جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات سوئیچ فوجیتسو

تعمیرات سوئیچ فوجیتسو یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو است که توسط کارشناسان بخش تجهیزات شبکه انجام می پذیرد. در صورتی که از کاربران شبکه هستید و سوئیچ شبکه مورد استفاده تان دچار اختلال و خرابی گشته است می توانید با حضور در مرکز تعمیر سوئیچ فوجیتسو تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر آن را دریافت نمایید.

در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت، تقاضای خود مبنی بر حضور کارشناس تعمیرات سوئیچ Fujitsu در محل را ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان ما به محل مورد نظر شما اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات سوئیچ فوجیتسو را آغاز می نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو با دارا بودن سال‌ها تجربه در امر تعمیر و نیز در اختیار داشتن تجهیزاتِ حرفه‌ای، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات سوئیچ فوجیتسو می‌باشند. کادر فنی مرکز تعمیرات فوجیتسو ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بهترین سطحی کیفی خدمات می‌دانند.

سرویس های تخصصی و تعمیرات سوئیچ فوجیتسو

در شبکه‌ای که بر پایه‌ی سوئیچ راه‌اندازی شده است، ارتباط هر گره، صرفاً از طریق سوئیچ انجام می‌شود، این بدان‌معناست که گره‌ها ارتباط مستقیمی با یکدیگر ندارند و ارتباط میان گره‌ها به واسطه سوئیچ انجام می‌شود.

در چنین حالتی اطلاعات از گره به سوئیچ و از سوئیچ به گره مقصد به صورت همزمان منتقل می‌شوند. شبکه‌هایی که بر اساس سوئیچ راه‌اندازی شده‌اند قابلیت استفاده از کابل های بهم تابیده و یا فیبر نوری را نیز دارند. از آنجا که سوئیچ شبکه نقش یک رابط را دارد خرابی های ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت و ظرف مدت زمانی اندک مرتفع گردد.

در صورت بروز اشکال در شبکه و سوئیچ آن، می توانید خدمات مرتبط با تعمیرات سوئیچ شبکه را از کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات فوجیتسو دریافت نمایید. سرویس های پیشرفته و تعمیرات سوئیچ فوجیتسو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی فوجیتسو است که با استفاده از جدیدترین متدهای این حوزه و با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

سرویس و تعمیر انواع سوئیچ فوجیتسو

در تقسیم‌بندی‌های انجام شده، سوئیچ‌ها را در دو دسته‌ی متقارن (Symmetric) و نامتقارن (Asymmetric) جای داده‌اند. این تقسیم‌بندی بر اساس کاربرد هر یک از سوئیچ‌ها انجام شده است. سوئیچ‌ها در نوع متقارن، عمل سوئیچینگ را بین سگمنت‌هایی انجام می‌دهند که دارای پهنای باند یکسان هستند یعنی ۱۰mbps به ۱۰mbps و…. سوئیچ خواهد شد.

اما در سوئیچ‌های نوع نامتقارن عمل سوئیچینگ بین سگمنت‌هایی با پهنای باند متفاوت انجام می شود. منظور از سگمنت یک بخش خاص از شبکه بوده که توسط یک سوئیچ ، روتر و یا Bridge از سایر بخش‌ها جدا شده است. خدمات مرتبط با هر دو نوع سوئیچ با حضور در مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو قابل دریافت است. تعمیرات سوئیچ فوجیتسو در این مرکز پارت مجزایی را به خود اختصاص داده و تمامی عملیات مرتبط با آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد.

تعمیرات سوئیچ فوجیتسو در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می رسد.

انواع سوئیچ بر اساس بسته های اطلاعاتی

سوئیچ های مبتنی بر بسته های اطلاعاتی به منظور مسیریابی ترافیک موجود در شبکه از سه روش زیر استفاده می نمایند:

سوئیچ Fragment-free

این روش در سوئیچ‌ها کمتر استفاده می‌شود. عملکرد این روش، با اندک تفاوتی، شبیه به عملکرد نوع اول می‌باشد. بایت‌های نگهداری شده در این روش قبل از ارسال بسته، ۶۴ بایت می‌باشند زیرا بیشتر خطا و برخوردها در طول اولین ۶۴ بایت بسته اطلاعاتی اتفاق می افتند. خدمات مرتبط با این نوع از سوئیچ را نیز می توانید با حضور در مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو دریافت نمایید.

سوئیچ Store- and – forward

در این روش، خطایابی‌های مورد نیاز پس از دخیره‌ی کامل بسته انجام می‌شود. در ادامه، بسته‌های خطادار پس از تشخیص حذف شده و بسته‌های بدون خطا ارسال می‌گردند. این نوع برای شبکه محلی بسیار مناسب‌تر از نوع اول است زیرا بسته های اطلاعاتی خطادار را پاکسازی می‌کند و بدنی‌ترتیب احتمال بروز عمل تصادف کاهش می‌باید. خدمات مرتبط با این نوع از سوئیچ را نیز می توانید با حضور در مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو دریافت نمایید.

سوئیچ Cut – through

در این مدل آدرس‌خوانی، از طریق خوانش سه یا چهار بیت اول یک بسته صورت می‌گیرد. پس از خوانش سه یا چهار بیت اول بسته، مقصد نهایی مشخص می‌شود و بسته‌ی مورد نظر به سگمنت آدرس مقصد ارسال می‌شود. در این روش، قسمتِ باقی مانده بسته، از نظرِ خطایابی مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. خدمات مرتبط با این نوع از سوئیچ را نیز می توانید با حضور در مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو دریافت نمایید.

روش به کار گرفته شده در اغلب سوئیچ‌ها ترکیبی از روش اول و دوم می‌باشد. بر این اساس سوئیچ‌ها از روش cut-through استفاده می‌کنند و به محض اطلاع از بروز خطاء از روش store-and-forward استفاده می‌نمایند.

گارانتی خدمات در مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو

ویژگی قابل توجه مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در مرکز سوئیچ فوجیتسو را گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز خواهد رسید.

کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد.

خدمات واحد سخت افزار شبکه

  • نظارت و مدیریت شبکه
  • پشتیبانی نرم افزاری شبکه
  • تعمیرات سخت افزاری شبکه
  • اجرا و پیاده سازی صحیح شبکه
  • مدیریت نگهداری و تعمیرات اضطراری
  • رفع عیوب احتمالی در طراحی شبکه
  • انجام تمامی خدمات مرتبط با پشتیبانی شبکه
  • نصب و راه اندازی زیرساخت های ارتباطی شبکه
  • ساماندهی بازدیدهای دوره‌ای و پیشگیرانه
  • ارائه‌ی راهکارهایی جهت صرفه‌جویی در مکان
  • راهکارهایی در جهت مدیریت برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات
  • معرفی بهترین تجهیزات سخت افزاری موجود در راه‌اندازی شبکه
  • بکارگیری بهترین و به‌صرفه‌ترین شیوه‌های راه‌اندازی و ترکیب تجهیزات سخت‌افزاری شبکه
  • توجه به تفاوت ساختاری شبکه‌های مختلف و ارائه‌ی راهکارهای متفاوت سازگار با هر شبکه
  • به حداقل رساندن استهلاک قطعات سخت‌افزاری شبکه از طریق کاهش تأثیرات فیزیکی و بهبود شرایط نگهداری آن‌ها

تعمیرات فوجیتسو

تعمیرات فوجیتسو در این مرکز با تکیه بر تخصص و دانش فنی کارشناسان فعال در آن در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. واحدهای تعمیرات فوجیتسو به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد از این‌رو هزینه تمامی خدمات انجام شده در این مرکز از جمله خدمات مرتبط با تعمیرات سوئیچ فوجیتسو بر اساس نرخنامه مصوب از سوی اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد.

بعلاوه پیش از اقدام به تعمیر، کارشناسان تعمیر، هزینه تعمیر را به صورت تخمینی برآورد کرده و به مشتریان گرامی اعلام می‌دارند تا در صورت عدم رضایت مشتریان، اقدامی جهت تعمیر انجام نپذیرد. علاوه بر این تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود.

تعمیرات فوجیتسو در این مرکز محدود به کالای خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های تولید شده در کمپانی فوجیتسو را در‌برمی‌گیرد. با واحد تعمیرات سوئیچ در بخش های فوق آشنا شدید. سایر واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی فوجیتسو

تنوع بالایی که در تولیدات فوجیتسو وجود دارد ما را برآن داشت تا خدمات تخصصی هر یک از آنها را در پارتهای جداگانه ای به کاربران ارائه دهیم. به همین دلیل است که نمایندگی فوجیتسو در ایران متشکل از پارت های تخصصی تعمیر بی شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول – نظیر خدمات مرتبط با تعمیرات سوئیچ فوجیتسو – به کاربران عرضه می گردد.

شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه های فوجیتسو که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو از خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره‌مند گردید. نیروی انسانی فعال در نمایندگی فوجیتسو در ایران به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از محصولات فوجیتسو تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها را رفع نمایند.

نمایندگی فوجیتسو در ایران بدلیل ساختار مشتری‌ محور خویش، توجه ویژه ای به رضایت و آسودگی خاطر هموطنان گرامی دارد از این‌رو هزینه تمامی خدمات انجام شده در مرکز تعمیرات سوئیچ فوجیتسو و سایر مراکز تعمیرات فوجیتسو بر اساس نرخنامه مصوب از سوی اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد.

تعمیرات سوئیچ ایسوس /  تعمیرات سوئیچ دل / تعمیر سوئیچ ایسوس /