جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات گوشی فوجیتسو

تعمیرات گوشی فوجیتسو یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو است که در پارتی مجزا و توسط برترین تعمیرکاران سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می‌توانند در صورت بروز هر گونه اشکال سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دستگاه‌های خویش به مرکز تعمیرات گوشی فوجیتسو مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های موردنیاز را دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به سرویسی خاص نیست و کلیه اشکالات این دستگاه را پشتیبانی می‌کند. توصیه می‌شود، کاربران گوشی‌های فوجیتسو در صورت نیاز به تعمیر دستگاه خویش، نکات زیر را مدنظر قرار دهند:

  • جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه، حتما به یکی از نمایندگی‌های مجاز این حوزه نظیر مرکز تعمیرات موبایل فوجیتسو مراجعه نمایید.
  • در صورت نیاز به تعویض یکی از قطعات دستگاه خویش، حتی‌الامکان از قطعات اصل و باکیفیت استفاده کنید.
  • به هیچ وجه از سایر وسایل مربوط به دیگر موبایل‌ها استفاده نکنید.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرکار حتما از صحت مدارک حرفه‌ای تعمیرکار مطمئن گردید.
  • از نصب رام اشتباه روی گوشی خود به شدت پرهیز نمایید.
  • بعد از تعمیر حتما از یک آنتی ویروس قدرتمند برای محافظت از گوشی خود استفاده کنید.
  • برای گوشی خود از محافظ ژله‌ای استفاده نمایید.

خدمات نرم افزاری و سخت افزاری مرکز تعمیرات گوشی فوجیتسو

در مرکز تعمیرات گوشی فوجیتسو، خدمات سخت‌افزار و نرم‌افزاری این محصول، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و بدست تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان انجام می‌پذیرد. دارندگان هریک از گوشی‌های فوجیتسو–صرف‌نظر از مدل آن- می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات گوشی فوجیتسو، تخصصی‌ترین خدمات را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با تعمیر سخت‌افزار و نرم‌افزار موبایل پس از عیب‌یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام و تمام دستگاه ادامه می‌یابد.

استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای عیب‌یابی، کار با پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیرات گوشی فوجیتسو است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

مرکز تعمیرات موبایل فوجیتسو کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. مدیریت مرکز تعمیرات موبایل Fujitsu تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده تا شما هموطنان گرامی از بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات موبایل بهره‌مند گردید.

نکات مهم پس از تعمیر تاچ گوشی فوجیتسو

یکی از اشکالات عمده و پرتکرار در گوشی‌های تلفن همراه، شکستگی صفحه نمایش و تاچ است. دستگاه‌های تلفن همراه، بدلیل جابجایی‌های مکرر، غالباً در خطر افتادن از دست کاربر و شکستگی هستند. (چنانکه همه روزه دستگاه‌های بیشماری با مشکل شکستگی تاچ و صفحه نمایش به مرکز تعمیرات گوشی فوجیتسو تحویل داده می‌شود.) جهت پیگشیری از وقوع این اتفاق، بهتر است احتیاط‌های لازم در حمل این دستگاه‌ها را درنظر داشته باشید و از قاب‌ها و کاورهای مخصوص استفاده نمایید.

درصورت شکستگی تاچ و صفحه نمایش، پس از دریافت تعمیرات مرتبط با این بخش، رعایت برخی نکات مهم ضروری است. توجه به این نکات پس از تعمیر تاچ گوشی فوجیتسو سبب می‌گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتیکه گوشی شما نیز دچار اشکال شده و حال قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات گوشی فوجیتسو عنوان شده‌اند، توجه فرمایید:

  • پس از تعمیر تاچ گوشی فوجیتسو عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ گوشی‌تان را چک نمایید.
  • یک تصویر تمام مشکی را در گوشی خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعمیر تاچ گوشی فوجیتسو مجدد کنید.
  • گوشی خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید گوشی خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).

نمایندگی فوجیتسو و سایر واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه‌ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش، آموزش و تعمیرات فوجیتسو فراهم آورده است. تمامی کارشناسان حاضر در این مرکز دارای مدارک تخصص فنی و نظری در حیطه تخصصی خویش می‌باشند.

نمایندگی فوجیتسو در ایران به یُمن حضور کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم، بازیابی و تعمیر محصولات فوجیتسو به ویژه تعمیرات گوشی فوجیتسو گشته است. خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … می‌باشند. 

کاربران گرامی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو در ایران کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات محصولات فوجیتسو را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می‌گردند.

امتیاز شما به این نوشته post