جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو

نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو، تنها نوت بوک صنعتی با پورت سریال ساخت ژاپن است. این نوت بوک با قدرت پردازش بالا و سرعت خیره‌کننده‌ و استفاده از تکنولوژی برتر در نور زمینه به دستگاهی منحصر به فرد تبدیل شده است.

به جرئت می توان گفت که نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو، محافظ بی رقیب اطلاعات و داده ها و مقاوم در برابر آسیب‌های فیزیکی ریز و درشت است. اینها تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو است.

نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیستو

جزئیاتی درباره نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو

نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو یکی از مدل‌های ۱۵.۶ اینچی سری E فوجیتسو است. پس نباید تعجب کرد که در ساخت آن از آخرین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده باشد، زیرا همان طور که می دانید محصولات فوجیتسو حاصل طراحی ژاپنی‌ها و تولید آلمانی‌ها است؛ بنابراین نمی‌‌توان از آنها انتظاری جز درخشش تمام و کمال و موفقیت های پی در پی در بازارهای جهانی داشت.

مزایای Lifebook E556 فوجیتسو

صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی‌ با رزولوشن فول اچ‌دی نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو از ویژگی های چشمگیر این دستگاه است. این صفحه طوری طراحی شده است که در محیط‌های پرنور هم می‌توانیم بی‌دردسر از آن استفاده کنیم. ویژگی ضد انعکاس نور در صفحه نمایش نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو سبب شده تا چشم کاربر با خیره‌شدن به آن خسته نشود و کاربران بتواند به مدت طولانی به صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ خیره شوند.

طراحان نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو به فکر آن دسته از کاربرانی نیز بوده اند که به هر دلیلی باید به مدت طولانی از دستگاه استفاده کنند؛ در چنین شرایطی به باتری قدرتمندی نیاز دارند که بتواند این امکان را برای کاربران فراهم سازد.؛ به همین علت نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو از سه ظرفیت باتری برای پشتیبانی کارآمد استفاده می‌کند. این باتری‌ها عملکردی دراز مدت برای ساعات کار اضافی با لپ‌تاپ دارند؛ به‌طوری که نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو می‌تواند تا ۱۲ ساعت بی‌وقفه روشن بماند.

ویژگی های ظاهری Lifebook E556 فوجیتسو

 شاید شکل ظاهری نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو با مدل قبلی‌ خود تفاوت چندانی نداشته باشد، اما مقاومت بدنه‌‌ آن در برابر فشار و ضربه‌های ناگهانی تقویت شده است. کیبورد این دستگاه هم در برابر نفوذ مایعات و ورود گرد‌ و غبار مقاوم شده است؛

نفوذ ناپذیری نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو فقط در برابر مایعات و گردوغبار نیست، بلکه از نظر امنیتی به گونه‌ای طراحی شده است که سارقان اطلاعات هم نمی تواند از هیچ طریقی به آن نفوذ یابند.

امنیت Lifebook E556 فوجیتسو

 سیستم امنیتی نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو هوشمند و مجهز به حسگر اثر انگشت، اسمارت کارت ریدر و TPM است. چیپ TPM، سخت‌افزاری روی مادربورد است که تمامی کدها و رمزهای عبور مادربرد روی آن ذخیره می‌شوند و قابلیت رمزگذاری همه‌ پسوردها را دارد و برخی برنامه‌ها مانند Bitlocker از آن استفاده می‌کنند. این برنامه یکی از برنامه‌های رمزگذاری قدرتمند روی پارتیشن ویندوز است.

ویژگی های فنی نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو

پردازنده‌ نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو در سه مدل Corei3 ،Corei5 و Corei7 تولید می‌شود. هر سه نوع پردازنده، نسل هفتم پردازنده‌های شرکت اینتل موسوم به کبی‌لیک هستند که محصول سال ۲۰۱۶ هستند و اندازه‌ ترانزیستورهای به‌کاررفته در آنها کوچک و بهینه شده است.

باید این حقیقت را قبول کنیم که رمز قدرت پردازش بالای لپ‌تاپ‌های سری E فوجیتسو همین پردازنده‌ خاص است. حافظه‌‌ کَش در نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو همانند مدل قبلی به ۳ مگابایت می‌رسد و کنار حافظه‌ رم از نوع DDR4 و همچنین هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی ترکیب خوبی را برای این نوت‌بوک رقم زده ‌است.

مهمترین ویژگی نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو

پورت کلیدی و بسیار مهمی به نام پورت سریال از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد نوت بوک صنعتی Lifebook E556 فوجیتسو است. کارکرد اصلی این پورت برای کار با دستگاه‌های صنعتی است، زیرا این قابیلت را دراد که با دستگاه‌هایی همچون PLC ،CNC و بعضی دستگاه‌های دیاگ ارتباط برقرار کند.

 علت توجه به این فناوری در سری E فوجیتسو، تبدیل کردن آن به محصولی قدرتمند است که علاوه ‌بر محیط خانگی در محیط‌های صنعتی نیز کاربرد داشته باشد.

تعمیرات فوجیتسو

مرکز تعمیرات فوجیتسو با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته، همه عیوب دستگاه های این کمپانی را شناسایی می کند و برای تعمیر آن وارد عمل می شود. این مرکز مجاز و رسمی، رضایت مشتری را اصل و اساس همه فعالیت های خود می داند و برای نیل به آن پیوسته در تلاش است.

نمایندگی فوجیستو

مرکز نمایندگی فوجیتسو، واحد مجاز و رسمی است برای تهیه همه تولیدات این کمپانی. این مرکز همواره برای واردات تولیدات کمپانی فوجیتسو، قوانین و ضوابط موجود را رعایت می کند، از همین روست که به راحتی می تواند خدمات پس از فروش ایده آلی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اخبار ، مقالات ، محصولات وسوالات متداول را در سایر صفحاست سایت پیگیری نمایید.

محصولات فوجیتسواطلاعات بیشتر »
سوالات متداول فوجیتسواطلاعات بیشتر »
اخبار فوجیتسواطلاعات بیشتر »
مقالات فوجیتسواطلاعات بیشتر »
5/5 (1 امتیاز)