جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات کولر گازی فوجیتسو

برای تعمیر کولر گازی فوجیتسو به صورت حرفه ای و تخصصی، کافی است با نمایندگی فوجیتسو در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. تکنسین های مجرب این مرکز، به آدرس شما اعزام شده و ضمن عیب یابی دقیق کولر گازی، اقدامات لازم برای تعمیر و رفع ایرادات آن را انجام می دهند. استفاده از تجهیزات پیشرفته در کنار مهارت و تجربه بالای تعمیرکاران، به آنها این امکان را داده است که تعمیرات کولر گازی فوجیتسو را هم سطح با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام دهند. این مرکز برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، خدمات تعمیر در محل را نیز ارائه می دهد که در ادامه مطلب، با جزئیات آن آشنا می شوید.

کولر گازی فوجیستو

تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در محل 

به دلایل مختلفی از جمله ساختار کولر گازی و وزن این دستگاه، بهتر است عیب یابی و تعمیر آن در محل نصب دستگاه انجام شود. تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در محل به شما این امکان را می دهد که بدون کوچک ترین دردسر یا مشکلی، کولر خود را ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف نمایید. پس از ثبت درخواست این سرویس، تعمیرکار با تجهیزات کامل در محل مورد نظر شما حاضر می شود. سپس ضمن بررسی تمامی اجزا و قطعات این دستگاه، هرگونه اقدام مورد نیاز برای تعمیر کولر و برطرف کردن ایرادات آن را انجام می دهد.

خدمات تعمیر کولر گازی فوجیتسو

خدمات تخصصی تعمیرات کولر گازی فوجیتسو، شامل اقداماتی همچون شارژ گاز، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، ترمیم و تعویض اواپراتور، ترمیم و تعویض فن، تعمیر ترموستات، تعمیر و تعویض سنسورها، تعمیر تخصصی برد، تعویض خازن های آسیب دیده، تعویض مدارهای معیوب، تمیز کردن فیلترها و کویل ها و تعویض آنها در صورت نیاز و تعمیرات در محل می شوند. این خدمات دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و اصالت و کیفیت آنها تضمین شده است.

شارژ گاز کولر گازی فوجیتسو

گاهی باید برای تعمیر کولر گازی فوجیتسو و دیگر برندها، گاز آن را شارژ کرد. شارژ گاز کولر گازی فوجیتسو به روش های مختلفی انجام می شود و در بسیاری از موارد، مشکلاتی همچون خنک نکردن، کاهش سرما و … را برطرف می کند. انتخاب روش شارژ، بستگی به فاکتورهایی مثل مدل دستگاه و ظرفیت آن دارد و تنها سرویس کاران حرفه ای قادر به تشخیص درست آن هستند. آنچه در همه روش ها مشترک است، این است که مواد مصرفی باید در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته باشند و مراحل نیز به شکل درست و کامل انجام شوند. شما می توانید برای شارژ گاز این دستگاه از تیم تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعمیر فن کولر گازی فوجیتسو

یکی دیگر از اشکالاتی که ممکن است در کولرهای گازی ایجاد شود، مشکل خرابی فن و کار نکردن آن است. کولرهای گازی امروزی دارای دو فن خارجی و داخلی هستند که کارکرد هر یک از این دو با دیگری متفاوت است. بروز خرابی در هر یک از این دو در نهایت منجر به این می‌شود که کولر گازی به درستی خنک نکند و توانایی تهویه هوای محیط را نداشته باشد.

در صورت مشاهده مشکل کار نکردن فن کولر گازی، توصیه می‌شود بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و با کارشناسان تعمیرات کولر گازی فوجیتسو تماس بگیرید. اکیداً توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش –به دلیل سر و کار داشتن با برق- صرفاً توسط کارشناسان تعمیر کولرگازی بر روی دستگاه پیاده شود. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر کولرگازی فوجیتسو می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فوجیتسو تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیر ترموستات کولر گازی فوجیتسو

متأسفانه ترموستات کولر گازی، از آن دست قطعاتی است که امکان بروز خرابی و اشکال در آن بالاست. در صورت بروز اشکال در این قطعه، فرآیند قطع و وصل شدن جریان برق به کمپرسور، به خوبی انجام نشده و تعادل دمای کولر گازی و به تبع آن دمای محیط برهم‌می‌خورد. در صورتی که کولر گازی یکسره کار کند و سرمای بیش از اندازه تولید کند احتمالاً نیاز به است تا ترموستات کولر گازی تعویض و یا تعمیر شود.

مورد دیگری که با مشاهده آن می‌توان پی به خرابی ترموستات کولر گازی برد، کار نکردن کمپرسور کولرگازی است. (یکی از علل کار نکردن کمپرسور، خرابی ترموستات کولرگازی است). مورد دیگر قطع نشدن کمپرسور و کار کردن دائم کمپرسور کولر است که علت این مشکل نیز می‌تواند خرابی ترموستات کولر گازی باشد (البته خرابی برد کولر گازی نیز می‌تواند سبب بروز این اشکال باشد). سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه نیز به دلیل تخصصی‌بودن می‌بایست صرفاً توسط کارشناسان تعمیرات کولر گازی فوجیتسو انجام پذیرد.

رفع مشکلات کولر گازی فوجیتسو

تعمیر مشکل صدا دادن کولر گازی فوجیتسو

برای رفع مشکل صدا دادن کولر گازی فوجیتسو نیاز است تا قطعاتی چون کمپرسور، موتور فن دوشفتی، موتور دمنده، پره‌ی فن و در نهایت موتور فن بررسی گردد. تجربه نشان داده که مشکل صدا دادن کولر گازی، معمولاً به دلیل وجود اشکال و خرابی در یکی از این قطعات است.

از همین رو برای تعمیرات کولر گازی فوجیتسو و رفع این مشکل، می‌بایست قطعات مذکور از نظر سلامت و درستی کارکرد بررسی شده و اشکالات احتمالی به وجود آمده در آنها برطرف گردد. البته منظور از صدا دادن اسپیلت، صدای تولید شده توسط کمپرسور که در پنل بیرونی دستگاه قرار گرفته نیست؛ چرا که صدا دادن این بخش از دستگاه تا اندازه‌ای طبیعی است و درست از همین روست که کمپرسور در بخش بیرونی دستگاه و در پنل خارجی اسپلیت جای داده شده است.

تعمیر مشکل یخ زدن کویل‌های کولر گازی فوجیتسو

یکی از عیوبی که احتمال پیش آمدن آن در کولرهای گازی وجود دارد، مشکل یخ زدن کویل‌ها است. با یخ زدن کویل‌ها، جریان هوا در پره های کویل اپراتور اندک شده و راندمان کولر گازی کاهش یابد. در میان علل متعددی که سبب یخ زدن کویل های کندانسور کولر گازی می‌گردند، معمولاً دو علت شایع‌تر و رایج‌ترند.

کثیفی کولر گازی و وجود نشتی در لوله‌ها و مبرد دو علت رایجی هستند که معمولاً سبب یخ زدن کویل های کندانسور کولر گازی می‌گردند. بنابراین برای تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در این شرایط می‌بایست دو قطعه مذکور بررسی شده و درستی کارکرد آنها تأیید شود. توجه داشته باشید که تعمیر و رفع مشکل وجود نشتی در کویل های کندانسور کولر گازی صرفاً می‌بایست توسط کارشناسان تعمیرات کولر گازی و متخصصان این دستگاه انجام پذیرد.

خنک نکردن کولر گازی

خنک نکردن، یکی از رایج ترین مشکلات کولر گازی است که کاربران زیادی از بروز آن شکایت دارند. وقتی اسپلیت یا کولرگازی عملیات خنک سازی را به درستی انجام نمی دهد، احتمالا حجم گاز در آن کاهش پیدا کرده است. البته بسته بودن دریچه ها و تنظیمات نادرست ترموستات را هم باید با دقت بررسی کنید. اگر این موارد سالم بودند، احتمالا فیلترها مسدود شده اند. با شارژ گاز، تعویض ترموستات و برطرف کردن انسدادها مشکل حل شده و خنک کنندگی دستگاه به حالت عادی باز می گردد.

یخ زدن کولر گازی

یکی دیگری از مشکلاتی که تیم تعمیرات کولر گازی فوجیتسو برای برطرف کردن آن تلاش می کنند، یخ زدن کولر است. کار کردن کمپرسور به صورت یکسره، عملکرد نادرست فن بلوور، استفاده از کولر در هوای خنک و آلودگی یا مسدود شدن فیلترها و کاهش حجم گاز، عمده دلایل بروز این مشکل هستند. تیم تعمیر کولر گازی در این شرایط اول گاز را بررسی کرده و در صورت نیاز، آن را شارژ می کنند. سپس فیلترها را پاکسازی یا تعویض می کنند و یا اقدام به تعویض فن بلور می نمایند.

روشن نشدن کولر گازی  

هنگام روشن نشدن کولر گازی، تکنسین ها اول از سالم بودن اتصالات و کابل های برق مطمئن می شوند. خرابی کلیدهای اصلی دستگاه، سوختن موتور یا فن و سوختن کمپرسور هم در مراحل بعدی بررسی می شوند. سپس با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات، بخش های معیوب ترمیم یا تعویض شده و مشکل برطرف می گردد. تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در این شرایط ممکن است نیازمند تعویض چند قطعه باشد؛ در این صورت هزینه تعمیرات، افزایش پیدا می کند.

نقش کاربر در افزایش طول عمر کولر گازی فوجیتسو

بی شک نحوه استفاده کاربر از کولر گازی نقش کلیدی در به تعویق انداختن نیاز به تعمیرات کولر گازی فوجیتسو دارد. به منظور افزایش طول عمر دستگاه بهتر است که همواره میزان برق ورودی به دستگاه را کنترل کنید و حتما از دستگاه های محافظ استفاده نمایید. کولر را تمام وقت با تمام قدرت روشن نکنید و حتما در فواصل زمانی معین به آن استراحت دهید. قبل از استفاده از دستگاه حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.

واحد تعمیرات فوجیتسو

واحد تعمیرات فوجیتسو، مرکزی گسترده و وسیع است که مسئولیت تعمیرات همه محصولات فوجیتسو را بر عهده می گیرد. این واحد برای ارائه خدمات مطلوب تر، اقدام به جداسازی واحد تعمیرات لوازم خانگی فوجیتسو از لوازم الکترونیکی آن نموده است و خدمات تعمیراتی هر بخش را در واحد جداگانه خود ارائه می دهد. لازم به یادآوری است که هر یک از این واحد ها نیز زیر مجموعه های خود را دارند و متخصصان ویژه هر بخش خدمات تعمیراتی حوزه خود را عرضه می کنند.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش، به صورت ویژه و کاملا حرفه ای وارد عمل شده است. از آنجا که همه فعالیت های این مرکز زیر چتر قانون صورت می گیرد، این نمایندگی مجاز و استاندارد، خدمات پشتیبانی اصل و شرکتی به کاربران خود ارائه می دهد و به طور جداگانه نیز تسهیلات ویژه ای در اختیار آنان می گذارد تا بتوانند با آسودگی خیال و با احساس امنیت کامل نیاز های خود را برطرف سازند.

5/5 (1 امتیاز)