جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

قیمت کولرگازی فوجیتسو

قیمت کولرگازی فوجیتسو صرف نظر از نوسانات بازار، با توجه به نوع و مدل این دستگاه، کیفیت، اورجینال یا فیک بودن، برخورداری از گارانتی و مواردی از این دست مشخص می‌گردد. بدیهی است مدل دستگاه (پنجره‌ای، ایستاده یا اسپیلت بودن آن) نقش بسزایی در قیمت آن دارد. در حال حاضر قیمت کولرهای ایستاده و اسپیلت فوجیتسو بالاتر از قیمت کولرهای پنجره‌ای است.

مورد دیگری که در تعیین قیمت کولرگازی فوجیتسو موثر است برخورداری این دستگاه از ضمانت و گارانتی خدمات است. این ویژگی تفاوت فاحشی در نرخ خرید این دستگاه ایجاد می‌کند. به گونه‌ای که برخی از خریداران از خرید کولرگازی‌های گارانتی‌دار صرف نظر کرده و دستگاهی را تهیه می‌کنند که فاقد گارانتی است.

در این مقاله برآنیم تا ضمن شرح انواع کولرگازی موجود در بازار و خصوصیات هر یک از آنها، مولفه‌های مهم در تعیین قیمت هر یک از آنها را نیز بررسی کنیم. این امر سبب می‌گردد تا شما کاربران گرامی با دلایل وجود تفاوت در قیمت کولرگازی فوجیتسو آشنا شوید. شما باید بسته به شرایط و بودجه خویش، دستگاه موردنظرتان را انتخاب نمایید.

قیمت کولرگازی فوجیتسو

قیمت کولرگازی فوجیتسو و انواع آن

بدیهی است که نوع کولرگازی و ساختار فنی آن نقشی تعیین کننده در قیمت کولرگازی فوجیتسو داشته باشد. در حال حاضر غالب کولرهای گازی فوجیتسو موجود در بازار را می‌توان در یکی از سه دسته ایستاده، پنجره‌ای و اسپیلت جای داد.

قیمت کولرگازی فوجیتسو در مدلهای پنجره‌ای نسبت به دو مورد بعدی پایین‌تر است. در بخش زیر به طور مختصر با مشخصات هر یک از این کولرها آشنا می‌شویم:

اینو بخون حتما به کارت میاد :نصب کولر گازی فوجیتسو

ویژگی‌ها و قیمت کولرگازی فوجیتسو در مدلهای اسپیلت:

  • قیمت کولر گازی فوجیتسو در مدلهای اسپیلت در مقایسه با کولرهای پنجره‌ای بیشتر است
  • مصرف برق پایین (که در درازمدت ‌صرفه‌‌ی اقتصادی خود را نشان می‌دهند)
  • دو تکه بودن (که برای اتصال این تکه‌ها به یکدیگر باید از لوله‌های مسی انتقال حرارت استفاده شود)
  • عدم امکان جابجایی راحت
  • نیاز به یک نصاب حرفه ای و کار بلد جهت نصب کولر اسپیلت
  • نیاز به تعیین و رعایت حداکثری و حداقلی فاصله‌ی مابین پنل و موتور. (دقت کنید اگر امکان نصب موتور در فاصله‌ی بین ۵ تا ۱۰ متری پنل را ندارید، یا از فکر کولر اسپلیت بیرون بیایید یا حتما کولری بخرید که جوابگوی ابعاد ساختمان شما باشد)
  • دارا بودن چرخه‌ی معکوس یا همان سیستم «کولر سرد و گرم»

ویژگی‌ها و قیمت کولرگازی فوجیتسو در مدلهای پنجره‌ای:

  • عدم نیاز به برق‌کشی جداگانه‌ای
  • عدم نیاز به سوراخ کردن دیوار و رد کردن لوله‌های مسی
  • دارای بدنه‌ی یکپارچه که به‌سادگی درون پنجره جا می‌خورد
  • قیمت کولرگازی فوجیتسو د مدل پنجره‌ای در قیاس با دو مدل دیگر پایین‌تر است
  • قدرت خنک‌کنندگی زیاد در مقایسه با قیمت
  • وزن زیاد
  • مصرف برق به‌شدت بالا
  • ایجاد سروصدای نسبتاً بالا
  • امکان جابجایی راحت این دستگاه (در فصل تابستان و زمستان)

ویژگی‌ها و قیمت کولرگازی فوجیتسو در مدلهای ایستاده:

 

استفاده در موارد کاربردی خاص. (مصارف صنعتی یا مصارف خانگی بسیار خاص. مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌وآمد (پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و… . آندسته از کاربرانی که امکان نصب کولر پنجره‌ای ندارند یا بدلیل مستاجر بودن، اجازه‌ی دخل و تصرف در دیوار منزل مسکونی را ندارند هم ممکن است به‌ناچار به سمت این کولرها سوق داده شوند.‌)
قیمت کولرگازی فوجیتسو در مدلهای ایستاده همانند کولرهای اسپیلت بالا است.

نقش سیستم اینورتر در قیمت کولرگازی فوجیتسو

«اینورتر» یکی از سیستم‌های نوین استفاده شده در کولرهای گازی است که نقشی تعیین کننده در تعیین قیمت کولرگازی فوجیتسو دارد. با توجه به بازار داغ کولرهای اینورتر متأسفانه بسیاری از افراد سودجو از عدم آشنایی خریداران کولرگازی با این سیستم سوء استفاده کرده و کولرهایی با سیستم معمولی را با قیمت بالا به جای کولرهای اینورتر به خریداران عرضه می‌کنند. اگر شما نیز قصد خرید یکی از این محصولات را دارید و قیمت کولرگازی فوجیتسو برای شما مهم است مطالعه مطالب بعدی را دست ندهید.

مزایا و معایب کولرگازی اینورتر

از مزایای کولرگازی اینورتر نوسان کم دمای محیط، راه‌اندازی نرم و آرام کمپرسور و مصرف کمتر انرژی در زمان رسیدن کولر به دمای مناسب است.

معایب این دستگاه نیز مواردی چون قیمت بالاتر در زمان خرید و تعمیرات و لوازم گرانتر در زمان خرابی می باشد.

تفاوت کولرگازی اینورتر و معمولی

بخاطر داشته باشید که کولرگازی اینورتر در پیک کار خود و حداکثر توان کارکرد، دارای مصرف برق مشابه کولرگازی معمولی است و تفاوت کولرهای گازی اینورتر و معمولی فقط در نوع کنترل ظرفیت و راه‌اندازی کمپرسور می‌باشد، به همین دلیل از نظر اقتصادی توجیه اختلاف قیمت زیاد در زمان خرید اولیه کولرگازی کم‌مصرف کار ساده‌ای نیست و نباید به تبلیغات غیر کاربردی برندهای وارد کننده این کولرها در خصوص کاهش مصرف برق تا میزان ۶۰ درصد اهمیتی داد.

شما کاربران گرامی می‌توانید مشاوره‌ها و راهنمایی‌های تخصصی موردنیاز در ارتباط با قیمت کولرگازی فوجیتسو را با حضور در فروشگاه مرکزی فوجیتسو دریافت نمایید. کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند و با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما هستند.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی در فروش محصولات، خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردها و ضوابط مربوطه ساخته است. خدمات مرتبط با فروش محصولات فوجیتسو در فروشگاه مرکزی فوجیتسو ارائه می‌گردد. قیمت کولرگازی فوجیتسو و سایر کالاهای ارائه شده در این فروشگاه بر اساس نرخنامه مصوب شرکتی تعیین می‌گردد.

برگ برنده مرکز تعمیرات فوجیتسو استفاده از ابزارآلاتی است که منطبق بر استانداردهای بین‌المللی تعمیرات فوجیتسو خریداری و در اختیار کارشناسان این مرکز قرار داده شده‌اند. ابزارآلات این مرکز بر اساس اصول طرح شده از سوی کمپانی فوجیتسو خریداری شده‌اند تا بالاترین سطح سازگاری با دستگاه‌ها را دارا باشند.

 با بهره‌مندی از این تجهیزات تعمیرکاران قادر گشته‌اند تا تمامی عملیات موردنیاز جهت پیاده‌سازی تعمیرات حرفه‌ای فوجیتسو را انجام بدهند. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می‌گردند.

امتیاز شما به این نوشته post