قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز فوجیتسو
دارندگان دستگاه های فوجیتسو در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش، می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات فوجیتسو و مراجعه به پارت مربوطه، کیفیت و کارکرد دستگاه معیوب خویش را بازیابی نمایند. تعمیرات فوجیتسو در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن است.
قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز فوجیتسو، توسط مدیریت این مجموعه و در راستای تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم تدوین و اجرایی شده است. نخستین اصل در این قوانین، تکریم ارباب رجوع و توجه به خواست و نیاز مراجعان محترم است. مدیریت تعمیرگاه مجاز فوجیتسو، جهت اطمینان از پیاده سازی این اصول، قوانین سختی را مدنظر داشته و از آنها به عنوان ضامن اجرایی استفاده کرده است. قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز فوجیتسو در بخش های آتی به تفصیل شرح داده خواهد شد.
شرح قوانین تعمیرگاه مجاز فوجیتسو
کاربران دستگاه های فوجیتسو با حضور در تعمیرگاه مجاز فوجیتسو می توانند نسبت به رفع ایرادهای ایجاد شده در دستگاه اقدام نمایند. در تعمیرگاه مجاز فوجیتسو فضایی فراهم گشته تا صاحب دستگاه -در صورت لزوم- بتواند در آن حضور داشته باشد و دقایقی را تا تعمیر دستگاه خویش منتظر بماند.
در غیر اینصورت – و در شرایطی که تعمیر دستگاه نیاز به صرف زمان بسیار داشته باشد- این امکان فراهم گشته تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در فرم درخواست، با صاحب دستگاه تماس گرفته شود و زمان دقیق تحویل دستگاه به وی اعلام گردد. نکته دیگر آنکه، در شرایطی که نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه وجود داشته باشد، این کار پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.
مقررات تعمیرگاه مجاز فوجیتسو
- پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
- در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز فوجیتسو ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
- در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از 300 هزار تومان باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
- با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز فوجیتسو مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
- بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز فوجیتسو با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
- در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
- پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز فوجیتسو تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، فوجیتسو سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
- در صورتی که دستگاه فوجیتسو قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز فوجیتسو را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
- کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
- پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز فوجیتسو آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.
- به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز فوجیتسو مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز فوجیتسو مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
- به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز فوجیتسو مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
- دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز فوجیتسو تعهدی در قبال آن ندارد.
- تعمیرگاه مجاز فوجیتسو، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد.
- اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز فوجیتسو از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
- تعمیرگاه مجاز فوجیتسو هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
- مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز فوجیتسو ۴۸ ساعت می باشد.
- در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز فوجیتسو قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.
نمایندگی فوجیتسو و واحد های تعمیرات فوجیتسو
نمایندگی فوجیتسو در ایران با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات فوجیتسو فراهم آورده است. تمامی کارشناسان حاضر در این مرکز دارای مدارک تخصص فنی و نظری در حیطه تخصصی خویش میباشند.
نمایندگی فوجیتسو در ایران به یُمن حضور کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم، بازیابی و تعمیر محصولات فوجیتسو گشته است. خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت ، نوتبوک ، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشیهای هوشمند، پرینتر، نوتبوک و … میباشند. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به تعمیرگاه مجاز فوجیتسو کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات محصولات فوجیتسو را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می شوند.
لینک های مفید
قوانین نمایندگی اپل / قوانین نمایندگی ایسر/ قوانین نمایندگی سونی / قوانین نمایندگی شارپ / قوانین نمایندگی توشیبا / قوانین نمایندگی ایسوس / قوانین نمایندگی پاناسونیک / قوانین نمایندگی سامسونگ / قوانین نمایندگی زیراکس / قوانین نمایندگی کانن / قوانین نمایندگی برادر / قوانین نمایندگی ریکو / قوانین نمایندگی ال جی / قوانین نمایندگی دل / قوانین نمایندگی لنوو / قوانین نمایندگی اچ پی / قوانین نمایندگی کونیکا مینولتا