتماد کاربران تلاش کرده و حصول این امر را دغدغه ی اصلی خود می دانند.

واحدهای تعمیرات فوجیتسو

واحدهای تعمیرات فوجیتسو ، به منظور انجام امور مربوط به ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت راه اندازی شده اند. در این واحدها، محصولاتی اعم از دستگاه کپی، پرینتر، دوربین، لپ تاپ و … به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد. پس از مشخص شدن مشکل، با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، اقدام به تعمیر هریک از این دستگاه ها می گردد.

آنچه سطح خدمات را در واحدهای تعمیرات فوجیتسو به حد اعلا رسانده است، حضور کادر فنی متخصص و مجرب در این واحدها می باشد. در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد محصولات فوجیتسو خود، می توانید به این واحدها مراجعه نموده و از تعمیر بی نقص محصول خود اطمینان کامل داشته باشید.

تعمیرات سرور توشیبا / تعمیرات سرور ایسوس / تعمیرات سرور دل / تعمیرات سرور لنوو / تعمیرات سوئیچ ایسوس /  تعمیرات سوئیچ دل