جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ LifeBook با پروژکتور داخلی

شما روزانه چند بار از Optical Drive لپ تاپ خود استفاده می کنید و دیسک های DVD و CD را در لپ تاپ مشاهده می کنید؟ رفته رفته کاربرد درایوهای نوری لپ تاپ ها کم شده و جای خود را به ابزار های دیگری داده اند. به همین دلیل Fujistu این بار لپ تاپ خود را با پروژکتور داخلی عرضه کرده است.

ظاهرا Fujitsu دست به یک ابتکار جدید زده و به جای قرار دادن درایو نوری در لپ تاپ LifeBook جدید خود، از یک Pico Projector استفاده کرده است.

شاید پروژکتور در لپ تاپ، ابزاری ضروری نباشد، ولی مسلما جذاب است. تصور کنید شما می توانید با فشار دادن یک دکمه عکس یا فیلم ها را روی صفحات بزرگ یا دیوار نمایش دهید. در ادامه مشخصات کامل تر این لپ تاپ عنوان شده است.

لپ تاپ LifeBook با پروژکتور داخلی

lifebook fujitsu های جدید

دو سری از Fujitsu LifeBook های جدید با شماره مدل های S761/C که ۱۳٫۳ اینچ است و P771/C که ۱۲٫۱ اینچ است، با پروژکتور عرضه می شوند.

مدل ۱۳٫۳ اینچی دارای پردازنده Intel Core i5-2520M به همراه ۱GB RAM و ۱۶۰GB حافظه ذخیره سازی یا HDD است. رزولوشن صفحه نمایش مدل ۱۳٫۳ اینچی ۱۳۶۶x768 است. رزولوشن صفحه نمایش مدل ۱۲٫۱ اینچی حدود ۱۲۸۰x800 است.

این لپ تاپ جزو اولین سری هایی است که سنسور شناسایی آن بدون لمس دست کار می کند. در واقع سیستمی مانند FingerPrint ولی بدون اینکه انگشت شما به صفحه برخورد کند.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ، این است که وقتی دستگاه را Standby می کنید، مصرف انرژی نزدیک به صفر می شود. در حالتی که دستگاه روشن است نیز عملیات غیر ضروری متوقف می شود تا باتری دستگاه کمتر مصرف شود.

محدودیت های لپ تاپ lifebook فوجیتسو با پروژکتور داخلی

‏اگر چه لپ تاپ lifebook فوجیتسو مزایای بسیاری برای کاربران خود دارد اما، این محصول همچنان محدودیت های خاص خود را نیز دارد. برای مثال نخستین مشکل این محصول، قیمت بالای ۲۶۰۰ و ۳۱۱۰ دلاری در بازارهای جهانی است. احتمالا همین قیمت بالا سبب شود که کمتر کسی سراغ آن برود.

مورد دیگری که می توان در ارتباط با محدودیت این دستگاه ذکر کرد، منحصر بودن زاویه پخش تصویر آن به بالا و پایین است. به عبارت دیگر، محدودیت در زاویه پخش تصویر در لپ تاپ lifebook فوجیتسو سبب گشته تا این دستگاه فقط بتواند در همان جهت پیش فرض یعنی به بالا و پایین حرکت کند. ‏

کاربری لپ تاپ lifebook فوجیتسو با پروژکتور داخلی

لپ تاپ جدید فوجیتسو که با نام LifeBook S761/C و P771/C معرفی شده است به همراه خود یک پیکو پروژکتور دارد. این پیکو پروژکتور برای معلم ها و اساتیدی که همیشه نیاز به یک ویدئو پروژکتور همراه برای ارائه درس‌ها و مقالات دارند، کاربردی است. علاوه بر این، وجود این پیکو پروژکتور به سایر کاربران نیز این امکان را می‌دهد تا در هنگام بازی با لپ تاپ بتوانند تصویر را روی دیوار داشته باشند. همچنین بتوانند با همان لپ تاپ فیلم ها را در اندازه بزرگ ببینند.

در هر حال اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که استفاده چندانی از درایو نوری لپ تاپ خود ندارید. با این حال به دلیل فعالیت های روزمره و امور کاری خود، نیاز همیشگی به یک ویدئو پروژکتور دارید، می توانید از لپ تاپ lifebook فوجیتسو با پروژکتور داخلی استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی فوجیتسو در ارتباط باشید.

1/5 (1 امتیاز)