جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات اسپیلت فوجیتسو

تعمیرات اسپلیت فوجیتسو مطابق با آخرین متد روز دنیا در نمایندگی مجاز فوجیتسو انجام می گردد. اسپیلیت کولری است که با تبدیل گاز به مایع و سپس مایع به گاز تولید سرما می کند (گرما را می گیرد). کولر گازی را ویلیس کریر در سال ۱۹۰۲ میلادی اختراع کرد. تهویه مطبوع شاخه ‌ای از تأسیسات در مهندسی مکانیک است که با توجه به عملکرد و کاربری سیستم های مختلف در این زمینه، دارای تنوع بالایی است. کولر گازی یکی از این سیستم ها است. اسپلیت امروزه دارای طرفداران زیادی است.

کادر فنی مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو قادر به رفع ایراد دستگاه هایی هستند که سایر نمایندگی ها از انجام آن ناتوانند. نمایندگی فوجیتسو با به کارگیری دو عنصر تجهیزات مدرن و کارشناسان متخصص به فعالیت می پردازد. این مرکز با بهره مندی از متخصصین و ابزارآلات درجه یک توانسته در عرصه فعالیتی خویش به سطح قابل قبولی از ارائه خدمات بپردازد. تعمیرات اسپلیت فوجیتسو براساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده صورت می گیرد. 

تعمیرات اسپیلت فوجیتسو

نمایندگی اسپلیت فوجیتسو

نمایندگی اسپلیت فوجیتسو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش، تعمیر، ترمیم، سرویس و تعویض قطعات اسپلیت فوجیتسو به متقاضیان است. خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی اسپلیت فوجیتسو شامل مواردی چون نصب و جابجایی کولر گازی، راه‌اندازی، لوله‌کشی و تعویض قطعات کولر گازی، سرویس های دوره‌ای، عیب یابی و در نهایت تعمیر قطعات کولر گازی است.

کلیه این سرویس ها توسط تیم مجرب نمایندگی تعمیرات اسپلیت فوجیتسو و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. سرویس و تعمیرات تخصصی اسپلیت های‌ فوجیتسو در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می پذیرد‌. دستگاه های تعمیر شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو، به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر و دستگاه های پیشرفته بهسازی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص می گردند. 

نصب اسپلیت فوجیتسو

یکی از نکاتی که می تواند به عمر مفید کولر بیفزاید نصب اسپلیت در مکان درست و مناسب است. علاوه بر نصب اسپلیت در مکان درست، استفاده از متریال باکیفیت نیز تأثیر بسزایی در کارکرد صحیح کولر دارد. به طور کلی نصب کولرگازی اسپیلت در پنج مرحله انجام می پذیرد که عبارت است از: 

  • نصب یونیت داخلی اسپلیت
  • نصب یونیت بیرونی اسپلیت
  • نصب و محکم کردن قطعات برقی دستگاه
  • لوله کشی کولر گازی
  • وکیوم کردن اسپلیت (هواگیری کولر گازی)

انجام هر یک از مراحل مذکور می‌بایست توسط کارشناسان تعمیرات اسپلیت Fujitsu و با رعایت همه جانبه استانداردهای این کار انجام پذیرد. بی توجهی به این مسئله و نصب کولر گازی بدون توجه به استانداردها سبب خرابی کولر در کوتاه مدت و افت کارایی آن می گردد. در صورت نیاز به سرویس های نصب و راه اندازی کولر گازی می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اسپلیت فوجیتسو تماس بگیرید. 

نمایندگی تعمیرات اسپیلت فوجیتسو

لوله کشی توکار اسپلیت فوجیتسو

لوله کشی توکار یکی از خدمات مرتبط با اسپلیت فوجیتسو است که معمولا پیش از نصب و یا در حین نصب انجام می پذیرد. اگر چه نصب لوله‌های کولر گازی به صورت روکار هم ممکن است اما در صورت طویل بودن لوله ها و تأثیر ناخوشایند در فضا، بهتر است نصب این لوله ها بصورت توکار انجام شود. برای این کار لازم است دیوار مربوطه در بخش هایی تخریب و مجدداً ساخته شود.

این تخریب در حد جاگذاری لوله و به همان میزان خواهد بود. در لوله کشی توکار آنچه که مهم است استفاده از متریال درجه یک و با دوام است تا از خرابی زودهنگام این تأسیسات جلوگیری شود. بی‌توجهی به این مسئله سبب تکرار روند جایگذاری لوله – خرید لوله، خراب کردن دیوار، جا گذاری لوله و اتصالات و …- می گردد. خریداران اسپلیت های فوجیتسو می توانند در صورت نیاز به این سرویس با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیستو تماس بگیرند. 

کار نکردن اسپلیت فوجیتسو

اگر اسپلیت فوجیتسو شما با وجود کار کردن امکان تولید باد سرد ندارد، بهتر است در وهله نخست از باز بودن تمامی دریچه‌های کولر مطمئن شوید. به علاوه بررسی کنید که تنظیمات ترموستات کولر به خوبی انجام شده باشد. در صورت درست بودن این دو مورد، می‌بایست فیلترها از نظر تمیزی و کارکرد صحیح بررسی شوند. اگر فیلترها به دلیل انباشت گردوغبار دچار گرفتگی شده باشند دلیل عدم پرتاب سرد همین موضوع است.

توجه داشته باشید که کویل خنک کننده نیز نباید یخ زده باشد. در صورتی که کویل خننک کننده یخ زده باشد، این موضوع سبب مسدود شدن جریان هوا خواهد شد. در صورت وجود اشکال در فن یا موتور فن، این احتمال وجود دارد که مشکل از جریان برقی باشد که به موتور می‌رسد. بعلاوه ممکن است سیکل سردکننده نشتی داشته باشد. رفع این اشکال به دلیل سر و کار داشتن با قطعات تخصصی می بایست صرفا توسط کارشناسان تعمیرات اسپلیت فوجیتسو انجام شود.

شارژ گاز اسپلیت فوجیتسو

شارژ به موقع گاز اسپیلت تأثیر بسزایی در حفظ کیفیت دستگاه و عمر مفید آن در دراز مدت دارد. شارژ گاز اسپیلت Fujitsu عموماً به دو روش انجام می پذیرد. روش نخست شارژ گاز کامل کولر اسپیلت و روش دوم شارژ گاز اسپیلت فوجیتسو به صورت تکمیلی است. نشانه هایی که با مشاهده آنها می توان جهت شارژ اسپلیت اقدام نمود عبارتند از: عدم سرمادهی کافی در محیط نصب شده، یخ زدن با برفک زدن فین های اوپراتور در حالت سرمایش کولر (با بروز این اشکال بهتر است هر چه سریع تر دستگاه را خاموش کنید) و در نهایت یخ زدن لوله رفت یا همان لوله نازک کندانسور.

توصیه می شود خدمات تخصصی مرتبط با شارژ گاز اسپیلت و مواردی از این دست را صرفاً از نمایندگی های مجاز کولر گازی و یا تعمیرگاه های مجازی دریافت کنید که تحت نظر اتحادیه فعالیت دارند. این امر سبب می گردد تا شما از دریافت خدمات اصولی و استاندارد مطمئن گشته و کیفیت دستگاه خود را تداوم بخشید. کاربران کولرهای گازی فوحیتسو می توانند این سرویس را از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات اسپلیت فوجیتسو دریافت نمایند.

خدمات واحد تعمیرات اسپلیت فوجیتسو

  • رفع نشتی آب از کولر گازی در مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو
  • شارژ گاز کولرگازی و اسپیلت در مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو
  • سرویس اسپیلت
  • تعمیرات و جا به جایی انواع کولر گازی فوجیتسو
  • تعمیر برد کولر گازی در مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو
  • خدمات پس از فروش انواع کولرگازی فوجیتسو
  • نصب و راه اندازی اسپلیت فوجیتسو
  • سرویس انواع کولرگازی و سیستم تهویه مطبوع فوجیتسو
  • رفع آبریزی کولر گازی
  • رفع مشکل صدا از پنل کولر گازی در مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو
  • رفع مشکل صدا از کندانسور کولر گازی
  • نصب پایه دیواری کولر گازی در مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو
  • جابجائی کندانسور کولر گازی
خدمات اسپیلت فوجیتسو

تعمیرات اسپلیت فوجیتسو و دیگر واحدهای تعمیرات فوجیتسو

تکنسین های مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات فوجیتسو میپردازند. کارگاههای فنی این مرکز مجزا هستند. از این رو برای دریافت تعمیرات اسپلیت فوجیتسو باید به واحد مرتبط مراجعه نمایید. باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران کشور به نحوی به تعمیر دستگاه میپردازند که کاربر پس از استفاده از محصول شاهد افزایش کارایی آن خواهد بود.

کولرهای گازی معمولا در چند مدل ساخته می شوند:

  • کولرهای یک تکه یا پنجره ای
  • کولرهای دو تکه (اسپلیت)
  • کولرهای پرتابل (قابل حمل)
  • کولرهای ایستاده
  • کولرهای سقفی یا کاستی
  • کولرهای داکتی یا کانالی
  • کولرهای چند شعبه یا مولتی

چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات فوجیتسو هستید، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردید. 

اخبار اسپلیت فوجیتسو و دیگر خبرها

کارشناسان خبره مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند. بدیهی است هدف از این امر به روزرسانی اطلاعات کاربران گرامی است. منابع این اخبار به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است. به همین دلیل کاربران میتوانند با آسودگی خیال به مطالعه بپردازند. ضمنا داغترین خبرها در زمینه تعمیرات اسپلیت فوجیتسو را نیز ارائه کرده ایم.

کولرهای دوتکه یا اسپلیت ها از دو واحد مجزا ساخته می شوند. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندنسور است که در خارج از ساختمان نصب می گردد. یونیت داخلی که واحد تبخیر (اواپراتور) در آن جای دارد در داخل ساختمان قرار می گیرد. این نوع کولرها شامل دو مدل معمولی و اینورتر هستند. مدل اینورتر تا حداکثر شصت درصد (البته در شرایط ایدئال) از مصرف انرژی را نسبت به مدل معمولی کاهش می دهد. با کلیک روی لینک اخبار اسپلیت فوجیتسو و دیگر خبرها وارد بخش مذکور گردید.

مقالات اسپلیت فوجیتسو و دیگر مقالات

  • مطمئنترین راه خرید از مراکز معتبر و دارای گارانتی معتبر است
  • شکل کولرهای اینورتر بسیار شیک بوده و دارای بسته ‌بندی قابل ‌قبول است
  • از دیگر راه های تشخیص آمپر مصرفی پایین این کولرهاست که روی برچسب فنی آن درج شده

معمولا کولرهای اینورتر ۱۸ هزار مصرفی معادل ۷ آمپر داشته که در کولر معمولی این مصرف به ۱۰ آمپر هم می رسد. با کلیک روی لینک مقالات اسپلیت فوجیتسو و دیگر مقالات میتوانید مقاله مدنظرتان را مطالعه نمایید. 

انواع اسپلیت فوجیتسو و دیگر محصولات فوجیتسو

پرسنل مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو به معرفی دیگر محصولات فوجیتسو نیز میپردازند. این دستگاه ها عبارتند از : لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، پروژکتور ، مانیتور ، اسکنر ، پرینتر ، دسکتاپ ، هارد ، مادربرد ، سوئیچ و سرور. تعدد محصولات تولید شده توسط کمپانی فوجیتسو موجب سردرگمی کاربران هنگام خرید می گردد. به همین دلیل جمعی از کارشناسان خبره مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو ملزم به ارائه راهنمایی درزمینه ویژگیهای محصولات این کمپانی به شما هستند.

از مزایای مهم اسپیلیت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کم کردن آلودگی هوا. زیرا دارای فیلتر ضد آلرژی است
  • ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن منازل
  • برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه نصب می گردد
  • دارای ترموستات دمایی است تا بتوانید دمای محیط را تا هر مقدار کنترل نمایید. این باعث میشود هر زمان کسی در محل نبود سیستم کار نکند
  • مزیت دیگر این سیستم ها خنک کردن تمام فضا در مدت زمان کم و به طور یکنواخت است
  • صدای کم آن در منزل ایجاد مشکل نمی کند 
نصب و راه اندازی اسپیلت فوجیتسو

سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو

مهندسین مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو سوالات متداول تعمیر فوجیتسو را از قبل پاسخ داده اند. کاربران با مطالعه این بخش می توانند به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایند. ضمنا انتقادات و پیشنهادات شما میتواند کادر مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو را در ارائه خدماتی هرچه بهتر یاری رساند. فوجیتسو یک شرکت تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات ژاپنی و چندملیتی است. این شرکت هم ‌اکنون پس از IBMو HP به ‌عنوان سومین ارائه ‌کننده خدمات فناوری اطلاعات در جهان، محسوب میگردد. دفتر مرکزی آن در شهر توکیو قرار دارد.

امروزه این شرکت با داشتن ۱۷۲ هزار کارمند در بیش از ۷۰ کشور خدمات و محصولاتی چون: نرم‌ افزار و سخت‌ افزار رایانه ، مدیریت فناوری اطلاعات و مشاوره اطلاعاتی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه ، پرینتر، اسکنر و سرورهای کامپیوتری را ارائه می نماید. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو می توانید وارد بخش مذکور گردید.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو با تکیه بر خلاقیت ، دانش ، چیره دستی و مهارت کارشناسان خود به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما عزیزان میپردازد. لازم به ذکر است ، تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده در این مرکز، به همراه گارانتی ارائه میگردد . مجهز بودن کارگاه های تعمیراتی نمایندگی فوجیتسو ، موجب تعمیر با کیفیت دستگاه کاربران میگردد. مدیریت نمایندگی فوجیتسو رضایت مشتری و احترام به حقوق کاربران را جزء اهداف اصلی خود و پرسنل تعیین کرده است. لذا تمامی خدمات با بالاترین کیفیت ارائه می گردد.

خاطرنشان می سازیم این مرکز یکی از مراکز با سابقه در زمینه تعمیرات دستگاههای تولید شده توسط کمپانی فوجیتسو میباشد. رسالت مهم مرکز تعمیرات اسپلیت فوجیتسو این است که ، کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که مینمایند بیشترین بهره را ببرند. درحقیقت ، نمایندگی فوجیتسو زیر نظر مجرب ترین مهندسین به فعالیت می پردازد. همین امر ، موجب کسب موفقیت های پی در پی این نمایندگی است. لازم به ذکر است، مهندسین این مرکز در صورت لزوم دستگاه به تعویض قطعه، حتما از قطعه اورجینال استفاده می نمایند.