جستجو کردن
Close this search box.

فوجیتسو

کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو مدل ESP P420 E85 Plus

کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو

کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو مدل ESP P420 E85 Plus از جدیدترین محصولات فوجیتسو است. تمام قطعات داخلی و شاسی این کامپیوتر آلمانی کیفیتی در حد محصولات صنعتی دارند. مهمترین مشخصه این سیستم استفاده از پردازنده مرکزی ۴۴۶۰ شرکت اینتل در آن میباشد. این پردازنده در سری Core i5 قرار گرفته و دارای فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتزی و ۶ مگابایت کش میباشد. رم بکار رفته در این کامپیوتر ۴ گیگابایت و از نوع DDR3 میباشد. این میزان رم قابلیت پردازش‌های نیمه حرفه‌ای را دارا میباشد.

جهت جلوگیری از افزایش قیمت کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو مدل ESP P420 E85 Plus شرکت فوجیتسو از همان پردازگر گرافیکی قبلی خود با نام Intel HD Graphics 4600 استفاده کرده است. البته این کارت گرافیک کارهای معمولی را بسیار خوب پردازش میکند. در دسکتاپ جدید فوجیتسو جهت ذخیره اطلاعات، یک هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی را در اختیار دارید. این هارد با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور بر دقیقه کار مکیند.

در کیس ESP P420 E85 Plus سه درگاه USB3.0، چهار درگاه USB2.0، یک درگاه VGA و یک درگاه DVI تعبیه شده است. برای اتصال به شبکه‌های کامپیوتری نیز یک درگاه LAN از نوع ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه  در اختیار دارید. این درگاه قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت بسیار زیاد را دارا میباشد.

مشخصات فنی کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو

مشخصات کلی
ابعاد: ۳۹۰×۳۵۰×۱۷۰ میلی‌متر
قطعات
سازنده پردازنده مرکزی: Intel

مدل پردازنده مرکزی: Core i5 4460

فرکانس پردازنده مرکزی: ۳٫۲ گیگاهرتز

حافظه رم: ۴ گیگابایت

سازنده پردازشگر گرافیکی: Intel

مدل پردازشگر گرافیکیIntel HD Graphics 4600

نوع حافظه داخلی: هارددیسک

مقدار حافظه داخلی: ۵۰۰ گیگابایت

توضیحات حافظه‌ داخلی: ۷۲۰۰RPM

درگاه‌های ارتباطی
درایو نوری: DVD-RW

شبکه بی‌سیم: ندارد

بلوتوث: ندارد

پورت USB 3.0: دو عدد

پورت USB 2.0: چهار عدد

پورت VGA: دارد

پورت DVI: دارد

پورت HDMI: ندارد

پورت DisplayPort: ندارد

کارت‌خوان: ندارد

پورت شبکه: LAN10/100/1000 مگابیت بر ثانیه

ورودی میکروفون: دارد

خروجی هدفون: دارد

ورودی صدا: دارد

سایر مشخصات
سیستم عامل: ندارد

اقلام همراه: ماوس و کیبورد، USB آداپتور

قطعات مختلف کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو

دی‌وی‌دی رام

هارد دیسک

کییورد

مادربرد

کیس

پردازنده مرکزی

رم

کارت گرافیک

کارت صدا

واحد تعمیرات کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو

کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات فوجیتسو میباشد. تعمیرات کامپیوتر در این مرکز با رعایت تمامی فاکتورهای استاندارد جهانی و بوسیله ابزارآلات مدرن انجام می‌پذیرد. تعمیرات در نمایندگی فوجیتسو بدست مهندسانی انجام میگیرد که با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، تسلط کاملی بر ساختار فنی و نرم افزاری تمامی کامپیوترهای فوجیتسو یافته‌اند. این کارشناسان با استفاده از جدیدترین متدها و ترفندها، تمامی اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها را برطرف میسازند.

فروش کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو

فروش کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو در این مرکز با حضور کارشناسان و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه فروشگاه مرکزی میتوانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید انواع کامپیوتر desktop فوجیتسو مطلع گردید.

سرویس کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو

سرویس کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است را شامل میشود. مطالعه بخش سرویس کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد داد.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

تعمیرکاران نمایندگی فوجیتسو در دیگر واحدهای ریکاوری به رفع ایراد سایر محصولات فوجیتسو میپردازند. کارگاه‌های فنی تعمیرات در این مرکز بصورت واحدهای جداازهم راه‌اندازی شده‌اند. این کارگاه‌ها به ابزارآلات مدرن و مطابق با تکنولوژی روز تجهیز شده‌ا‌ند. ارائه خدمات به مشتریان توسط مدیریت مرکز تعمیرات کامپیوتر دسکتاپ فوجیتسو مورد نظارت قرار میگیرد.

کارشناسان مرکز تعمیرات کامپیوتر Desktop فوجیتسو تمامی تلاش خود را در جهت رضایت مشتری انجام میدهند. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات فوجیتسو هستید، میتوانند به لینک های زیر مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر خود شوید.

جهت مطالعه اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول فوجیتسو به دیگر صفحات سایت مراجعه کنید.

محصولات فوجیتسو

سوالات متداول فوجیتسو

اخبار فوجیتسو

مقالات فوجیتسو