جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

در عصری زندگی می کنیم که حتی کاربران کامپیوترهای رومیزی به جا به جایی رایانه ی خود با لپ تاپ تمایل یافته اند. لپ تاپ میان دنیای رایانه های کوچک و بزرگ حرف اول را می زند. در این بین فوجیتسو با طراحی و تولید لپ تاپ های کاربردی و خوش قیمت طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است. در نتیجه تعمیر این تجهیزات نیز می تواند به یک حرفه ی تخصصی و درآمدزا تبدیل شود. با حضور در دوره های مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو به راحتی می توانید به یک تکنسین ماهر تبدیل شوید. مهم نیست که هیچ زمینه ای در خصوص تعمیر لپ تاپ فوجیتسو ندارید. هر آنچه که برای کسب مهارت در حوزه ی تعمیر لپ تاپ نیاز باشد را اساتید ما در واحد تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو برایتان شرح خواهند داد.

آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

مرکز آموزش لپ تاپ فوجیتسو

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو برخوردار از ویژگی هایی است که سبب تمایز و پیشروی آن از سایر مجموعه های همکار گشته است.

برخی از ویژگی های مذکور عبارتند از: توجه به سطح کیفی آموزش، فراهم‌سازی امکانات فنی مورد نیاز در کارگاه های عملی، توجه به سطح پیشرفت هر کارآموز، همکاری با برترین اساتید کشوری، ارائه مدرک معتبر جهت اشتغال به کار از سوی مرکز سخت افزار ایران، بروزرسانی مباحث تدریس شده در دوره آموزش لپ تاپ فوجیتسو، تجهیز کارگاههای عملی تعمیرات لپ تاپ به پیشرفته ترین ابزار تعمیر و …

دوره های عمومی و تخصصی آموزش تعمیرات فوجیتسو و مباحث تدریس شده در هر یک از این دوره ها در بخش های آتی معرفی می گردند.

سرفصل های آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

سایر سر فصل های آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

 

الکترونیک LMD و SMD مربوط به لپ تاپ

مدار AC و DC، شناسایی قطعات الکتریکی و الکترونیکی مقاومت، خازن، فیوز، سلف، دیود، ترانزیستور، آی سی، ترانس، کریستال، چیپ ست ها، پردازنده، بافر، بایوس،B,S.B.I/O,SOUND IC,CLOCK,LAN

کار با ابزارهای کارگاه

هیتر، هویه LMD، هویه SMD، انواع پنس، خارباز کن، اسپتول، لوپ، مولتی متر، خازن سنج، آی سی کش ساکشن، قلع کش، خمیر فلکسی، مایع فلکسی، تمیز کننده ها، ابزار الکترونیک، سیم قلع، منبع تغذیه، فانکشن جنریتور، اوسیلوسکوپ، دستگاه تعمیر باتری

تعمیر کیبورد و تاچ پد

نحوه کارکرد تاچ پد و کیبورد، عیب یابی و بررسی خطاها و علل کار نکردن یا حسگر لمسی، دکمه های کیبورد یا تعویض آن

تعمیر RAM

ایراد یابی RAM، بررسی ایرادهای مختلف و ارتقاء آن

تعمیر آداپتور

نحوه صحیح باز و بستن، تعویض سوکت و تعویض کابل، عیب یابی و تعویض المانهای معیوب در ولتاژ گیری صحیح قسمتهای مختلف – کار با مدار تست

تعمیر اسپیکر

تست، تعمیر و عیب یابی اسپیکر و مشکلات مربوط به آن با دقت و مهارت بالا

آشنایی بیشتر با فوجیتسو

دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو مناسب برای آندسته از کاراموزانی است که هیچگونه آشنایی با لپ تاپ ها، ساختار الکترونیکی و عملکرد هر یک از آنها و در نهایت تجهیزات تعمیر ندارند.

داوطلبان در دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو با مباحث ابتدایی این حوزه آشنا شده و آمادگی لازم جهت ورود به دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو را کسب می نمایند.

شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات فوجیتسو نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی اقدام نمایند.

دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو دربردارنده کلیه مباحث تخصصی و پیشرفته در حوزه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ فوجیتسو است.

آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

کارآموزان در این دوره، با تعمیر و آنالیز لپ تاپ های بیشمار، بر کلیه مباحث مسلط گشته و توانایی آن را می یابند تا در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن، دستگاه های معیوب را تعمیر کرده و به حالت اولیه بازگردانند.

آموزش نوین ترین متدهای تعمیرات لپ تاپ، آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر و بازیابی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در لپ تاپ های فوجیتسو و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو به کارآموزان تدریس می گردد.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات فوجیتسو فراهم آورده است. نمایندگی فوجیتسو در ایران به یُمن حضور کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم، بازیابی و تعمیر محصولات فوجیتسو گشته است.

خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو در ایران محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی فوجیتسو را شامل می گردد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … می‌باشند. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می شوند.

لینک های مفید

مرکز تعمیرات لپ تاپ / نمایندگی تعمیر لپ تاپ / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ 

امتیاز شما به این نوشته post