نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

لپ تاپ های مورد استفاده در دنیای امروز نیز همچون سایر دستگاه‌های الکترونیکی، ممکن است دچار اشکالات سخت افزاری و یا نرم افزاری شوند. از میان اشکالاتی که در لپ تاپ‌های امروزی رخ می‌دهند، برخی نظیر شکستگی ال سی دی، شکستگی کلیدهای کیبورد و ضربه دیدن لپ تاپ، به دلیل بی‌احتیاطی‌های کاربران است و برخی دیگر نظیر خرابی مادربرد، خرابی کارت گرافیک و مواردی از این دست به دلیل عدم استفاده صحیح از دستگاه و یا استهلاک خود قطعات لپ تاپ اتفاق می‌افتد.

خرابی‌های سخت افزاری و نرم افزاری پیش آمده در لپ تاپ، به هر دلیل که اتفاق افتاده باشند، مهم‌ترین نکته در تعمیر آنها، حضور در مراکز مجاز تعمیر و نمایندگی‌ های تعمیرات لپ تاپ است. توجه به این موضوع سبب می‌گردد تا نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و علت این اشکال به درستی شناسایی شده و بهترین روش موجود جهت تعمیرات لپ تاپ به کار گرفته شود. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو یکی از نمایندگی‌های حال حاضر کشور است که کاربران کلیه مدلهای لپ تاپ می‌توانند با حضور در آن سرویس‌های تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ارائه‌دهنده‌ی تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ فوجیتسو و سایر لپ تاپ های موجود، به متقاضیان است. کاربران کلیه لپ تاپ ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری در لپ تاپ خویش به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان حضور دارند تا خدمات مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه نمایند.

برخی از خدمات قابل دریافت در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ عبارتند از: تعمیر شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ فوجیتسو، تعمیر صفحه کلید یا keyboard  لپ تاپ، تعمیر LED و LCD لپ تاپ، تعمیر مادر برد لپ تاپ، تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، ارتقا سخت افزاری لپ تاپ، تعویض فلت لپ تاپ، تعمیر و تعویض کارت شبکه لپ تاپ، تعویض قاب و بدنه لپ تاپ، تعویض انواع پورت لپ تاپ، تعویض و تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ، نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و… .

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

لپ تاپ های امروزی به دلیل استفاده از قطعات الکترونیکی بسیار پیشرفته و چیپ های مدرن، معمولاً کمتر دچار اشکالات سخت افزاری می‌شوند. در لپ تاپ های امروزی، اگر مشکلی هم از نظر سخت افزاری به وجود آید، در بیشتر موارد، به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر از دستگاه و یا عدم توجه به استانداردهای نگهداری از لپ تاپ است. آمار موجود از لپ تاپ های تحویل داده شده به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ نشان می‌دهد که غالب کاربران به دلیل وجود اشکالات نرم افزاری در دستگاه به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

برخی از این اشکالات نرم افزاری عبارتند از: تغییرات ناسازگار در تنظیمات لپ تاپ، وجود نرم افزار‌های مخربی چون ویروس‌ها و بدافزارها، خطاهای پیش آمده ناشی از از بین رفتن فایل های ضروری سیستم های عامل، تغییر در تنظیمات رجیستری ویندوز، هنگ کردن مداوم و کار نکردن برنامه‌ها، خرابی درایور های لپ تاپ و … . اگر شما نیز به عنوان کاربر یک لپ تاپ، در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکالات نرم افزاری در دستگاه خود شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ارائه دهنده تمامی خدماتی است که ممکن است کاربران و علاقمندان هر یک از لپ تاپ های فوجیتسو به آنها نیاز داشته باشند. کاربران گرامی می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش خدماتی نظیر بازیابی اطلاعات، تعمیر دستگاه ها، تعویض قطعات، ترمیم و لحیم کاری قطعات و مواردی از این دست را دریافت نمایند.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر سخت افزاری لپ تاپ فوجیتسو که با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ قابل دریافت است عبارتند از: تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ، تعمیر و تعویض فن لپ تاپ، تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ فوجیتسو ، تعمیر و تعویض فلت لپ تاپ، تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، تعمیر و تعویض ال ای دی و ال سی دی لپ تاپ، تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ و…

روند تعمیر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

روند تعمیر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به طور کلی متشکل از سه مرحله است. در مرحله نخست نواقص و اختلالات موجود در لپ تاپ توسط دستگاه های عیب‌یابی شناسایی شده و دستگاه پس از تهیه گزارش های تخصصی به بخش تعمیر تحویل داده می شود. (بسته به نرم افزاری بودن یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده دستگاه به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ و یا تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ تحویل داده می‌شود).

در مرحله‌ی بعد کارشناسان حاضر در بخش تعمیر بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سوی کارشناسان بخش عیب‌یابی، عملیات تعمیر را آغاز نموده و تا بازیابی کیفیت اولیه دستگاه به این کار ادامه می‌دهند. در نهایت و در مرحله‌ی آخر، لپ تاپ تعمیر شده، جهت اطمینان از صحت و درستی عملکرد، توسط کارشناسان ارشد تست می شود و در صورت تأیید تعمیر، جهت تحویل به مشتری آماده می‌شود. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات، مشمول گارانتی و ضمانت است.

مطالب مرتبط

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+
تغییر تایم کاری مرکز سخت افزار