جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو

نمایندگی کولر گازی فوجیتسو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات برودتی فوجیتسو به هموطنان گرامی است. کولرهای عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند. کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی آن را (در صورت درخواست خریدار) انجام می دهند.

کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، کولر گازی مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند

خدمات نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی فروش کولرهای گازی فوجیتسو اطلاعات ضروری پیش از خرید کولرهای گازی را دریافت دارید؛ نکاتی چون: توجه به میزان مصرف برق، دقت به EER، توجه به میزان پرتاب باد، اهمیت دادن به میزان صدای کولر، فیلتر داشتن یا نداشتن کولر جهت تهویه هوا، خرید کالای با ضمانت یا بدون ضمانت و … .

برخی دیگر از خدمات نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو عبارتند از:

  • مقایسه کولر گازی انتخاب شده توسط مشتری با سایر کولرهای موجود
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با فروش (شامل گارانتی، خدمات نصب، پشتیبانی و … )
  • صداقت در اعلام ویژگی های کولر گازی و عرضه بروشورهای مرتبط (حاوی اطلاعات شرکتی هر یک از کولرهای گازی)
  • ارائه دیگر اطلاعات و اخبار مورد نیاز مشتری و ….
  • ارائه کلیه خدمات و اطلاعات پیش از خرید کولر گازی
  • ارائه اطلاعات فنی و تخصصی هر یک از کولرهای گازی
  • ارائه مشاوره های مورد نیاز جهت داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته
  • ارائه اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت و سازگاری هر یک از کولر های گازی (با دمای محیط)

خدمات نمایندگی تعمیر اسپیلت فوجیتسو

پیش از پرداختن به خدمات نمایندگی تعمیر اسپیلت ذکر این نکته ضروری است که غالب خدمات مرتبط با این دستگاه به صورت «سرویس در محل» انجام می پذیرد. از این رو کاربران اسپیلت های فوجیتسو، در صورت نیاز به خدمات تعمیر می بایست از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

در ارتباط با خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر اسپیلت فوجیتسو، محدودیتی نظیر نوع دستگاه یا مشکل پیش آمده در آن، وجود ندارد و امکان ارائه تخصصی ترین سرویس های تعمیر، درباره تمامی مدلهای اسپیلت وجود دارد. برخی از رایج ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر کولرگازی فوجیتسو عبارتند از: شارژ گاز توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر تعمیر و تعویض برد اسپلیت، تعمیر و تعویض کمپرسور، شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی، شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر، تعمیر برد اسپلیت معمولی و اسپلیت اینورتر، نشت‌یابی و شارژ گاز اسپلیت، تعمیر موتور فن، شیربرقی و تأمین  قطعات کولر گازی (اینورتر ومعمولی) و… .

احد های تعمیراتی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو متشکل از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات و سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از محصولات فوجیتسو به مراجعان محترم ارائه می گردد. برخی از واحدهای تعمیرات فوجیتسو عبارتند از:

 فروش کولر گازی / قیمت کولر گازی

 واخبار نمایندگی فروش کولر گازی

 

در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از کولرهای گازی فوجیتسو را دارید پیشنهاد ما به شما حضور در نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو و کسب اطلاعات پیش از خرید است. بخشی از اطلاعات مورد نیاز نیز از طریق بخش اخبار نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو و مقالات مرتبط در اختیار شما قرار داده شده است. کارشناسان نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو پیشنهاد می کنند پیش از اقدام به خرید این دستگاه نکات و موارد زیر را بخاطر داشته باشید:

  • پیش از اقدام به خرید اطلاعات نسبتاً جامعی را نسبت به انواع کولرهای اسپیلت، کولرهای پنجره‌ای و کولرهای ایستاده کسب نمایید. (مدلهای دیگری نیز از این دستگاه وجود دارد لیکن غالب کاربرد در کشور ما از این سه نوع است).
  • اگر قصد خرید یکی از کولرهای گازهای اسپیلت را دارید به طراحی پنل آن نیز توجه داشته باشید. زیرا آنچه که شما تا مدتها پس از نصب با آن سر و کار خواهید داشت نقش و بدنه پنل است. اگرچه احتمالاً زیبایی پنل اندکی بر قیمت کولرگازی فوجیتسو افزوده و آن را گرانتر میکند.
  • نکته سوم در باب خرید کولر گازی توجه به میزان قدرت خنک کنندگی آن پیش از خرید است که برآورد این مسئله نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. از این رو بهتر است پیش از اقدام به خرید از مشاوره ها و راهنمایی‌های یک کارشناس در این زمینه بهره‌مند گردید. زیرا انتخاب یک کولر گازی بدون توجه به این نکته سبب می‌گردد تا یا با عدم کارایی کافی دستگاه مواجه گردید. یا بدلیل ظرفیت بالای دستگاه از سرما یخ بزنید!
  • نکته چهارم توجه به نوع کمپرسور است زیرا در کولرهای گازی کمپرسورها نقش بسزایی دارند. در کولرهای امروزی کمپرسور روتاری پرکاربردترین است و انواع اسکرول با وجود آنکه عملکرد بهتری دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه کرد استفاده یا عدم استفاده از اینورتر در دستگاه است. کولرهایی که از اینورتر استفاده می کنند با کاهش مصرف انرژی سبب میگردند تا کاربر هزینه کمتری بابت برق پرداخت نماید. موتورهای اینورتر مشابه موتورهای معمولی، مرتبا خاموش و روشن نمی‌شوند و تنها در سرعت گردش خود تغییر ایجاد می‌کنند. یکی از مواردی که باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود، شروع به کار موتور است که جریان بالایی را از منبع تغذیه می‌کشد. اصلاً همین روشن و خاموش شدن پیوسته‌ی کمپرسور، باعث مصرف بیش ‌از حد برق می‌شود. حال وقتی موتور نیاز به روشن شدن‌های پی‌درپی نداشته باشد، مصرف برق دستگاه به‌‌شدت کاهش می‌یابد. همین موضوع است که باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده ‌است.

  مقالات نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو

کارشناسان ما در نمایندگی فروش کولرهای گازی فوجیتسو به دلیل برخورداری از سالها تجربه توانایی ارائه تخصصی ترین مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز را به خریداران این محصول دارند و می توانند با دانش و تخصص خویش تجربه یک خرید هوشمندانه را برای خریداران فراهم سازند. در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از کولرهای گازی را دارید پیشنهاد ما به شما حضور در نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو و کسب اطلاعات پیش از خرید است. بخشی از اطلاعات مورد نیاز نیز از طریق بخش اخبار و مقالات نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو در اختیار شما قرار داده شده است.

محصولات فوجیتسو

فوجیستو سومین کمپانی بزرگ دنیا در زمینه صنعت و خدمات مبتنی بر ICT در بازارهای جهانی است در سال ۱۹۳۵ تاسیس شده است. شرکت فوجیستو با به کارگیری ترکیبی از کارشناسان نخبه، سیستم‌ها و خدمات IT با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در زمینه محاسبات، ارتباطات و صنایع میکروالکترونیک، توانسته است علاوه بر ارایه محصولات باکیفیت به مشریان، آنها را از ارزش افزوده محصولات خود نیز بهره‌مند سازد.

فوجیستو هم‌اکنون در بین پنج شرکتِ اول تولیدکننده‌ی سرور در دنیا قرار دارد و در این شرکت بیش از ۳۴۰۰۰ اختراع به ثبت رسیده است. شرکت فوجیستو در حال حاضر به تولید محصولاتی نظیر تبلت و تبلت PC، نوت‌بوک، مادر برد، کی‌برد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … مشغول است. سایر محصولات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می گردند.

 سوالات متداول محصولات فوجیتسو

متخصصان و کارشناسان تعمیرات فوجیتسو به دلیل دارا بودن سالها تجربه و در اختیار داشتن بروزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که ممکن است در هر یک دستگاه های فوجیتسو بوجود آیند.

در این مرکز، جهت رفع اختلالات و اشکالات پیچیده، از روش ها، ابزارها، تعامل و اشتراک دانش استفاده می شود. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات فوجیتسو می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب ‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. کارشناسان ما در این بخش پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو شما خواهند بود.

امتیاز شما به این نوشته post