جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر مرکزیتی جامع و کامل است که مسئولیت تعمیر هر یک از پرینترهای موجود در بازار را بر عهده می گیرد. در این مرکز تعمیرکاران و تکنسین هایی مشغول به کار هستند که هر کدام در حوزه کاری خود سال ها تجربه درخشان و موثر داشته اند. نمایندگی تعمیرات پرینتر در واحدهای مجزا و مستقل فعالیت دارد. این نمایندگی مسئولیت تعمیر هر بخش از پرینتر را به تعمیرکار مربوطه واگذار می کند.

به این ترتیب است که بهترین و بالاترین کیفیت خدمات رسانی را برای کاربران به ارمغان می آورد. در این مرکز می توانید تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه خود را با تعمیرکاران زبده و متبحر در میان بگذارید و با دریافت راه کار های اساسی و اصولی، منتظر بمانید تا دستگاه شما بهبودی کامل را بیابد.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر

  • بررسی و اصلاح اسناد فنی انواع پرینتر های رومیزی، ایستاده و چندکاره
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات انواع پرینتر
  • بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری به کمک نمایندگی تعمیرات پرینتر
  • عیب یابی مسیر حرکت کاغذ انواع پرینتر
  • تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی بر اساس برند و ساختار و ظرفیت انواع پرینتر ها
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ انواع پرینتر در نمایندگی تعمیرات پرینتر
  • تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی انواع چاپگر و تجهیزات جانبی جدید
  • ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمان بندی دوره‌ای انواع پرینتر
  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی کارکرد انواع پرینتر در هر برندی
  • به‌روز سازی Firmware انواع پرینتر ها جهت اصلاح عیب‌ها و اختلال ها
  • عیب یابی، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعه سنسور ورود و خروج کاغذ پرینتر
  • عیب یابی، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعه یونیت لیزر و سرویس آینه های پرینتر
  • عیب یابی، تعمیر، ترمیم و تعویض چراغ های آلارم پرینتر
  • تعمیر انواع پرینتر های رومیزی، ایستاده و چندکاره در هر برندی
  • تعویض قطعات مستهلک انواع پرینتر های رومیزی، ایستاده و چندکاره

سرویس در محل پرینتر

نمایندگی تعمیرات فوجیتسو ، تعمیر  پرینتر در محل را در برنامه کاری خود قرار داده است. با استفاده از خدمات سرویس در محل این نمایندگی معتبر نه تنها در زمان و هزینه صرفه جویی خواهید کرد، بلکه مشقت حمل و نقل این دستگاه سنگین را نیز متحمل نخواهید شد.

نیازی به حمل و جابه جایی دستگاه ندارید؛ به درخواست شما تکنسین مربوطه در محل مورد نظر حاضر می شود و هر آنچه را که برای بهبودی وضعیت دستگاه لازم باشد، انجام می دهد. این سرویس تنها با هدف تامین رفاه بیشتر کاربران راه اندازی شده است. هیچ محدودیتی ندارد و شامل حال همه کاربران پرینتر می شود.

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید :چیپست کارتریج پرینتر فوجیتسو

تعمیر پرینتر فوجیتسو

پرینتر یکی از محصولات پر طرفدار کمپانی فوجیتسو است. این دستگاه امروزه نه تنها در ادارات، مدارس، سازمان ها و … کاربرد دارد، بلکه بسیاری از منازل نیز به این دستگاه تجهیز هستند. پرینتر مدل های مختلفی دارد که هر کدام در شرایطی خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان کاربری از کاربران پرینتر فوجیتسو اگر با مشکل و اختلالی در این دستگاه روبه رو هستید، به راحتی می توانید به مرکز تعمیرات پرینتر فوجیتسو مراجعه کنید و خدماتی منحصر به فرد و استثنایی به دست آورید. خدمات تعمیراتی این مرکز هم حوزه نرم افزار و هم حوزه سخت افزار پرینتر فوجیتسو را پوشش می دهد.

نمایندگی فوجیتسو

هر آنچه را که کمپانی فوجیتسو تولید می کند، اعم از لپ تاپ، تبلت، پرینتر، دستگاه کپی و … در تنها نمایندگی فوجیتسو در ایران قابل تهیه است. واحد تعمیرات فوجیتسو با تعاملات پی در پی خود با کاربران، حوزه نیاز های آنها را به خوبی شناخته است.  با در نظر گفتن اصلی ترین و اساسی ترین نیازها و تقاضا های کاربران، امکانات و تسهیلات بی نظیری را فراهم کرده است.

هر یک از این امکانات مسیر خدمات رسانی را امن و ایمن می سازد. این نمایندگی به منظور تامین رفاه حال همه کاربران خود امتیازات ویژه ای برای آنها در نظر گرفته است. برخورداری از این امکانات مساوی است با تجربه خریدی متمایز و منحصر به فرد و دریافت خدمات پس از فروش ایده آل و استثنایی. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی فوجیتسو و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته post