جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سرویس اسپیلت فوجیتسو

سرویس اسپیلت فوجیتسو از آن دست خدماتی است که با گذشت تقریبا یکسال از راه اندازی و آغاز به کار دستگاه ضروری می گردد. عدم توجه به سرویس به موقع اسپیلت و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس اسپیلت فوجیتسو به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.

تعهد به سرویس اسپیلت فوجیتسو در دوره ‌های مشخص و سیکل‌ های معین سبب می‌ گردد تا ضمن پیشگیری از برخی خرابی ‌ها، میزان مصرف انرژی برق توسط این دستگاه نیز به حداقل میزان ممکن برسد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به سرویس های دوره ای و تعمیرات اسپیلت فوجیتسو از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

زمان سرویس اسپیلت فوجیتسو

سرویس اسپیلت فوجیتسو و گردگیری‌های دوره‌ای این دستگاه، ربطی به شرکت سازنده و کیفیت این محصول ندارد و انجام آن برای تمامی برندهای اسپیلت موجود در بازار به‌ویژه در فاصله‌های زمانی معین، ضروری است. عدم سرویس اسپیلت فوجیتسو در دوره‌های زمانی مشخص، ضمن افزایش استهلاک قطعات و کاهش کارآیی دستگاه، سبب افزایش مصرف برق و بروز خرابی در این دستگاه می‌گردد.

انجام برخی از عملیات ابتدایی سرویس اسپیلت فوجیتسو توسط شخص و با رعایت برخی از نکات ایمنی امکان‌پذیر است؛ از این‌رو هر شخص مبتدی می‌تواند با دریافت برخی از نکات ایمنی مرتبط با سرویس اسپیلت فوجیتسو آن‌ها را شخصاً انجام دهد. در صورتی که قصد انجام چنین اموری را دارید، پیش از هر اقدامی، نکات ایمنی ذکر شده توسط کارشناسان سرویس اسپیلت را کاملاً رعایت کنید.

برخلاف مورد فوق، انجام برخی از عملیات حرفه‌ای سرویس اسپیلت می‌بایست تنها به دست سرویس‌کاران حرفه‌ای انجام پذیرد و کاربر مبتدی می‌بایست از ورود به این حوزه کاملاً خودداری کند؛ دلیل این امر نیز واضح است! ورود سرویس‌کاران مبتدی جهت سرویس اسپیلت fujitsu به صورتِ حرفه‌ای جز خرابی و نقصِ بیشترِ دستگاه نتیجۀ دیگری در برنخواهد داشت.

خدمات سرویس اسپیلت فوجیتسو

برخی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی فوجیتسو در واحد تعمیر و سرویس اسپیلت فوجیتسو عبارت است از: 

  • نصب کولر گازی و سرویس اسپیلت فوجیتسو
  • جابجایی کولر اسپیلت
  • تعمیر برد اسپیلت معمولی و اسپیلت اینورتر
  • نشت‌یابی و شارژ گاز اسپیلت فوجیتسو
  • لوله‌کشی توکار جهت نصب اسپیلت فوجیتسو
  • تعمیر شیر برقی (تعویض شیربرقی)
  • تعمیر موتور فن (تعویض موتور برقی)
  • تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی
  • تأمین تمام قطعات کولر گازی (اینورتر ومعمولی) فوجیتسو
  • تعمیر کولر گازی اینورتر فوجیتسو
  • تعمیر کولر گازی کم مصرف فوجیتسو
  • تعمیر کولر گازی اینورتر فوجیتسو
  • شارژ گاز اسپیلت فوجیتسو
  • جابه‌جایی اسپیلت
  • ارائه تمامی خدمات مرتبط با نصب اسپیلت فوجیتسو
  • تعمیر و تعویض برد اسپیلت فوجیتسو
  • تعمیر و تعویض کمپرسور اسپیلت فوجیتسو
  • تعمیرات تخصصی کولر گازی فوجیتسو
  • سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی
  • شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی
  • شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر
  • سرویس و تعمیر اسپیلت فوجیتسو

آشنایی با اسپیلت فوجیتسو

پیش از معرفی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر و سرویس اسپیلت فوجیتسو بهتر است نگاهی کلی به ساختار این محصول و ویژگی های آن داشته باشیم؛ اسپیلت نوین‌ترین نسل کولرهای گازی است که به دلیل کاربری آسان‌ و کیفیت خنک‌کنندگی بالا توانسته است هواداران بیشتری در قیاس با دیگر انواع خنک‌کننده‌ها برای خود دست و پا کند.

اسپلیت (Split) در حقیقت یک کولر گازی پیشرفته با تکنولوژی‌های نوین است که هوای گرم خانه را دریافت کرده و به صورت خنک به داخل باز می‌گرداند؛ واحد BTU واحدی است که جهت اندازه‌گیری دستگاه‌های اسپیلت از آن استفاده می‌شود در واقع مشخص‌کنندۀ میزان سرمادهی کولر است.

هرچه میزان BTU  بالاتر باشد، میزان سرمادهی اسپیلت در واحد زمان بیشتر خواهد بود (نه اینکه دمای باد کولر خنک‌تر است بلکه میزان سرمایی که وارد محیط می‌شود بیشتر خواهد بود).  بر این اساس اندازه اسپیلت‌ ها از  ۹۰۰۰BTU  آغاز شده و تا ۹۶۰۰۰ پیش می‌رود. اندازۀ استاندارد اسپیلت که البته پرفروش‌ ترین نیز می‌ باشد ۱۸۰۰۰ است.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه تعمیر و سرویس اسپیلت فوجیتسو از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اسپیلت فوجیتسو تماس بگیرید.

آموزش سرویس پنل داخلی اسپیلت فوجیتسو

  1. پیش از هر اقدامی برق دستگاه را قطع نموده و دوشاخه اسپیلت را از پریز برق جدا نمایید.
  2. ابتدا قاب جلویی پنل را بازکرده، دو فیلتر آن را بیرون کشیده و با آب بشویید به نحوی که خاک و گرد و غبار روی آن دفع گردد.
  3. سنسور کولر را بیرون کشیده و پس از تمیز کردن به جای خودش برگردانید. این سنسور وظیفه‌ی چک‌کردن دمای محیط را دارد و به بُرد فرمان روشن و خاموش شدن خودکار اسپیلت را می‌دهد. اگر این سنسور آلوده باشد به دلیل فرمان اشتباه به بُرد در سیستم اسپیلت ایجاد اختلال می‌کند.

شستن فین ها

این مرحله از سرویس اسپیلت فوجیتسو مربوط به شستن فین‌ها یا کویل‌ها است. این کویل‌ها مانند رادیاتور ماشین عمل کرده از این‌رو می‌بایست همواره تمیز باشد. برای تمیز کردن کول‌ها می‌توانید از یک آب‌پاش (شیشه‌شور) استفاده کنید. وقتی کول‌ها کاملاً خیس شد می‌توانید با یک برس نرم به‌شکل عمود روی آن‌ها کشیده تا پرز و گرد وخاک آن تمیز گردد.

اگر اسپیلت درجایی نزدیک آشپزخانه نصب‌شده است معمولاً این کویل‌ها به دلیل گرما و فرآیند پخت و پز چرب شده و با برس کشیدن ساده تمیز نمی‌گردند. در چنین مواردیمی‌توان از یک اسپری گاز پاک‌کن استفاده کنید.مقداری از اسپری گاز پاک‌کن را روی کویل‌ها پاشیده تا کف کند و تا ۱ ساعت اجازه دهید که این چربی‌های خوب شسته شده و نرم گردد. پس از یک ساعت به‌وسیله شیشه‌شور آب را روی آن اسپری کرده و با یک مسواک یا برس نرم آن را تمیز کنید تمیز کردن این بخش به این صورت نقش بسیار مهمی در بالا رفتن راندمان اسپیلت و اتمام درست و اصولی سرویس اسپیلت فوجیتسو دارد.

اگرچه انجام بخشی از سرویس اسپیلت فوجیتسو توسط اشخاص عادی امکان‌پذیر است، اما کارشناسان امر توصیه می‌کنند که تمامی سرویس‌های اسپیلت به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. این امر ضمن پیشگیری از بروز برخی خرابی‌ها -که ممکن است به دلیل مبتدی بودن افراد در حین دستگاه ایجاد می‌شوند- سبب بالا رفتن راندمان اسپیلت -به دلیل انجام صحیحِ سرویس اسپیلت فوجیتسو توسط یک سرویس‌کار حرفه‌ای- می‌گردد.

شارژ گاز اسپیلت فوجیتسو

یکی از اقدامات مرتبط با سرویس اسپیلت فوجیتسو، شارژ گاز آن است. برای بسیاری از دارندگان این دستگاه، معمولاً این پرسش ایجاد می شود که چگونه می توان زمان شارژ اسپیلت فوجیتسو را تشخیص داد. به طور کلی در صورت وجود یکی از نشانه های درج شده در بخش زیر و یا چند مورد از آن ها، دارنده دستگاه می تواند جهت شارژ گاز اسپیلت فوجیتسو اقدام نماید.

نشانه هایی که با مشاهده آنها می توان جهت شارژ اسپیلت فوجیتسو اقدام نمود عبارتند از: یک آنکه کولر گازی اسپیلت به تازگی تهیه و نصب شده است. دوم آنکه سیستم کولر گازی اسپیلت به هر دلیل، فاقد گاز است. سوم آنکه بخش عمده ای از گاز موجود در اسپیلت مصرف شده است.

اما علائمی که در صورت نبود گاز در این دستگاه، نمایان می شوند عبارتند از: عدم سرمادهی کافی در محیط نصب‌شده، یخ زدن با برفک زدن فین‌های اوپراتور در حالت سرمایش کولر ( با بروز این اشکال بهتر است هر چه سریع تر دستگاه را خاموش کنید) و در نهایت یخ زدن لوله رفت یا همان لوله نازک کندانسور.

شما کاربران گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و خدمات مرتبط با سرویس اسپیلت فوجیتسو را در اسرع وقت دریافت نمایید.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو با تجهیز فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات فوجیتسو فراهم آورده است. تمامی کارشناسان حاضر در این مرکز دارای مدارک تخصص فنی و نظری در حیطه تخصصی خویش می‌باشند.

نمایندگی کولرگازی فوجیتسو به یُمن حضور کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم، بازیابی و تعمیر فوجیتسو گشته است. خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی فوجیتسو را شامل می گردد. خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت بوک و … می‌باشند.

کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات محصولات فوجیتسو را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می شوند.

امتیاز شما به این نوشته post