جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

درام پرینتر فوجیتسو

فوجیتسو یکی از برترین تولیدکنندگان انواع چاپگر ها می باشد. همان طور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی پرینتر ها به یکی از ابزار پر کاربرد در منازل ، ادارات و … به شمار می روند. هرگونه خرابی در این دستگاه ها روند کاری را دچار اختلال می کند و نگرانی های بسیاری را برای کاربران ایجاد می کند. از حساس ترین قطعات پرینتر ها می توان به درام آن ها اشاره کرد. درام قطعه ی بسیار حساسی بوده و با کوچکترین گرد و غبار و خط و خش دچار آسیب دیدگی می شود.

وظیفه ی این قطعه انتقال تصاویر نهایی بر روی برگه می باشد و هرگونه اختلال در آن منجر به عدم کارکرد دستگاه می شود. مشکلات پرینتر ها تنها محدود به عوامل سخت افزاری آن ها نیست بلکه موارد نرم افزاری را نیز در بر می گیرد. برای مثال نصب نبودن نرم افزار مرتبط با مدل پرینتر یکی از عواملی است که فرآیند چاپ را مختل می کند.

شما می توانید برای رفع عیوب پرینتر خود و نصب نرم افزار مرتبط با آن به واحد تعمیرات پرینتر مراجعه کنید. در ادامه به بررسی راه های نگهداری از درام پرینتر فوجیتسو و نحوه ی عملکرد آن می پردازیم.

درام پرینتر فوجیتسو

نگهداری و تعمیر درام پرینتر فوجیتسو

همان طور که پیش تر اشاره کردیم  درام پرینتر فوجیتسو قطعه ی بسیار حساسی است و نگهداری و حفظ آن از آسیب دیدگی لازم است چندین نکته را در نظر  داشته باشید . سرویس های به موقع برای این دستگاه از خرابی های پی در پی آن جلوگیری می کند. سرویس به موقع کمک می کند  قطعات پیش از فرسودگی کامل تعمیر و ترمیم شوند.

به همین دلیل آسیب دیدگی به سایر قسمت های دستگاه منتقل نخواهد شد. برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به درام  پرینتر فوجیتسو بهترین کار استفاده از کاور می باشد. نفوذ مداوم گرد و غبار به داخل این دستگاه به مرور زمان کارایی آن را با اختلال مواجه می کند. به یاد داشته باشید هر گونه خط و خش بر روی درا سبب چاپ شدن آن بر روی برگه ها می شود، بنابراین به حفظ و نگهداری آن توجه داشته باشید.

 تعمیر درام پرینتر فوجیتسو

تعمیر درام پرینتر فوجیتسو برای کاربران این دستگاه بسیار حائز اهمیت  می باشد. درام معمولا متناسب با ۳ بار شارژ کارتریج نیاز به تعویض دارد. تعمیر یا تعویض درام چاپگر به دلیل حساسیت های این قطعه لازم است تنها توسط متخصصان انجام شود. بد نیست بدانید تعمیرات پرینتر اگر توسط افراد نابلد و مبتدی انجام شود مشکلات بسیاری را برای این دستگاه به وجود می آورد.

به یاد داشته باشید هرگونه اختلال در پرینتر باید توسط متخصصان برطرف شود. درام به دلیل حساسیت هایی که دارد قابل تعمیر نیست و در صورت آسیب دیدگی بهتر است تعویض شود. تعویض درام چاپگر اگر به موقع انجام نشود بر کیفیت چاپ تاثیر گذاشته و اختلالاتی در آن به وجود می آورد.

 عملکرد درام پرینتر فوجیتسو

همان طور که گفته شد وظیفه ی درام انتقال نهایی تصاویر برای چاپ بر روی برگه می باشد. پرینتر پس از ذخیره ی نوری که بر روی متن یا تصویر تابیده است آن را بر روی لایه ی بیرونی درام می تاباند. درام ویژگی های الکتریکی این نور را تغییر می دهد تا قابلیت انتقال آن بر روی کاغذ را داشته باشد.

در این مرحله درام تونر را به خود جذب می کند و تونر به بخش هایی از درام که از بار منفی تخلیه شده اند،  می چسبد و پس از آن تونر به وسیله درام بر روی کاغذ می ریزد. در مرحله ی آخر در قسمت فیوزینگ،  تونر پخته شده و به کاغذ می چسبد و کاغذ از دستگاه خارج می شود. با این فرآیند تصاویر یا اسناد بر روی کاغذ چاپ می شوند. به همین دلیل تمامی خطوط موجود بر روی درام بر روی برگه چاپ می شوند.

 تعمیرات پرینتر فوجیتسو

تعمیرات پرینتر فوجیتسو در واحدی مجزا و توسط مهندسان و کارشناسان متخصص انجام می شود. این واحد با بهره مندی از بهترین و مدرن ترین تجهیزات می تواند تعمیرات پرینتر را به بهترین شکل ممکن ارائه کند. ضمن آنکه تمام قطعات آسیب دیده ی پرینتر در این واحد با نمونه های اورجینال خود جایگزین می شوند. اصالت تمامی قطعات تعویض شده در این واحد برای کاربران  تضمین می شود. انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان در این واحد قابل تعمیر می باشند.

 نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی رسمی فوجیتسو با تاکید بر دو اصل تعهد و تضمین کیفیت در تلاش است تا مثل همیشه در خدمات رسانی پیشرو باشد. این نمایندگی با هدف رضایت مشتریان تمام خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می کند. خدمات نمایندگی رسمی فوجیتسو در دو بخش فروش و پس از فروش عرضه می شود.

بهره مندی از مشاوران ارشد در این نمایندگی به خریداران برای انتخابی آگاهانه و هوشمندانه  کمک می کند. اطلاعات فنی این مشاوران به شما این امکان را می دهد تا از تمام خصوصیات دستگاه مورد نظر خود اطلاع داشته باشید.

 تعمیرات فوجیتسو

تعمیرات فوجیتسو از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. هر یک از واحد های تعمیرات از حضور نیروی متخصص و مدرن ترین تجهیزات بهره مند هستند. لازم به ذکر است که تعمیر و تعویض قطعات در این واحد توسط برترین متخصصان انجام می شود. تمام قطعات مستهلک در دستگاه ها ی فوجیتسو در این نمایندگی با نمونه ی اورجینال خود جایگزین خواهند شد.

از خصوصیات این مرکز ارائه ی سرویس های تعمیرات در کوتاه ترین زمان می باشد. تمامی خدمات ارائه شده در  واحد تعمیرات فوجیتسو برای کاربران تضمین می شود. ضمن آنکه دستگاه های معیوب، پس از تعمیرات فوجیتسو برای کاربران تست شده و در صورت عملکرد درست تحویل داده می شود.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته post