جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو

سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو است که در راستای رضایتمندی مشتریان و آسایش هموطنان گرامی بدست تیمی از مهندسان زبده و کارآمد این حوزه انجام می‌پذیرد. نمایندگی فوجیتسو با بهره‌مندی از گسترده‌ترین مجموعه ارائه دهنده سرویس در محل و همچنین مجهزترین مرکز تماس با خدمات متنوع این حوزه در خدمت همه هموطنان ارجمند است.

شما کاربران گرامی می‌توانید درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو را از طریق یکی از راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید. کارشناسان بخش «سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس کامپیوتر فوجیتسو در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند.

سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو

مزایای استفاده از سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو

سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو برای بسیاری از کاربرانِ امروزیِ این دستگاه، ضروری و بایسته به‌نظر می‌رسد. ضروری از آن روی که ظرافت بالای دستگاه حمل و جابجایی آن را دشوار ساخته است. این دشواری سبب گشته است تا بسیاری از کاربران در زمان خرابی دستگاه، اولویت را به حضور کارشناسِ تعمیر و سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو دهند و قید جابجایی و حمل آن را بزنند. استفاده از سرویس در محل فوجیتسو علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه‌هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند.

بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو این امکان فراهم می‌گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود. در این روش، کاربر این امکان را می‌یابد تا بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت داشته باشد و از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های ارائه شده توسط کارشناسان استفاده نماید.

تعمیرات مانیتور فوجیتسو خود را به ما بسپارید

تحویل در محل فوجیتسو

سرویس دیگری که امکان استفاده از آن از طریق یک تماس با کارشناسان نمایندگی فوجیتسو امکان‌پذیر است، سرویس تحویل در محل فوجیتسو است. نمایندگی فوجیتسو در راستای ارائه خدماتی متمایز و در جهت رفع نیاز کاربران گرامی امکان تحویل در محل دستگاه‌های آسیب دیده را فراهم نموده است. بدین شرح که در صورت تمایل مشتری نیرویی جهت تحویل دستگاه به محل مورد نظر مشتریان اعزام شده و دستگاه را تحویل می‌گیرد.

پس از طی روند تعمیرات فوجیتسو، دستگاه مورد نظر مجدداً در محل مورد نظر مشتری تحویل داده خواهد شد. در صورتیکه به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی را ندارید می‌توانید از خدمات تحویل در محل بهره‌مند شوید.

شایان ذکر است خدمات مرتبط با برخی از کالاها در این مرکز با استفاده از سیستم سرویس در محل –نظیر سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو- ارائه می‌گردد. (استفاده از سرویس تحویل در محل فوجیتسو صرفاً در مورد برخی از دستگاه‌ها امکان‌پذیر است. برای اطلاع از این دستگاه‌ها از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید).

واحدهای تعمیرات فوجیتسو

تنوع بالایی که در تولیدات فوجیتسو وجود دارد ما را برآن داشت تا خدمات تخصصی هر یک از آنها را در پارتهای جداگانه‌ای به کاربران ارائه دهیم. به همین دلیل است که نمایندگی فوجیتسو در ایران متشکل از پارت‌های تخصصی تعمیر بی‌شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران عرضه می‌گردد. خدمات مرتبط با برخی از کالاها نیز با استفاده از سیستم سرویس در محل –نظیر سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو- ارائه می‌گردد.

شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه‌های فوجیتسو که هستید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو در ایران از خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره‌مند گردید. نیروی انسانی فعال در نمایندگی فوجیتسو در ایران به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از محصولات فوجیتسو تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها را رفع نمایند. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می‌شوند.

این مقاله برای شما مفید است :تعمیرات مادربرد فوجیتسو

خدمات سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو

  • نصب و فعالسازی آنتی ویروس Bit Defender Internet
  • نصب و فعالسازی آنتی ویروس Nod32
  • اسمبل کردن کامپیوتر
  • تعویض قطعات کامپیوتر
  • نصب درایور پرینتر و راه‌اندازی آن
  • نصب ویندوز۷ اورجینال
  • نصب و فعالسازی آنتی ویروس Kasper Sky
  • نصب و فعالسازی آنتی ویروس Bit Defender Total
  • نصب ویندوز و نرم‌افزارهای کاربردی
  • نصب ویندوز اورجینال (Win10 – Win8)
  • بازیابی ویندوز اورجینال
  • نصب نرم‌افزارهای حرفه‌ای (مهندسی-طراحی)

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه سرویس در محل فوجیتسو، فروش، تعمیر محصولات فوجیستو و آموزش تعمیرات فوجیتسو، تمامی امکانات خویش را به‌کار گرفته و خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردها و ضوابط مربوطه ساخته است. در این مرکز، تعهد به اجرای اصول و پیاده‌سازی استانداردهای لازم، سبب ارتقاء سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و تعمیر محصولات گشته و کسب موفقیت‌های روزافزون را در پی داشته است.

سازماندهی پارت‌های فروش و ارتقاء امکانات فنی آن‌ها، تعهد و التزام به اجرای استانداردهای بین‌المللی، استفاده از به‌روزترین ابزار تعمیر و ترمیم در تعمیرگاه فوجیتسو به ویژه مرکز تعمیرات کامپیوتر فوجیتسو، همکاری با گروهی از زبده‌ترین متخصصان تعمیر کشور و… برخی از ویژگی‌های نمایندگی فوجیتسو است که سبب گشته – به اذعان بسیاری از همکاران- این مرکز، به عنوان یکی از مجموعه‌های موفق و پیشرو در ارائه خدمات فروش و تعمیر فوجیتسو شناخته گردد. خدمات مرتبط با برخی از کالاها در این مرکز با استفاده از سیستم سرویس در محل نظیر سرویس در محل کامپیوتر فوجیتسو ارائه می‌گردد.

امتیاز شما به این نوشته post