جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • واگذاری بخش رایانه های شخصی فوجیستو به لنوو

واگذاری بخش رایانه های شخصی فوجیستو به لنوو



تعمیر موبایل فوجیتسو

واگذاری بخش رایانه های شخصی فوجیستو به لنوو

یکی از خبرگزاری‌های ژاپنی گزارشی منتشر کرده که براساس این گزارش، فوجیتسو در حال مذاکره با لنوو است تا بخش تولید پی‌سی‌های خود را به این کمپانی چینی واگذار کند. البته این گزارش بر مبنای خبر رسمی از سوی شرکت ژاپنی مورد بحث منتشر نشده و هنوز احتمالات زیادی در این مورد وجود دارد.علاوه بر این، باید اشاره کنیم که تصمیم نهایی در مورد فروش کسب‌وکار تولید رایانه‌های شخصی فوجیتسو نیز هنوز گرفته نشده است.

طبق اظهارات شخصی آگاه در گفتگو با وال‌استریت‌ژورنال، وضعیت فروش تجارت‌ پی‌سی‌های طرف ژاپنی به کمپانی لنوو، احتمالا همانند شرایطی خواهد بود که در مورد NEC اتفاق افتاد. همانطور که می‌دانید، شرکت لنوو پس از خرید کسب‌وکار پی‌سی‌های کمپانی IBM به مبلع ۱.۷۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۵، به عنوان یک تولید‌کننده‌ی بزرگ رایانه‌های شخصی، در سراسر جهان برای خود نامی دست و پا کرد. این خرید باعث شد تا شرکت چینی یاد شده به عنوان سومین تولیدکننده‌ی بزرگ رایانه‌های شخصی در جهان شناخته شود.

کشور ژاپن که چندین سال از مراکز تولید رایانه‌های شخصی جهان به شمار می‌رفت، طی دهه‌ی گذشته از این نظر تغییرات زیادی را به خود دیده است. به عنوان مثال کمپانی شارپ در سال ۲۰۱۰ به تجارت رایانه‌های شخصی خود پایان داد تا بر بازار تبلت‌ها متمرکز شود. در سال ۲۰۱۱ نیز شرکت NEC تجارت بخش پی‌سی‌هایش را به شرکت لنوو فروخت که همین امر باعث شد تا بخش بزرگی از این کمپانی از هسته‌ی آن جدا شود. سونی هم در جولای سال ۲۰۱۴ کسب‌وکار پی‌سی‌های خود موسوم به وایو را به یک شرکت سرمایه‌گذاری واگذار کرد.

فوجیتسو در حال حاضر با سرورهای خود، بازار دیتاسنترها را هدف قرار داده است. از دیگر فعالیت‌های اصلی این شرکت ژاپنی می‌توان به تولید تجهیزات شبکه، باتری و سیستم‌های خنک کننده اشاره کرد. افزون بر آنچه اشاره شد، این کمپانی سرویس‌های فناوری اطلاعات و خدمات میزبانی وب را نیز انجام می‌دهد. اما سایر فعالیت‌های فوجیتسو به بازار دیتاسنترها چندان مرتبط نیست که از جمله می‌توان به تولید گوشی‌های هوشمند، تولید قطعات نیمه‌رسانا، و رایانه‌های شخصی اشاره کرد.

فوجیتسو تصمیم دارد تا همانند IBM تمرکز اصلی خود را بر تجارت پرسود سرویس‌ها و سرورهای اینترنتی معطوف کند که البته احتمال دارد این وضعیت تغییراتی نیز داشته باشد. بد نیست اشاره کنیم که IBM پس از ۱۰ سال فعالیت در حوزه‌ی سرورها، این بخش از شرکت خود را نیز به کمپانی لنوو فروخت.

رایانه های شخصی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی‌ فوجیستو، پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده‌است  تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات پس از فروش، رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب کنند. کارشناسان نمایندگی فوجیستو، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه‌های فوجیستو را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات فوجیستو، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ فوجیستو بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکزی که دانش و آگاهی کافی نسبت به تعمیرات فوجیستو ندارند، بپرهیزید.

زیرا تعمیرات محصولات فوجیستو توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد؛ لذا در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولات فوجیستو با نمایندگی فوجیستو تماس بگیرید و اطمینان داشته باشید که متخصصان مجرب نمایندگی‌ فوجیستو با به کارگیری تمام تلاش و توان خود، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن، با کمترین هزینه، بدون نقص و به بهترین شکل به شما تحویل خواهند داد.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو سرویس / نمایندگی fujitsu / نمایندگی فوجیتسو / لپ تاپ LifeBook با پروژکتور داخلی / نمایندگی رسمی  فوجیتسو / نمایندگی رسمی  fujitsu / نمایندگی اصلی  فوجیتسو / نمایندگی اصلی  fujitsu / نمایندگی تعمیرات  فوجیتسو / نمایندگی تعمیرات  fujitsu / نمایندگی تعمیر  فوجیتسو / نمایندگی تعمیر  fujitsu / نمایندگی تعمیرات تخصصی  فوجیتسو / نمایندگی تعمیرات تخصصی  fujitsu / نمایندگی تعمیر تخصصی فوجیتسو / نمایندگی تعمیر تخصصی  fujitsu / نمایندگی خدمات پس از فروش  فوجیتسو / نمایندگی خدمات پس از فروش fujitsu / نمایندگی رسمی فروش  فوجیتسو / نمایندگی رسمی فروش fujitsu/ نمایندگی اصلی فروش  فوجیتسو / نمایندگی اصلی فروش  fujitsu/ فروش دستگاه  با گارانتی اصلی / فروش  fujitsu با گارانتی اصلی

امتیاز شما به این نوشته post