جستجو کردن
Close this search box.

آموزش تعمیرات فوجیتسو 

آموزش تعمیرات فوجیتسو یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو است که در راستای تأمین نیروی انسانی تعمیرگاه‌های مجاز انجام می پذیرد. حضور در کارگاه‌های آموزشی تعمیرات فوجیتسو منحصر به کادر فنی تعمیرگاه ها نیست و سایر علاقمندان به این حوزه می‌توانند پس از طی روند ثبت نام در این دوره‌ها شرکت نمایند.

همکاری با «برترین اساتید» و بهره گیری از «پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی» در این مرکز سبب گشته تا «تخصص» و «مهارت» جزء لاینفک تمامی کارورزانی گردد که دوره‌های آموزش تعمیرات فوجیتسو را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

دوره‌های مذکور در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار شده و کارآموزان پس از طی آزمونهای ابتدایی جهت تعیین سطح، برای ثبت نام در دوره مورد نیاز راهنمایی می‌گردند. (در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات فوجیتسو تماس بگیرید).

آموزش تعمیرات فوجیتسو

مرکز آموزش تعمیرات فوجیتسو متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل‌های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از دستگاه‌های فوجیتسو آموزش داده می‌شود. مرکز آموزش تعمیرات فوجیتسو با فراهم آوردن کارگاه‌های مجزا برای هریک از تولیدات فوجیتسو، در تلاش است تا تخصصی‌ترین فضای ممکن جهت آموزش و یادگیری را فراهم آورد. دانش آموختگان این مرکز بدلیل پشت سر گذاشتن دوره‌های تئوریک با پیچیده‌ترین مباحث حوزه تعمیرات فوجیتسو آشنا گشته و آنها را در طول دوره عملی تعمیرات و کار با دستگاه‌های معیوب- به کار می‌گیرند.

آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیرات فوجیتسو، پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره، برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد سه نفر جهت ارتقاء سطح کیفی، امکان تقسیط هزینه آموزشی، ارائه مدرک معتبر از سوی مرکز سخت افزار ایران و … برخی دیگر از ویژگی‌های دوره آموزش تعمیرات فوجیتسو در نمایندگی فوجیتسو است.

برخی از واحدهای آموزش تعمیرات فوجیتسو عبارتند از:

دوره تخصصی آموزش تعمیرات فوجیتسو

تعمیر فوجیتسو جدیدترین مباحث و متدهای تعمیرات فوجیتسو آموزش داده می‌شود. آموزش پیشرفته‌ترین متدهای تعمیر در کنار استفاده از نوین‌ترین امکانات آموزشی سبب گشته تا این مرکز بعنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در حوزه آموزش تعمیرات فوجیتسو شناخته گردد. داوطلبان با حضور در این دوره، با ساختار تخصصی هر دستگاه اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می‌آموزند.

اتمام این دوره کارورزان محترم را بدل به تعمیرکاران حرفه‌ای ساخته و آنان را جهت ورود به بازار کار این حوزه آماده می‌سازد. شایان ذکر است آندسته ازداوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازیبه حضور در دوره عمومی تعمیرات فوجیتسو نخواهند داشت و بلافاصله می‌توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات فوجیتسو اقدام نمایند.

آموزش تعمیرات فوجیتسو

 

 

 

دوره عمومی آموزش تعمیرات فوجیتسو

دوره عمومی آموزش تعمیرات فوجیتسو برای آن دسته از کاربرانی است که اطلاعات چندانی درباره تعمیرات دستگاه‌های کپی، پرینتر و موبایل فوجیتسو ندارند. آنها نیاز دارند تا دوره‌ای را جهت آشنایی با ساختار ابتدایی و کلی این دستگاه‌ها بگذرانند.

آشنایی با تجهیزات این حوزه، آشنایی با ساختار کلی دستگاه‌ها و مواردی از این دست در دوره عمومی آموزش تعمیرات فوجیتسو آموزش داده می‌شود. به عبارتی دیگر، در این دوره کارآموزان با مباحث پیش نیاز جهت ورود به دوره تخصصی تعمیرات فوجیتسو آشنا می‌گردند.

تشخیص نیاز یا عدم نیاز داوطلب به حضور در این دوره توسط یک آزمون ابتدایی که از سوی اساتید این مرکز برگزار می‌گردد، صورت می‌پذیرد.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات موردنیاز به کاربران فوجیتسو در حوزه آموزش تعمیرات فوجیتسو، فروش و تعمیر است. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با محصولات فوجیتسو به نمایندگی فوجیتسو در ایران مراجعه نمایید و تخصصی‌ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

آموزش تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید. این مجموعه، امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می‌گردند.

لینک‌های مفید