جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مادربرد لپ تاپ فوجیتسو

مادربرد لپ تاپ فوجیتسو اصلی ترین بخش لپ تاپ است که وظیفه  کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با اجزای دیگر را بر عهده دارد. اگر دچار مشکل شود لپ تاپ قادر به کار کردن نیست.  پردازشگر  به تنهایی با هیچ یک  از قطعات ارتباط مستقیم ندارد و فقط یک پردازنده است. مادربرد تعداد و انواع پورت‌های ورودی و خروجی لپ تاپ را تعیین می‌کند. بورد اصلی در حکم ستون فقرات لپ تاپ فوجیتسو است. همه قطعات لپ تاپ فوجیتسو به طور مستقیم و غیر مستقیم به مادربرد وصل می شوند.

در واقع این مادربرد لپ تاپ فوجیتسو است که به کمک شاه راه های خود  (BUS) پل حیاتی انتقال داده ها بین قطعات را ایجاد می کند. به طور معمول مشخصات فنی مادربرد تفاوت چشمگیری در عملکرد کلی ایجاد نمی‌کند، ولی می‌تواند کمک کند اجزای کلیدی در کنار هم بهتر و سریع‌تر کار کنند. برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ شناخت این قطعه و سایر اجزای لپ تاپ لازم و ضروری است.

مادربرد لپ تاپ فوجیتسو

نشانه های خرابی مادربرد لپ تاپ فوجیتسو

وقتی آداپتور لپ تاپ را وصل می کنید و دکمه روشن را می زنید، اما  هیچ اتفاقی نمی افتد؛ چراغ روشن می شود، فن شروع به کار می کند، اما صفحه نمایش روشن نمی شود و بعد از ۱۵-۱۰ ثانیه صدای کار کردن هارد دیسک هم شنیده نمی شود. همه این مشکلات نشان از درگیری های مادربرد لپ تاپ فوجیتسو دارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که خرابی مادربرد، زنگ اعلان زمان خرید یک لپ تاپ نو است.

 تلاش برای بازیابی مادربرد لپ تاپ فوجیتسو

وقتی مادر برد لپ تاپ شما درگیر اختلالاتی شد ه است، طبیعی است که تلاش کنید مشکل را رفع کنید تا از دستگاه سالم خود یک بار دیگر استفاده کنید. برای بازیابی مادربرد لپ تاپ فوجیتسو به دنبال سوئیچ”Lid Closed” بگردید و چند بار آن را فشار دهید. این سوئیچ کوچک معمولا نزدیک لولا است. هنگامی که درب لپ تاپ بسته است، این سوئیچ فشرده شده است. ممکن است سوئیچ در “Lid Closed”  گیر کرده باشد و به همین دلیل صفحه نمایش مشکی یا لپ تاپ شروع به کار نکند. البته بعضی از لپ تاپ ها سوئیچ مغناطیسی دارند که باعث می شود این سوئیچ گیر نکند.به علاوه می توانید  شانس خود را با یک آداپتور دیگر امتحان کنید. هر چند این راه حل فقط تیری در تاریکی است، اما ممکن است که آداپتور خراب باشد و ولتاژ لازم برای راه ندازی لپ تاپ و مادربرد لپ تاپ فوجیتسو  را تامین نکند.

 تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو

جریان کشیدگی، قطعه سوختگی، قطعه پریدگی، ترکیدگی ، نشت و تغییر حالت خازن، سوختگی SLOT های حافظه، ایرادات صوتی، ایرادات شیارهای گسترش گرافیک، ایرادات شیارهای گسترش PCI و مسائلی از این دست باعث ایجاد خرابی در مادربرد لپ تاپ می شود. برای تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو در درجه اول باید علت خرابی را ریشه یابی کنیم و با اطلاع از منشاء خرابی مسیر درست تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنیم.

 خدمات مادربرد لپ تاپ فوجیتسو

  • تعویض آی سی تغذیه لپ تاپ فوجیتسو
  • تعویض خازن های لپ تاپ، مقاومت ها، دیودها
  • تعویض پورت ها یUSB لپ تاپ فوجیتسو
  • تعمیر باتری بایوس مادربرد لپ تاپ فوجیتسو و …
  • تعویض کنترل های ورودی و خروجی لپ تاپ IC و IO
  • تعویض کارت شبکه لپ تاپ فوجیتسو
  • تعویض ماسفت مادربرد لپ تاپ فوجیتسو
  • تعویض کارت صدا لپ تاپ فوجیتسو
  • ریبال کردن چیپ های لپ تاپ فوجیتسو (رفع قلع مردگی)
  • تعویض چیپ شمالی لپ تاپ فوجیتسو
  • تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ فوجیتسو
  • تعویض چیپ جنوبی لپ تاپ فوجیتسو

تعویض مادربرد لپتاپ fujitsus

اگر امکان تعمیر مادربرد وجود نداشته باشد یا با تعمیر آن مشکل موجود حل نشود، گزینه تعویض مادربرد لپ تاپ فوجیتسو روی میز قرار می گیرد. توجه داشته باشید که باید از یک نمونه سازگار و مناسب با مدل دستگاه استفاده کنید. بدیهی است که انجام مراحل تعویض از عهده کاربر خارج است و باید آن را به یک مرکز معتبر و یک تعمیرکار متخصص واگذار کند. در تعمیرگاه تخصصی لپ تاپ فوجتیسو، مادربرد این دستگاه با بهترین و بالاترین کیفیت تعویض می شود.

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

لپ تاپ فوجیتسو یک نمونه از محصولات در حوزه کالاهای دیجیتالی است که ممکن است دچار اختلالات و مشکلاتی شود. در واحد تعمیر لپ تاپ فوجیتسو همه ایرادات و اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه بررسی، ارزیابی، عیب یابی و ریشه کن می شود. تعمیر کاران لپ تاپ فوجیتسو در زمینه کاری خود بسیار متبحر و مجرب هستند. ابزار و دستگاه های عیب یابی مدرن و پیشرفته در اختیار تعمیرکاران است و هر سرویس تعمیراتی همراه با ضمانت نامه کتبی و رسمی است.

واحد های تعمیرات فوجیتسو

کمپانی فوجیتسو در زمینه تولید انواع نرم‌افزار و سخت‌افزار رایانه ، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه، پرینتر، اسکنر و سرورهای کامپیوتری  و تجهیزاتی از این دست فعالیت دارد. هر یک از این مجموعه ها زیر مجموعه های منحصر خود را دارند که برای تعمیر و ترمیم و عیب یابی نیازمند خدمات با کیفیت و مطمئن هستند. به همین دلیل است که واحد های تعمیرات فوجیتسو را به صورت مجزا و مستقل راه اندازی نموده ایم. هر یک از این واحد های تعمیراتی مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته هستند. تعمیرکاران در زمینه کاری خود تجربه کافی دارند و به دلیل آنالیز و واکاوی نمونه های گوناگونی از محصولات فوجیتسو به خوبی با ساختار درونی این محصولات آشنا هستند. این مرکز امن ترین واحد برای دریافت تخصصی ترین خدمات تعمیراتی عیب یابی و سرویس انواع محصولات فوجیتسو است.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو برای ارائه خدمات به کاربران وفادار خود آمادگی کامل را دارد. این نمایندگی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت گسترده و وسیع فعالیت می کند.  تنها نماینده رسمی فوجیتسو در ایران با ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به کاربران، توانسته است به قطبی موثر و معتبر برای کاربران فوجیتسو تبدیل شود. در این نمایندگی می توانید از انبوهی از تسهیلات و امکانات بهره مند شوید. با استفاده از این امکانات خرید شما برای همیشه بیمه می شود و نگرانی های رایج درباره دریافت خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت. این نمایندگی تکیه گاه امنی برای کاربران است و رفاه آنها را هدف خود قرار داده است.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی فوجیتسو و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته post