جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو ، که در ادامه با جزئیات بیشتری در مورد آن آشنا می شوید، با تعمیرات لپ تاپ های دیگر برندها تفاوت چندانی ندارد. ممکن است چینش برخی قطعات متفاوت باشد یا در بخش های نرم افزاری، برخی گزینه ها باهم یکسان نباشند. پس از بررسی دستگاه و عیب یابی آن توسط تکنسین های مجرب نمایندگی فوجیتسو مرکز سخت افزار ایران، اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای رفع ایرادات عملکردی دستگاه انجام می شوند. بعد از پایان عملیات تعمیر لپ تاپ fujitsu، دستگاه تست شده و بدون هرگونه ایرادی به کاربر تحویل داده می شود. اگر از این مدل استفاده کرده و اخیرا شاهد بروز مشکلاتی در آن بوده اید، تیم تعمیر لپ تاپ فوجیتسو، برای ارائه تخصصی ترین خدمات ترمیمی کنار شما هستند.

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

هزینه تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

هزینه نهایی تعمیرات لپ تاپ، با توجه به این که کدام قطعات و به چه اندازه آسیب دیده باشند، تعیین می شود. درواقع تا وقتی دستگاه به صورت کامل عیب یابی نشود، نمی توان مبلغ مشخصی را به عنوان هزینه تعمیر لپ تاپ فوجیتسو اعلام کرد. برخی قطعات مثل باتری و نمایشگر، قیمت بالایی دارند و معمولا هم قابل ترمیم نیستند. در مقابل، تعمیرات نرم افزاری هزینه بالایی ندارد؛ مگر این که نیاز به ابزار یا برنامه خاصی باشد. از طرفی ممکن است تعمیرکار در حین ترمیم لپ تاپ، متوجه مشکلات دیگری شود که در نهایت موجب افزایش قیمت تعمیرات شوند.

تعمیر لپ تاپ در محل

با بروز مشکلات متعدد در لپ تاپ کار های کاربران مختل شده و آن ها را با دردسر مواجه می کند. اغلب کاربران برای سپردن لپ تاپ به تعمیرکار، به سختی می توانند یک فرد مورد اعتماد و متخصص پیدا کنند. در این شرایط بهترین گزینه، درخواست کمک از کارشناسان تعمیرات لپ تاپ در محل است.

سفیر در محل مورد نظر مشتری حاضر می شود و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه را عیب یابی می نماید. پس از پذیرش دستگاه ، آن را به محل نمایندگی حمل می نماید. از مزیت های مهم این روش می تواند صرفه جویی در زمان، شفافیت در هزینه ها، پشتیبانی آنلاین، گارانتی معتبر و بهره مندی از خدمات متخصصیان با تجربه باشد.

به این ترتیب کاربران نیازی به گشت و گذار در خیابان های پر ترافیک و شلوغ شهر را ندارند تا بتوانند مرکز معتبر تعمیرات را پیدا کنند. بلکه صرفا با یک تماس می توانند درخواست خود را مطرح کنند و با تحویل دستگاه به تکنسین های ماهر و  دریافت در محل مورد نظر خود، مشکل لپ تاپ را برطرف سازند.

خدمات تعمیر لپ تاپ fujitsu

بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، رفع مشکلات تصویر، تعمیر دیسک سخت، تعمیرات نمایشگر، تعمیر و تعویض رم، رفع مشکلات بوت، تعمیر و تعویض کیبورد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعویض فن، تعمیر لولا، تعمیر اسپیکر، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیر و تعویض بدنه و اقداماتی از این دست، خدمات تعمیر لپ تاپ فوجیتسو هستند که با گارانتی رسمی نمایندگی fujitsu همراه هستند.

تعمیر سخت افزاری لپ تاپ فوجیتسو

لپ تاپ های فوجیتسو از ساختار مقاومی تشکیل شده اند و به ندرت دچار آسیب می شوند. اما این مسئله دلیل بر عدم واکنش اجزای سخت افزاری این سیستم ها در برابر عوامل مخرب نیست. اصابت ضربه، بی احتیاطی کاربران و نفوذ آب و بروز مشکلات دردسرسازی سولفاته شدن می تواند به طور کامل استفاده از قابلیت های لپ تاپ فوجیتسو را غیر ممکن سازد. استهلاک نیز عامل مهم دیگری است که به مرور زمان سخت افزار لپ تاپ را با مشکلات فراوانی رو به رو می سازد.

رفع اختلالات فن، تعویض ال سی دی شکسته ی لپ تاپ، تعمیر و یا تعویض باتری، رفع عیوب مدار SOUND و مدار LAN، تعمیر مشکل گیر کردن پیکسل مانیتور، تعمیر تاچ پد خراشیده شده ی لپ تاپ و… برخی از عمده ترین خدماتی است که نمایندگی تعمیر لپ تاپ فوجیتسو همه روزه جهت ترمیم سخت افزار لپ تاپ های فوجیتسو ارائه می نماید.

تعمیر قاب لپ تاپ فوجیتسو

تعمیر فن لپ تاپ فوجیتسو

روش و مراحل تعمیر فن لپ تاپ فوجیتسو و سایر برندها با توجه به نوع خرابی این قطعه، متفاوت است. تکنسین های تعمیر لپ تاپ فوجیتسو، در وهله اول تلاش می کنند که با اقدامات نرم افزاری یا تعویض پره ها و اتصالات، فن را ترمیم کنند. اما اگر این قطعه قابل تعمیر نباشد، آن را با نمونه جدید جایگزین می کنند. خاموش شدن خود به خود لپ تاپ، سر و صدای غیر عادی فن، داغ کردن لپ تاپ به میزان غیر عادی و خنک نشدن آن و شنیده شدن صدای تق تق از سیستم در حین کار، نشان می دهند که فن درست کار نمی کند و باید هرچه زودتر، ترمیم شده و یا تعویض گردد.

تعمیر مانیتور لپ تاپ fujitsu

اگر مشکلات  نمایشگر لپ تاپ ناشی از ایرادات نرم افزاری یا خرابی کارت گرافیک و … باشند، می توان این قطعه را ترمیم کرد. اما چنانچه صفحه نمایش لپ تاپ بشکند و یا کابل ها و فلت های داخلی آن آسیب ببینند، باید آن را تعویض کرد. معمولا هزینه تعویض ال سی دی لپ تاپ بالاست و باید حتما از قطعه اورجینال در آن استفاده کرد. بهتر است برای عیب یابی دقیق تر صفحه نمایش و ترمیم درست و اصولی آن، از کارشناسان مجرب تعمیر لپ تاپ فوجیتسو کمک بگیرید.

تعمیر قاب لپ تاپ فوجیتسو

گاهی باید برای تعمیر لپ تاپ fujitsu، قاب آن را ترمیم یا تعویض کرد. نکته مهم این است که شکستن قاب، نمایشگر را نیز در معرض خطر قرار می دهد و به همین دلیل باید هرچه زودتر به فکر ترمیم آن باشید. معمولا برای تعمیر قاب لپ تاپ فوجیتسو، بخش های شکسته را با چسب های مخصوصی می چسباند. البته ممکن است پس از مدتی، چسب موجود در پیچ ها و اتصالات منجر به شکستگی و خورد شدن این بخش ها شود. به همین دلیل هم برخی از تعمیرکاران، تکه های شکسته را با توجه به جنس قاب، بازسازی کرده و نصب می کنند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو

تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو یکی از خدمات واحد تعمیر لپ تاپ فوجیتسو است. مادربرد در سیستم های رایانه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. این قطعه در ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با سایر قطعات دستگاه است. هر یک از قطعات یا روی مادربرد نصب می شوند یا به مادربرد اتصال داده می شوند.

مادربرد قطعه ای بسیار پیچیده است که تمام داده های سیستم در آن جریان دارد. لذا تعمیر مادربرد لپ تاپ اهمیت بسیار بالایی دارد. تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر لپ تاپ فوجیتسو، ساختار مادربرد این دستگاه را به خوبی می شناسند و می توانند پس از یک عیب یابی دقیق و درست، اقدامات لازم برای تعمیر آن را انجام دهند.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ فوجیتسو

بسیاری از اختلالات ریز و درشت لپ تاپ ها و کامپیوترها از جمله لپ تاپ فوجیتسو، ریشه در نرم افزار معیوب آن ها دارد. دلیل اصلی این اختلالات نرم افزاری در اکثر مواقع عدم توجه به استفاده از آنتی ویروس های کارآمد و معتبر است. محیط اینترنت همواره توسط افراد سودجو کنترل می شود. احتمال اینکه بدون آگاهی بدافزاری را بر روی لپ تاپ نصب کنید و باعث دسترسی مخرب افراد سودجو به رایانه شوید، در حد چشمگیری وجود دارد.

پیدایش این مشکل با هنگ دائمی لپ تاپ، نمایش ارورهای عجیب و غریب مختلف، خاموش و روشن شدن ناخودآگاه لپ تاپ، پاک شدن هارد و نمایش صفحه ی آبی همراه خواهد بود. از بین بردن ایرادات مذکور نیازمند تخصص ویژه و ریشه یابی صحیح است. نمایندگی تعمیر لپ تاپ فوجیتسو می تواند مناسب ترین گزینه ی انتخابی در راستای نابودی مشکلات کوچک و بزرگ نرم افزاری باشد. کافی است با ما تماس بگیرید.

تعمیرات آنلاین لپ تاپ

در صورتی که اختلال ایجاد شده در سیستم، نرم افزاری باشد و امکان مراجعه حضوری به مراکز تعمیر لپ تاپ را نداشته باشید، می توانید با دسترسی دادن به کارشناسان مربوطه مشکلات نرم افزاری را عیب یابی و به صورت تخصصی برطرف نمایید.

لازم است اشاره کنیم که صرفا به منظور رفع مشکلات نرم افزاری لپ تاپ می توانید از طریق آنلاین اقدام نمایید. اما چنانچه دستگاه شما با اختلالات سخت افزاری روبرو شده باشد، تعمیرات لپ تاپ  فوجیتسو به صورت آنلاین امکان پذیر نیست.

تعمیر لپ تاپ به صورت آنلاین باعث جلوگیری از اتلاف وقت می شود و می توانید بدون بیرون بردن دستگاه، مشکل آن را رفع کنید. از آنجا که این مراکز به پشتیبانی سیستم و ارائه خدمات به صورت آنلاین می پردازند، امکان درخواست کمک از آن ها در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است.

تعمیر لپ تاپ

گارانتی تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

گارانتی یعنی تضمین اصالت و کیفیت تعمیرات لپ تاپ، نمایندگی تعمیر لپ تاپ فوجیتسو مجموعه ای حرفه ای می باشد. با آرامش خاطر رایانه ی معیوب و ناکارآمد خود را به دست کارشناسان نمایندگی لپ تاپ فوجیتسو بسپارید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با استفاده از به روزترین تکنیک های فنی، کارایی لپ تاپ بازگردانی شود.

این نمایندگی با هدف رفع اجبار مراجعه به مراکز تعمیراتی نامعتبر و ناشناس به فعالیت می پردازد. پذیرش ریسک تعمیر ناشیانه ی اجزای لپ تاپ می تواند باعث از کارافتادگی کامل سیستم شود. با حضور در نمایندگی رسمی فوجیتسو پروسه ی ترمیم و بازیابی لپ تاپ های این برند را در بالاترین سطح کیفی ممکن دریافت نمایید. تمامی سرویس ها و خدمات تخصصی این دپارتمان برای جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند.

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات فوجیتسو

متخصصان تعمیر لپ تاپ فوجیتسو ضمن آشنایی با ساختار قطعات، می‌بایست توانایی انتخاب رویکردهای سازگار با تعمیر هر مدل از لپ‌تاپ‌های فوجیتسو را داشته باشند. لذا می‌توان نتیجه گرفت که کارشناسان و مهندسان تعمیرات از نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر پارامترها، حتی ماهیت و پیچیدگی مشکل ایجاد شده، برخوردارند.

بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیر لپ تاپ فوجیتسو حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است. مرکز تعمیرات فوجیتسو تخصصی ترین فضای ممکن جهت تعمیر دستگاه های فوجیتسو را فراهم آورده و در تلاش است تا با همکاری نیروهای زبده و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تخصصی ترین خدمات را به مراجعان ارائه نماید.

نمایندگی فوجیتسو و جدیدترین محصولات نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم و بازیابی محصولات عرضه شده توسط کمپانی فوجیتسوست. نمایندگی فوجیتسو با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و با بکارگیری مجموعه ای از پیشرفته ترین تجهیزات، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران و دارندگان محصولات فوجیتسو ارائه می نماید.

گارانتی تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

تعمیرات فوجیتسو و اخبار مرکز تخصصی فوجیتسو

در این بخش جدیدترین رویدادها و اخبار مرکز تخصصی فوجیتسو به کاربران گرامی ارائه خواهد شد. نمایندگی‌ فوجیستو، پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده‌است  تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات پس از فروش، رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب کنند.

کارشناسان نمایندگی فوجیستو، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه‌های فوجیستو را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات فوجیستو، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ فوجیستو بسپارید. با مطالعه ی اخبار نمایندگی فوجیتسو در جریان جدیدترین اخبار این کمپانی قرار خواهید گرفت

تعمیرات فوجیتسو و سوالات متداول تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

در بخش زیر تمامی پرسش های رایج در زمینه ی تعمیرات فوجیتسو همراه با پاسخ های تخصصی مطرح شده است و خوانندگان گرامی می توانند با بررسی آنها دانش و اطلاعات خویش را دوچندان سازند. تعمیر انواع محصولات فوجیتسو از جمله کامپیوتر، سرور، تبلت، نوت بوک، کیبورد، مادر بورد، صفحه نمایش و… در نمایندگی فوجیتسو و توسط کارشناسان مرکز تعمیرات فوجیستو انجام می گردد. مطالعه پرسش و پاسخ های این بخش شما را جهت استفاده ی بهتر و بهینه تر از محصولتان یاری خواهد نمود.

نمایندگی فوجیتسو و مقالات تعمیرگاه تخصصی فوجیتسو

در صورتی که شما نیز دارنده یکی از دستگاه های فوجیتسو عرضه شده در بازار هستید خواندن مقالات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی فوجیتسو در بخش زیر خالی از لطف نخواهد بود. در این بخش کارشناسان ما در نمایندگی فوجیتسو مقالاتی را درباره شایع ترین اشکالات این دستگاه و برخی از راهکارهای موجود جهت رفع آنها ارائه نموده اند.

کارشناسان ما به دلیل سال‌ها سابقه در تعمیرات فوجیتسو و بررسی قطعات ریز و درشت آن، تسلط جامعی به ساختار و عملکرد دستگاه های این برند یافته‌اند و توانایی رفع تمامی اختلالات و عیوب احتمالی آنها را دارا هستند. مقالات تعمیرگاه تخصصی فوجیتسو از طریق بخش زیر در دسترس شما خواهند بود.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات فوجیتسو، تمامی امکانات خویش را به کار گرفته و خود را ملزم به رعایت تمامی استاندارد ها و ضوابط مربوطه ساخته است.

در این مرکز، تعهد به اجرای اصول و پیاده سازی استاندارد های لازم، سبب ارتقا سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و تعمیر محصولات گشته و ما را در کسب موفقیت های روز افزون یاری ساخته است. علی رغم پیشروی های متعدد، نمایندگی فوجیتسو برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز، دست از تلاش برنداشته و همواره به سازماندهی خویش ادامه می دهد.

خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ فوجیتسو
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ تاپ (نوت بوک)
  • رفع  مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و …
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ فوجیتسو (مکانیکی و الکترونیکی)
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ فوجیتسو
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ فوجیتسو (آداپتور لپ تاپ فوجیتسو)
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ فوجیتسو
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ فوجیتسو
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ فوجیتسو و نیز گشایش قفل لپ تاپ فوجیتسو
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ فوجیتسو
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ فوجیتسو
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ فوجیتسو به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ فوجیتسو (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیر مادربرد لپ ‌تاپ فوجیتسو
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌ تاپ فوجیتسو
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ فوجیتسو
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ فوجیتسو
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ فوجیتسو
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ فوجیتسو (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ فوجیتسو
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ فوجیتسو
4.7/5 (3 امتیاز)