جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات مادربرد فوجیتسو

تعمیرات مادربرد فوجیتسو یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که با تکیه بر دانش تخصصی کارشناسان و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. ظرافت و تکنولوژی به‌کار رفته در این محصول را می‌توان هشداری دانست مبنی بر اینکه انجام تعمیرات مادربرد فوجیتسو بدون توجه به پارامترهای بایسته این حوزه –یعنی دانش، تجهیزات و ابزار تخصصی-، سبب خرابی کامل دستگاه و تبدیل گشتن آن به یک قطعه بی‌استفاده می‌گردد.

از همین‌روی کارشناسان امر توصیه می‌کنند که در صورت نداشتن دانش فنی و تخصصی این کار، از هر گونه دستکاری و تعمیرِ خودسرانۀ این قطعه خودداری کنید و تمامی عملیات تعمیر آن را به یک مرکز تخصصی واگذار نمایید.

تعمیرات مادربرد فوجیتسو

تعمیرات مادربرد فوجیتسو و دیگر واحدهای تعمیرات فوجیتسو

تعمیرات مادربرد فوجیتسو در این مرکز پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسانه، عیب‌یابی تخصصی و کسب اطمینان از خرابی و اختلال در مادربرد آغاز می گردد و تا حصول نتیجه دلخواه ادامه می‌یابد. مرکز تعمیرات مادربرد فوجیتسو با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی رایانه‌ای و دستگاه‌های اداری مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

این شرکت به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. دیگر واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات مادربرد فوجیتسو

  • رفع و تعمیر مشکلات قطعات SMD (مقاومت، دیود، ترانزیستور، خازن و…)
  • ترمیم نواقص ایجاد شده به دلیل قطعی مدار
  • تعویض پایه CPU در صورت شکستگی
  • تعویض و ترمیم اسلاتهای RAM و گرافیک
  • تعویض و ترمیم جک‌های مختلف مادربرد
  • انجام عملیات مربوط به پروگرام انواع بایوس‌های دوطرفه و چهارطرفه
  • تعمیر DVD ROM – CD RW – صنعتی CD ROM – DVD RW
  • رفع مشکل قفل بایوس انواع هارد و مادربرد
  • رفع مشکلات مربوط به منبع تغذیه سوئچینگ
  • تعمیر کارت‌های صدا
  • تعمیر کارت تی‌وی
  • رفع و تعمیر مشکل سوکت‌های سی‌پی‌یو
  • تعمیر و رفع مشکلات مربوط به کنترلرها
  • تعمیرات مادربرد فوجیتسو (شامل تعویض چیپ جنوبی، شمالی و آپدیت بایوس)
  • سرویس سیستم شامل سرویس سیستم خنک‌کننده، تقویت و سرویس خازن‌ها و اورکلاکینگ مادربرد و …
  • عیب‌یابی و رفع اختلالات مربوط به هارد مکانیک و الکترونیک، سیلندر و برد و بد سکتورگیری
  • بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • عیب‌یابی، تعمیر و رفع اختلالات مودم
  • عیب‌یابی و تعمیر کارت گرافیک

اخبار مادربرد فوجیتسو و دیگر خبرهامادربرد یکی از قطعات اصلی لپ‌تاپ و کامپیوتر به‌شمار می‌آید و در قیاس باCPU  که به آن لقب مغز کامپیوتر را می‌دهند در حکم ستون فقرات است. نام مادربرد (Main Board / Mother Board) از این‌رو به این قطعه اطلاق می‌گردد که تمامی قطعات یک کامپیوتر به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به این بُرد وصل می‌شوند.

مرکز تعمیرات مادربرد فوجیتسو یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه ترمیم و تعمیرات مادربرد است که جمعی از مهندسانِ کارآمد و متخصص این حوزه را به همکاری فراخوانده و با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، رضایت بیش از پیش و روزافزون کاربران و مراجعان خویش را کسب نموده است. اخبار مادربرد فوجیتسو و دیگر خبرها مرتبط را می توانید از طریق فضای زیر پیگیری نمایید.

مقالات مادربرد فوجیتسو و دیگر مقالات

مادربرد فوجیتسو عنصری حیاتی در کیفیت عملکرد لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای فوجیتسو است زیرا با بروز نقص و خرابی در آن، عملکرد تمامی دستگاه دچار افت و گسست می‌گردد. در زمان تهیه‌ی مادربرد فوجیتسو در صورتی که قابلیت‌ها و پتانسیل‌های آن برای ارتقاء در آینده در نظر گرفته شود، -قابلیت‌هایی نظیر پورت‌ها، کارت‌ها و نیز کنترل‌های RAID- این امکان برای ما فراهم می‌گردد تا بدون نیاز به نصب امکانات جانبیِ دیگر عملکرد سیستم را ارتقاء بخشیم.

در هرحال، در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد فوجیتسو دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در مرکز تعمیرات مادربرد فوجیتسو ارائه می‌گردد: ۱- تعویض و جایگزینی مادربرد فوجیتسو ۲- ترمیم و تعمیر مادربرد فوجیتسو.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو و حضور در پارت مرکز تعمیرات مادربرد فوجیتسو تخصصی ترین خدمات مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید. مقالات مادربرد فوجیتسو و دیگر مقالات از طریق فضای زیر با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

انواع مادربرد فوجیتسو و دیگر محصولات فوجیتسو

کارشناسان ما در نمایندگی فوجیتسو با معرفی و عرضه هر مادربرد و دستگاه جدید از سوی این کمپانی پیشرو، به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس مادربرد فوجیتسو شده و سبب گشته تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت در مرکز تعمیرات مادربرد فوجیتسو بازیابی گردند. انواع مادربرد فوجیتسو و دیگر محصولات فوجیتسو از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو

متخصصان و کارشناسان تعمیرات فوجیتسو به دلیل دارا بودن سالها تجربه و در اختیار داشتن بروزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که ممکن است در هر یک دستگاه های فوجیتسو بوجود آیند.

در این مرکز، جهت رفع اختلالات و اشکالات پیچیده، از روش ها، ابزارها، تعامل و اشتراک دانش استفاده می شود. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات فوجیتسو می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب ‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. کارشناسان ما در این بخش پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو شما خواهند بود.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو به یُمن حضور کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم، بازیابی و تعمیر محصولات فوجیتسو گشته است. خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی فوجیتسو را شامل می گردد. خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … می‌باشند. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات محصولات فوجیتسو را دریافت نمایند.