جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو

تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو است که صرفاً پس از عیب یابی استاندارد و تشخیص صحیح علل اشکالات پیش آمده در آن انجام می‌پذیرد. شارژر لپ تاپ از آن دست قطعاتی است که بروز اختلال در آن، ازکارافتادگی سایر قطعات را در پی خواهد داشت بنابراین اختلالات پیش آمده در آن می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد.

شارژر، همانگونه که می دانید، تبدیل‌کننده ولتاژ برق شهری به ولتاژ مستقیم هستند و به دلیل عمر نسبتاً طولانی و کارایی خوبی که دارند از نظر اقتصادی بصرفه تر از باطری هستند. بخشی از سرویس های مرتبط با تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو مربوط به تعویض این قطعه است که در صورت تشخیص کارشناسان مبنی بر عدم امکان تعمیر، انجام می پذیرد.

به عبارتی دیگر درصورت تشخیص تعمیرکاران مبنی بر عدم امکان تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض شارژر انجام می پذیرد.

واحد تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو

استهلاک شارژر لپ تاپ فوجیتسو به ویژه برای کاربرانی که مدام در حال استفاده از دستگاه و جابجایی آن هستند سریع تر اتفاق می افتد زیرا جابجایی های شارژر، پیچیدن و باز کردن سیم شارژر و مواردی از این دست در دفعات بیشتری اتفاق می افتند. اولین چیزی که در شارژر کهنه و پوسیده می‌شود، سیم آن است. اگر جلوی یک پوسیدگی و یا شکاف کوچک در سیم شارژر را نگیرید، سیم شارژر کلاً قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

در هر حال در صورت بروز اختلال در این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت دارید. کارشناسان مرکز تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو پس از بررسی دستگاه و عیب یابی صحیح، بهترین راهکار ممکن را بر روی شارژر اِعمال نموده و دستگاهی بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند. همچنین در این مرکز ترفندها و اطلاعاتی در زمینه بهترین روش استفاده از شارژر لپ تاپ و نگهداری آن با شما در میان گذاشته می شود.

تعمیر سوکت شارژر لپتاپ فوجیتسو

سوکت شارژر قطعه ای در درون لپ تاپ است که از یک نظر می توان آن را واسطه ای جهت تأمین انرژی مورد نیاز در این دستگاه قلمداد کرد. بروز خرابی در سوکت شارژر، عدم دریافت انرژی و به تبع آن از کار افتادگی کامل لپ تاپ را در پی خواهد داشت، بنابراین اختلالات پیش آمده در آن می بایست در اسرع وقت رفع شده و در صورت نیاز قطعه ای سالم جایگزین گردد. همانگونه که می دانید اگر چه سوکت شارژر، قطعه ای کوچک در قیاس با سایر قطعات دستگاه است اما تعمیر آن به دلیل نیاز به دیس‌اسمبل لپ تاپ، فرآیندی کاملاً تخصصی و زمانبر است.

استهلاک سوکت شارژر لپتاپ به ویژه برای کاربرانی که مدام در حال استفاده از دستگاه و جابجایی آن هستند سریع تر اتفاق می افتد زیرا جابجایی های شارژر، پیچیدن و باز کردن سیم شارژر و مواردی از این دست فشار بیشتری به آن وارد می کند. کارشناسان ما در پارت تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو ضمن رفع اشکالات پیش آمده در این قطعه، اقداماتی جهت گردگیری مادربرد و فن دستگاه را نیز انجام می دهند تا دستگاه کیفیت نخستین خویش را بازیابد و بدل به محصولی سالم و بی عیب و نقص گردد.

شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله خدمات مرتبط با تعمیر سوکت شارژر لپتاپ فوجیتسو مشمول گارانتی و ضمانت است. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو به این نتیجه ختم شود که امکان تعمیر سوکت شارژر لپتاپ فوجیتسو وجود ندارد، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض این قطعه انجام خواهد شد. تعویض سوکت شارژر لپتاپ فوجیتسو در این مرکز، پس از کسب اجازه از مشتری و تأمین نمونه اورجینال انجام می پذیرد.

خدمات واحد تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو

  • حل مشکل روشن و خاموش شدن لپ تاپ
  • برطرف کردن مشکل دیرشارژ شدن لپ تاپ
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت شارژر لپ تاپ
  • رفع مشکل لپ تاپ هایی که شارژ نگه نمی دارند
  • تعمیرات لپ تاپ هایی که شارژ باتریشان زود خالی می شود و
  • تعمیر شارژر لپ تاپ و دیگر واحدهای مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ
  • رفع مشکل پوسیدگی کابل شارژر لپ تاپ فوجیتسو
  • انجام عیب یابی تخصصی شارژر لپ تاپ فوجیتسو
  • ارائه برترین ترفندها مرتبط با تعمیر و نگهداری شارژر لپ تاپ
  • تست افت ولتاژ لپ تاپ
  • تست تغذیه قطعات لپتاپ فوجیتسو
  • تعمیرات پاور لپتاپ فوجیتسو
  • رفع اشکال عدم شناسایی باتری توسط دستگاه
  • رفع مشکل شارژ نشدن دستگاه
  • تعمیر سیم شارژر لپ تاپ فوجیتسو
  • عیب یابی آداپتور در مرکز تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو
  • رفع عیوب مرتبط با مدار شارژر لپ تاپ
  • تعمیر و یا تعویض کابل شارژر لپتاپ فوجیتسو

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ فوجیتسو با تمرکز بر ساختار لپ تاپهای این برند محبوب و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصول یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر این دستگاه از جمله تعمیر شارژر لپتاپ فوجیتسو را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

خدمات ارائه شده در این مرکز با رعایت تمامی پارامترهای تخصصی و حرفه‌ای این حوزه، اعم از استفاده از تجهیزات پیشرفته تعمیر، به‌کارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته، احترام به حقوق مشتریان و ارائه گارانتی تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات لپ تاپ Fujitsu در این مرکز، تمامی موارد سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را شامل می‌گردد و کارشناسان محدودیتی در زمینه اِعمال تعمیرات مورد نیاز ندارند.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات فوجیتسو فراهم آورده است. تمامی کارشناسان حاضر در این مرکز دارای مدارک تخصص فنی و نظری در حیطه تخصصی خویش می‌باشند.

نمایندگی فوجیتسو در ایران به یُمن حضور کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم، بازیابی و تعمیر محصولات فوجیتسو گشته است. خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … می‌باشند. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو در ایران کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات محصولات فوجیتسو را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می شوند.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته post