جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

باتری لپ تاپ فوجیتسو

باتری لپ تاپ فوجیتسو از قطعات سخت افزاری این دستگاه است که چه بخواهیم و چه نخواهیم مسیر فرسودگی را با هر بار شارژ و دشارژ شدن طی می کند. باتری وظیفه تامین انرژی برقی لازم برای روشن شدن دستگاه را بر عهده دارد تا دستگاه بدون نیاز به اتصال به منبع برق، روشن شود و کار کند. باتری یک قطعه سخت افزاری شیمیایی است که به کمک سلول گالوانیکی(برقی) انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی و برقی تبدیل می کند.

صرف نظر از اندازه و سایز لپ تاپ ها، این قطعه باتری است که امکان استفاده از این دستگاه را در هر زمان و مکانی فراهم می کند، زیرا بدون نیاز به پریز برق تا چند ساعت می تواند دستگاه را روشن نگه دارد. در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ فوجیتسو با حساسیت و دقت بسیار بالایی انجام می شود.

باتری لپ تاپ فوجیتسو

تعمیر باتری لپ تاپ فوجیتسو

تعمیر باتری لپ تاپ فوجیتسو و هر لپ تاپ دیگری فرایندی سخت، بسیار حساس، پیچیده و در پاره ای موارد نیز خطرناک است. امروزه بیشتر لپ تاپ ها از باتری لیتیوم یونی استفاده می کنند. وقتی لپ تاپ فوجیتسو با مشکلاتی نظیر تخلیه سریع باتری ، عدم شناسایی باتری لپ تاپ توسط دستگاه، شارژ نشدن باتری و نظایر این روبه روست، باید فکری به حال بازسازی و تعمیر باتری لپ تاپ فوجیتسو کنیم. در این مسیر تنها یک متخصص ماهر و با تجربه می تواند تشخیص دهد که برای بهبود وضعیت دستگاه و باتری، تعویض گزینه مناسبی است یا تعمیر. در هر صورت اگر امکان تعمیر وجود نداشته باشد، گزینه تعویض باتری لپ تاپ fujitsu به راحتی و با استفاده از یک نمونه اصل و اورجینال در کوتاه ترین زمان ممکن، اجرا می شود.

 اقدامات مهم در تعمیر باتری لپ تاپ fujitsu

برخی از مهم ترین اقداماتی که در فرایند تعمیر باتری لپ تاپ فوجیتسو انجام می شود عبارتند از:

  • عیب یابی آداپتور لپ تاپ فوجیتسو
  • عیب یابی شارژر، مدار شارژر و کابل شارژ
  • نصب نرم افزار های مناسب برای کنترل و بهینه سازی مصرف انرژی باتری لپتاپ فوجیتسو
  • اجرای تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی
  • کالیبره کردن باتری لپ تاپ در مرکز تعمیر باتری لپ تاپ فوجیتسو
  • تست سلامت باتری لپ تاپ fujitsu
  • احیا باتری لپ تاپ
  • تعویض سلول باتری لپ تاپ fujitsu
  • شوک دادن به باتری لپ تاپ فوجیتسو (پس از عیب یابی باتری)

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ که با حمایت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، مهم نیست که لپ تاپ شما از کدام برند و کدام مدل است. تعمیرکاران این مرکز به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از لپ تاپ ها در برند های مختلف،  به راحتی می توانند مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا کنند. در این نمایندگی تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ ها شناسایی شده است. امکانات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته ای وجود دارند که مسیر تعمیر را امن و ایمن می سازند.

به علاوه آرشیوی مجهز از قطعات جانبی و لوازم اصل و اورجینال نیز در این واحد از مرکز سخت افزار ایران فراهم است که اگر به هر دلیلی قطعه ای از لپ تاپ نیازمند تعویض باشد، این تعویض و جایگزینی با نمونه ای اصل انجام شود. همه سرویس های این مرکز همراه با ارائه گارانتی اصل و شرکتی است. تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ فوجیتسو نیز در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ انجام می شود.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو درگاهی مورد وثوق و استاندارد است که همه محصولات کمپانی فوجیتسو را در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات فوجیتسو حمایت و پشتیبانی می کند. این نمایندگی توسط مرکز سخت افزار ایران حمایت می شود؛ این نمایندگی در کنار ارائه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، امکانات و تسهیلاتی مفید و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. هر کاربر می تواند به تناسب نیاز خود از این امکانات و تسهیلات بهره مند شود.

در این نمایندگی رعایت اصل مشتری مداری از اصول اولیه کاری است. حقوق مشتری در هر شرایطی مغتنم است. پرسنل نمایندگی مجاز فوجیتسو در ایران تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا هیچ کاربری ناراضی از خدمات  این نمایندگی نباشد. امتیازات و امکانات نمایندگی فوجیتسو در تهران بسیار وسیع و گسترده است. به این دلیل است که تعمیر محصولات فوجیتسو در بالاترین سطح کیفی و تخصصی قرار دارد.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی فوجیتسو و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

2.7/5 (4 امتیاز)