جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پروژکتور فوجیتسو

تعمیر لیزر پروژکتور فوجیتسو در حوزه فعالیت های تخصصی است که نمانیدگی این شرکت انجام می دهد. برای این که فرایند بررسی و ترمیم این قطعه حساس به بهترین شکل انجام شود، جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات پروژکتور عهده دار انجام آن شده اند. کاربرد اصلی ویدئو پروژکتور در مراکز اداری و آموزشی و برای ارائه سمینارها است. با استفاده از این دستگاه می توانید تصاویر مورد نظر خود را در ابعادی بزرگ و برای تعداد زیادی مخاطب به نمایش در آورید.

پروژکتور قطعات مختلفی دارد که لیزر به عنوان یکی از مهم ترین آنها به شمار می رود. خرابی این قطعه می تواند مشکلات متعددی را در نوع و کیفیت عملکرد دستگاه ایجاد نماید و کاربران را با مشکلاتی مواجه سازد. گفتنی است در صورت بروز مشکل، همکاران ما در نمایندگی فوجیتسو توانایی این را دارند که تخصصی ترین خدمات را در زمینه ترمیم و تعویض این قطعه به شما ارائه داده و مشکلات ناشی از خرابی لیزر را برطرف نمایند. در ادامه این مقاله، شما کاربران عزیز را با عملکرد لیزر پروژکتور فوجیتسو و تعمیرات این قطعه آشنا می کنیم.

تعمیر لیزر پروژکتور فوجیتسو

لیزر در پروژکتور چه نقشی دارد؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور دستگاهی است که تصاویر انفورماتیک را با دریافت سیگنال های ویدئویی بر روی یک صفحه نمایش بزرگ که عموما یک پرده سفید است به نمایش می گذارد.وقتی پروژکتور را روشن و از آن استفاده می کنید، نور آبی رنگی از این دستگاه منتشر می شود که ناشی از عملکرد لیزر است. ترکیب لیزر و LED در پروژکتور های لیزری، لامپ های جدیدی را موسوم به لامپ لیزری یا Laser & LED Hybrid خلق کرده اند.وقتی این لامپ ها روشن می شوند نوری آبی رنگ به سمت قسمت فسفری رنگ پروژکتور ایجاد می شود.

پس از طی این فرایند،LED وارد عمل شده و رنگ قرمز را می سازد. در نهایت ترکیب این سه رنگ، تصویر مورد نظر را روی صفحه سفید ایجاد کرده و کاربران آن را مشاهده می کنند. توجه داشته باشید که لیزر پروژکتور فوجیتسو قطعه حساسی است و هرگونه بررسی یا اقدام تعمیراتی آن باید توسط متخصصن مجرب انجام گردد. همکاران ما در نمایندگی رسمی فوجیتسو از تخصص و مهارت کافی برای ترمیم این قطعه برخوردار می باشند.

این مقاله برای شما مفید است :لامپ پروژکتور فوجیتسو

نشانه های خرابی لیزر پروژکتور

با توجه به اینکه لیزر با رنگ پروژکتور در ارتباط است، مشکلات این بخش قطعه بر کیفیت و نوع رنگ موجود در تصاویر تاثیر می گذارد. به عبارت بهتر، شما می توانید با توجه به کیفیت و نوع رنگ در تصویر این دستگاه، از وضعیت عملکردی لیزر مطلع شوید. کاهش کیفیت و بروز اختلال در رنگ تصاویر ایجاد شده روی پرده را می توان مهم ترین نشانه خرابی لیزر پروژکتور فوجیتسو به شمار آورد. وقتی این بخش ها دچار مشکل شوند، پروژکتور در نمایش تصاویر دچار اختلال شده و کاربران را با مشکلات جدی مواجه می سازد.

همچنین اگر تصاویر به صورت به هم ریخته به نمایش در بیایند نیز باید علت را در لیزر و بخش های مرتبط با آن جستجو نمود. مجددا یادآور می شویم که هرگونه بررسی و یا تعمیر لیزر باید توسط افرادی انجام شود که در این زمینه مهارت و تجربه بالایی دارند. در غیر این صورت ممکن است فرایند ترمیم لیزر پروژکتور fujitsu با مشکل مواجه شده و کاربران را متحمل هزینه های سنگین نماید.

تعمیرات لیزر پروژکتور فوجیتسو

پس از این که پروژکتور توسط متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات فوجیستو بررسی شده و منشأ مشکل مشخص گردید، همکاران ما با توجه به شدت و نوع مشکل، بهترین روش را برای ترمیم لیزر انتخاب می کنند. گفتنی است همکاران ما به دلیل تجربه بالایی که در این حوزه دارند، قادر به تعمیر لیزر پروژکتور فوجیتسو به تخصصی ترین شکل ممکن می باشند.

این افراد از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های روز دنیا در این زمینه استفاده می کنند و به این ترتیب، احتمال بروز هرگونه اشتباه را به صفر می رسانند. گاهی ممکن است علی رغم تلاش های صورت گرفته، گاهی لیزر تعمیر نشده و نیاز به تعویض دارد. تعویض لیزر پروژکتور فوجیتسو نیز در نمایندگی این شرکت به شکل حرفه ای انجام شده و از قطعات اورجینال و با کیفیت برای این منظور استفاده می شود.

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید :تعمیر فن پروژکتور فوجیتسو

نمایندگی-فوجیتسو در تهران

تعمیر و رفع مشکلات عملکردی انواع ماشین های اداری، لوازم خانگی، کامپیوتر و لپ‌تاپ، گوشی و تبلت، دوربین و تجهیزات جانبی فوجیتسو، در واحدهای تعمیرات فوجیتسو در تهران انجام می گردد. از آنجا که تعمیر این محصولات نیاز به برخورداری از تخصص و مهارت ویژه ای دارد، مدیریت نمایندگی فوجیتسو از افراد دوره دیده در این زمینه دعوت به همکاری نموده است.

انواع ابزار، برنامه ها و تجهیزات مدرن نیز در واحدهای تعمیرات فوجیتسو در تهران فراهم شده و بدین ترتیب، کاربران شاهد ارائه ی خدمات بسیار با کیفیتی در این واحدها خواهند بود. لازم به ذکر است که در جهت رفاه حال کاربران گرامی و جلب رضایت آنها، واحدهای مذکور خدمات سرویس در محل را نیز ارائه می دهند.

امتیاز شما به این نوشته post