جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات مانیتور فوجیتسو

فوجیتسو سرویس ، مرکز فوق تخصصی تعمیر مانیتور فوجیتسو ، با بیش از ۲۰ سال تجربه ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر مانیتور فوجیتسو  ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیرات مانیتور فوجیتسو اعلام میدارد. این واحد با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیر سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیر سخت افزاری مانیتور را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد.

تعمیرات مانیتور فوجیتسو یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز است که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور فوجیتسو تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، ارتقاء، بهسازی و ترمیم این دستگاه را دریافت نمایید. تعمیرات مانیتور فوجیتسو در این مرکز به دست متخصصانی انجام می پذیرد که ترفندهای تعمیر را متناسب با ساختار و نوع مانیتور بر می گزینند و با عیب یابی صحیح دستگاه، بهترین راهکار جهت رفع عیوب ایجاد شده در آن را به کار می برند.

تعمیرات مانیتور فوجیتسو

تعمیر مین برد مانیتور فوجیتسو

مین برد در مانیتور نقش مادربرد در کامپیوتر را ایفا می کند و ارتباط اجزای آن را با یکدیگر فراهم می‌کند. خرابی مین برد میتواند علائم مختلفی داشته باشد. نبود صدا، تصویر نداشتن، روشن و خاموش شدن مانیتور و پرش تصویر می‌تواند از نشانه های خرابی مین برد باشد. تعمیر مین برد مانیتور فوجیتسو کاری بسیار تخصصی و حساس است و در صورت عدم آشنایی با تعمیر آن، احتمال آسیب زدن به مین برد و خرابی کلی آن وجود دارد.

در نمایندگی تعمیرات مانیتور فوجیتسو، با استفاده از تجهیزات مخصوص عیب یابی مین برد، ایراد اصلی آن مشخص می شود. عیب یابی سبب می‌شود از محاسبات و تعمیرات اشتباه جلوگیری به عمل آید و سلامتی مین برد تضمین شود. پس از مشخص شدن قطعه معیوب، جهت تعمیر و تعویض آن اقدام می شود. توجه داشته باشید مشکلات مین برد نیز همانند برد پاور باید به موقع تشخیص داده شده و برای تعمیر آن سریعاً اقدام شود. در صورت به عقب انداختن تعمیر مین برد، احتمال آسیب دیدن کلی مین برد وجود داشته و در این صورت باید به فکر تعویض مین برد باشید.

خرابی برد پاور مانیتور

برد پاور مانیتور فوجیستو به منزله قلب دستگاه بوده و خرابی آن می تواند آسیب های جدی به دیگر بخش های مانیتور وارد کند. در برخی از مواقع خرابی برد پاور باعث سوختن مین برد اصلی شده و تعمیرات پرهزینه‌ای را به همراه خواهد داشت. خرابی برد پاور با علائمی مانند خاموش شدن ناگهانی، قطع و وصل شدن تصویر و شنیدن صدا از داخل مانیتور هنگام روشن شدن و یا خاموش شدن همراه است.

در واحد تعمیرات مانیتور فوجیتسو، برای رفع مشکلات برد پاور ابتدا آن را عیب یابی کرده سپس در صورت قابل تعمیر بودن قطعه، آن را تعمیر می کنند. توجه داشته باشید در صورتی که برد پاور خراب باشد باید در اولین فرصت اقدام به تعمیر آن کرد. درصورت تعلل در این کار احتمال بیشتر شدن مشکل و آسیب به دیگر قطعات وجود دارد و آنگاه باید برای رفع مشکل مانیتور خود هزینه بیشتری پرداخت کنید.

تعویض بک لایت مانیتور فوجیتسو

بک لایت مانیتور یا نور پس زمینه از یک صفحه تشکیل شده که در روی آن تعدادی ال ای دی نصب شده است. بک لایت مانیتور می تواند سمت چپ و راست صفحه، بالا و پایین صفحه، و یا از نوع چهارگانه دور تا دور صفحه را گرفته و یک بک لایت کامل باشد. بک لایت، نور لازم را برای نمایش تصویر تأمین می کند. بنابراین اگر بک لایت خراب شود، تصویر مانیتور قطع شده و یا نور آن بسیار تیره می شود.

برای تعمیر و یا تعویض بک لایت ابتدا مانیتور باز شده سپس بک لایت مورد بررسی قرار می گیرد. گاهی ممکن است آسیب وارده به بک لایت جزئی بوده و به اتصالات آن مربوط باشد. در این صورت امکان تعمیر بک لایت وجود دارد. اما در صورت خرابی کامل آن باید بک لایت تعویض شود.

تعمیر قطعات مانیتور فوجیتسو

رفع پیکسل سوختگی در نمایندگی تعمیرات مانیتور

پیکسل ها نقاطی از صفحه نمایش هستند که مجموع آن ها سبب به وجود آمدن صفحاتی شفاف و با کیفیت می شود. پیکسل ها با حرکت و تغییر رنگ باعث نمایش تصویر می شوند. پیکسل معیوب به پیکسلی گفته می شود که به صورت موقت خاموش باشد و نتواند رنگ مورد نظر شما را به نمایش در بیاورد. در صورتی که این پیکسل برای همیشه خاموش شود به آن پیکسل سوختگی یا پیکسل مردگی می گویند. پیکسل مردگی در دو حالت رخ می دهد:

در صورتی که کریستال مایع در زیر پیکسل ها به درستی توزیع نشوند می توان گفت که با یک پیکسل موقتاً خاموش مواجه هستید که احتمال رفع و تعمیر پیکسل وجود دارد. حالت دوم خراب شدن ترانزیستور و در نتیجه آن خاموش شدن دائم پیکسل است. این موضوع کار تعمیر پیکسل را غیرممکن و یا بسیار سخت می کند. اگر با مشکل پیکسل سوختگی مانیتور فوجیتسو مواجه شده اید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل مانیتور شما شناسایی و برطرف شود.

تعمیرات مانیتور فوجیتسو و دیگر واحدهای تعمیرات

تعمیرات مانیتور فوجیتسو در این مرکز به دست متخصصانی انجام می پذیرد که ترفندهای تعمیر را متناسب با ساختار و نوع مانیتور بر می گزینند و با عیب یابی صحیح دستگاه، بهترین راهکار جهت رفع عیوب ایجاد شده در آن را به کار می برند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات مانیتور فوجیتسو به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بی شماری از این دستگاه ها بر ویژگی های فنی و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در آن هستند.

برای آشنایی با خدمات تعمیرات فوجیتسو می توانید به دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات فوجیتسو مراجعه کنید.

خدمات مانیتور فوجیتسو

خدمات واحد تعمیرات مانیتور برند فوجیتسو

مجموعه تعمیرات مانیتور فوجیتسو با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های مانیتور مشغول به کار است.

کارشناسان این مرکز صرفاً پس از بررسی‌های اولیه و عیب‌یابی دستگاه، نسبت به ترمیم و تعمیر آن اقدام می‌نمایند که این امر سبب عیب یابی صحیح دستگاه و اِعمال تخصصی ترین خدمات بر روی دستگاه های معیوب گشته است. برخی از خدمات واحد تعمیرات مانیتور فوجیتسو عبارتند از:

  • رفع مشکل تصاویر دارای خطوط برگشتی
  • رفع اختلالات مربوط به داغ کردن مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر قطع و وصلی تصویر در مانیتور فوجیتسو
  • رفع مشکل عدم نور در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر قطع‌شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر کم و زیاد شدن نور چراغ استند بای مانیتور فوجیتسو
  • برطرف‌کردن خط‌های پر نور سفید بر روی تصویر مانیتور فوجیتسو
  • برطرف‌کردن مشکل فقدان رنگ در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل سوختن پاور
  • رفع عیب خراب بودن تصویر مانیتور فوجیتسو
  • رفع ایراد خاموش‌شدن مانیتور فوجیتسو
  • رفع عیب دیر آمدن تصویر مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک
  • عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل نداشتن تصویر صدا در ورودی IV
  • عیب‌یابی و تعمیر مانیتور فوجیتسو با مشکل ایراد ایست وست
  • عیب‌یابی و تعمیر مانیتور فوجیتسو با مشکل هاله رنگین کمانی
  • تعمیر مانیتور فوجیتسو با مشکل کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه
  • تعمیر مانیتور فوجیتسو با مشکل حالت استند بای
  • تعمیر قطع رنگ در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر روشن‌نشدن مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل نداشتن تصویر
  • تعمیر مانیتور فوجیتسو با مشکل صدای صوت‌های ولتاژ
  • رفع اختلال چشمک‌زدن LED جلو و روشن‌نشدن مانیتور فوجیتسو
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی
  • تعمیر مانیتور فوجیتسو با مشکل سوختن ترانزیستور افقی
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل صدای ناهنجار از های‌ولتاژ
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل خراب شدن آی سی ایپرام
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور فوجیتسو با مشکل هاله رنگ در تصویر
  • تعمیر مانیتور فوجیتسو با مشکل سیاه‌شدن صفحه بعد از کار کردن

اخبار مانیتور فوجیتسو و دیگر خبرها

تعمیرات مانیتور فوجیتسو می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که به تفاوت‌های ساختاری و فنی این محصولات واقف بوده و به تبع آن، راهکارهای متفاوتی جهت تعمیر هر یک از دستگاه‌ها برگزینند. به عبارتی دیگر، با توجه به تفاوت کاربری مانیتورهای عرضه شده از فوجیتسو، راهکارهای تعمیر آن ها نیز می‌بایست با در نظر داشتن ویژگی‌های متمایز سخت افزاری و نرم افزاری آن دستگاه‌ها انتخاب و اِعمال گردند.

تعمیرات مانیتور فوجیتسو در این مرکز محدود به مدل و اندازه خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های این برند اعم از مانیتورهای IPS، مانیتورهای ۴K و مانیتورهای تلویزیون را شامل می‌گردد. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور تمامی خدمات مرتبط با ترمیم و بازسازی مانیتورهای خود را دریافت کنید. اخبار مانتیور فوجیتسو و دیگر خبرها از طریق فضای زیر قابل پیگیری است.

مقالات مانیتور فوجیتسو و دیگر مقالات

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تخصصی تعمیرات مانیتور فوجیتسو در کمترین زمان و با کمترین هزینه، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی  نمایندگی فوجیتسو است.

کارشناسان ما جهت برآورده‌سازی پاره‌ای از نیازهای کاربران و همکاران این حوزه به دانش فنی تعمیرات، اقدام به ارائه مقالاتی نموده اند که در آن ها از جدیدترین و کارآمدترین شیوه‌های تعمیرات مانیتور فوجیتسو سخن رفته است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به دریافت مقالات مانیتور فوجیتسو و دیگر مقالات به بخش زیر مراجعه کرده و آن ها را مطالعه نمایید.

انواع مانیتور فوجیتسو و دیگر محصولات

مرکز تعمیرات مانیتور فوجیتسو ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. این مرکز، با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود.

مرکز تعمیرات مانیتور فوجیتسو با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های مانیتور مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری عرضه می‌دارد.

نمایندگی تعمیرات مانیتور فوجیتسو

 سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو

مرکز تعمیرات فوجیتسو با ترکیبی از کارشناسان نخبه و فناوری‌های پیشرفته، توانسته است مشریان خویش را از تعمیرات تخصصی فوجیتسو بهره مند سازد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت وجود پرسش و ابهام در این رابطه، با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی ترین پاسخ ها و راهنمایی های ممکن را دریافت نمایید.

سوالات متداول مرتبط با محصولات فوجیتسو به ویژه سوالات متداول تعمیر مانیتور فوجیتسو از طریق فضای زیر با شما در میان گذاشته خواهد شد. مطالعه ی پرسش و پاسخ های این بخش شما را در جهت استفاده ی بهتر و بهینه تر از محصولتان یاری خواهد نمود.

 نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات فوجیستو، تمامی امکانات خویش را به‌کار گرفته و خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردها و ضوابط مربوطه ساخته است.

در این مرکز، تعهد به اجرای اصول و پیاده‌سازی استانداردهای لازم، سبب ارتقاء سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و تعمیر محصولات گشته و ما را در کسب موفقیت‌های روزافزون یاری ساخته است.

برخی از خدمات و تعمیرات مانیتور فوجیتسو سرویس

  • عیب یابی ایراد ایست وست در مانیتور فوجیتسو
  • عیب یابی هاله رنگین کمانی در مانیتور فوجیتسو
  • بر طرف کردن خطهای پر نور سفید بر روی تصویر مانیتور فوجیتسو
  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی سوختن پاور مانیتور فوجیتسو
  • رفع عیب خراب بودن تصویر مانیتور فوجیتسو
  • رفع عیب دیر امدن تصویر مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی خراب شدن آی سی ایپرام در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی هاله رنگ در تصویر مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی برفک مانیتور فوجیتسو

سایر خدمات مرکز تعمیرات فوجیتسو

  • تعمیرات و عیب یابی قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک در مانیتور فوجیتسو
  • عیب یابی نداشتن تصویر صدا در ورودی IV مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات پر نور و کم نور شدن چراغ استند بای مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی نداشتن تصویر در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات صدای صوت های ولتاژ در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی سوختن سریع ترانزیستور افقی مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی آمدن صدای سیک سیک از های ولتاژ در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات به حالت استند بای  رفتن مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات قطع رنگ بعد از ۲ دقیقه در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات مانیتور فوجیتسو بر اثر روشن نشدن
  • تعمیرات سیاه شدن صفحه بعد از حدود نیم ساعت کار کردن مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و رفع ایراد خاموش شدن مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات تصویر داری خط برگشتی و بدون برفک و داغ کردن  مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات قطع و وصل تصویر در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات نداشتن نور در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات قطع شدن یکدفعه تصویر مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی حرکت آرام تصویر از بالا به پایین در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی جمع شدن تصویر از پایین در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی ورتیکال در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی خطوط برگشتی تصویر مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی نداشتن صدا در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی لرزش تصویر در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات مات شدن تصویر در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات سوختن آی سی صدا و افزایش ولتاژ آن در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات بخش USB مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات قسمت تغذیه  LCD , LED مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی تصویر به صورت سیاه و سفید همراه با خطوط برگشتی در مانیتور فوجیتسو
  • تعمیرات و عیب یابی داغ شدن ترانزیستور Output و سوختن مکرر مانیتور فوجیتسو

فوجیتسو سرویس با داشتن تیمی متخصص  و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات درجه یک که برای تعویض قطعات و تعمیرات مانیتور فوجیتسو کاربرد دارد و با بالا بردن سطح  علمی در تعمیرات و با راهکار اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و منخصصین آماده خدمت  به مشتریان عزیز می باشد.

امتیاز شما به این نوشته post