جستجو کردن
Close this search box.

فوجیتسو

لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو

لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو یکی از نمونه های بسیار با کیفیت کمپانی آلمانی فوجیتسو است. این کمپانی تلاش کرده است در سری Lifebook AH-531 در عین حالی که کیفیت را حفظ می کند، قیمت را نیز تا حد قابل قبولی کم کند تا بتواند علاوه بر بهره‌گیری از کانفیگ سخت‌افزاری مناسب و کیفیت بالای نرم افزاری، به راحتی در بازار های رقابتی با نوت‌بوک‌های سایر کمپانی ها رقابت کند. Fujitsu Lifebook AH-531 پس از سری AH-530 معرفی شده است، در کانفیگ‌های نسبتا متنوعی موجود است تا بتواند طیف گسترده‌ای از کاربران را پوشش دهد. بدنه‌ با کیفیت و قدرتمند، عملکرد عالی، سیستم خنک کننده‌ قدرتمند، سر و صدای کم سیستم و مناسب بودن برای استفاده‌های طولانی مدت از نقاط مثبت و پایین بودن کیفیت نمایشگر و طولانی بودن زمان شارژ باتری از نقاط منفی دستگاه گزارش شده است.

لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو

مشخصات فنی لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو

مشخصات فیزیکی
  • ابعاد: 378 × 252 × 38.4-35.7 میلی‌متر
  • وزن: 2.5 کیلوگرم
پردازنده مرکزی
سازنده پردازنده: Intel

سری پردازنده: Core i3

مدل پردازنده: 2350M

محدوده سرعت پردازنده: 2.0 تا 2.2 گیگاهرتز

فرکانس پردازنده: 2.3 GHz

حافظه :Cache3 مگابایت

حافظه RAM
ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت

نوع حافظه RAM: DDR3

پردازنده گرافیکی
سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA

مدل پردازنده گرافیکی: GeForce GT525M

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی: 1GB

صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ

نوع صفحه نمایش: TFT LED-backlit LCD

دقت صفحه نمایش: HD|1366×768

صفحه نمایش مات: خیر

صفحه نمایش لمسی: خیر

حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی: 500 گیگابایت

مشخصات حافظه داخلی: 5400RPM

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

واحد معتبر تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو در خدمات همه کاربران این کمپانی و این محصول است. در این واحد امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای فراهم است. تعمیرکاران و تکنسین ها برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم لپ تاپ فوجیتسو از دستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده می کنند. این تعمیرکاران به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از لپ تاپ های فوجیتسو به راحتی می توانند تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شناسایی کنند و برای رفع آنها از مسیر درست وارد عمل شوند. تمامی سرویس ها و خدمات این واحد تعمیراتی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است.

قطعات مختلف لپ تاپ فوجیتسو

رم

اسپیکر

دی‌وی‌دی رایتر

قاب

کابل فلت

لولا

ال‌سی‌دی /  ال‌ای‌دی

فن و هیتسینگ

باتری ( باطری )

هارد

آداپتور ( شارژر )

صفحه کلید ( کیبورد )

سرویس در محل لپ تاپ LifeBook AH-531-A فوجیتسو

اگر به هر دلیلی نمی توانید برای تعمیر لپ تاپ خود به این مرکز تعمیراتی معتبر و رسمی مراجعه کنید، نگران نباشید؛ ما برای این مشکل نیز چاره ای اندیشیده ایم. می توانید از سرویس در محل لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو استفاده کنید. در این سرویس تعمیرکار مربوطه پس از ثبت درخواست شما و انجام هماهنگی های اولیه به محل مورد نظر اعزام می شود. ابزار و تجهیزات لازم را همراه می آورد و هر آنچه را که برای بهبود کارکرد دستگاه شما لازم باشد، انجام می دهد. استفاده از این سرویس در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کند.

فروش لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو

فروشگاه مرکزی لپ تاپ فوجیتسو امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی در زمینه خرید و فروش لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو ارائه می دهد. استفاده از خدمات متمایز در حوزه خرید و فروش و بهره مندی از خدمات پس از فروش اصل و اورجینال تنها بخش کوچکی از انبوه خدماتی است که در نمایندگی رسمی لپ تاپ فوجیتسو تدارک دیده شده است. هر کاربر بر اساس نیاز و شرایط اختصاصی خود یکی از پکیج های حمایتی موجود را انتخاب و استفاده خواهد کرد.

تعمیر لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو

اگر لپ تاپ فوجیتسو لایف بوک اِی اچ 531 را اختیار دارید و هم اکنون با مشکلات و اختلالات شدید نرم افزاری و سخت افزاری روبه رو هستید، می توانید برای تعمیر لپ تاپ AH-531-A فوجیتسو به واحد اختصاصی تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو مراجعه کنید و خدماتی منحصر و با کیفیت دریافت کنید. این سرویس ها و خدمات همگی همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی و گارانتی رسمی و اصل است. تعمیرکاران با یک عیب یابی دقیق و موشکافانه مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا می کنند.

نمایندگی تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی تعمیرات فوجیتسو در خدمات تمام کاربران این کمپانی در ایران است. در بخش فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات فوجیتسو خدماتی استثنایی، کاربردی و مفید ارائه می دهد. کمپانی فوجتیسو در حوزه تکنولوژی و فناوری های مربوط به ماشین های اداری، لپ تاپ، تبلت، موبایل، پروژکتور، اسپلیت، کامپیوتر و تجهیزات شبکه فعالیت می کند. در هر یک از این حوزه های نیز محصولات متنوعی را طراحی و تولید و عرضه می سازد. در نمایندگی تعمیرات فوجیتسو همه این محصولات از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بررسی و عیب یابی و تعمیر و ترمیم می شود. همه سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو تمامی تلاش خود را درجهت رضایت مشتری انجام میدهند. چنانچه کاربران محترم مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات فوجیتسو هستند، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی فوجیتسو و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید